Alastaron kiihdytysrata uhan alla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 15.12.2017.

  1. raceman

    raceman Gearhead

    Jep, Onko 2018 kesä rata normaalisti käytössä?
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    pitäs olla
     
  3. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Sieltähän aiemmin kirjoitetuista jutuista löytyy spekulaatioita laidasta laitaan, jokuhan sitten veti ton politikoinnin kuvineen tähän ja laittamalla tämänkin nykyhallituksen piikkiin ja niinkuin tapana on lopetetaan ajattelu ja kirjoitetaan kuin vailla järkeä
     
    Larry, Rockmaple, qwerty123 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    2018 kausi ajetaan suunitelmien mukaan ja jatkosta informoidaan kun virheeliset lausunnot lajin vaarallisuudesta on saatu kumottua ja Avi on tehnyt päätöksensä
     
  5. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Toisin sanoen nauttikaa kesästä 2018 Alastarolla koska se on melko varmasti viimeinen, ilman isoa rahallista lahjusta.
     
  6. insideman

    insideman 1st gear

    Tupala on "mulkku", mutta jos kahden firman yhteistyö hyvin sujuu ja laskut maksetaan ajallaan niin yhteistyö ei yleensä katkee.
     
  7. GS

    GS Gearhead

    Eli pitäisikö Tupalan yrittäjänä tehdä rataan sijoitus joka ei nykykonseptilla/toiminnalla milloinkaan maksa itseään takaisin? Kuinka moni muu yritys tässä maassa olisi valmis sijoittamaan omia pääomia 100% varmuudella tappiolliseen yritystoimintaan?
     
    Pate-68 tykkää tästä.
  8. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Ei tietenkään mutta olis pyytänyt rehellisen lausunnon Pöyryltä eikä tuollaista valheisiin ja räikeisiin liiotteluihin perustuvaa nyt se vaikeuttaa koko harrastusta niin kauan, kunnes se mahdollisesti saadaan kumottua johon menee aikaa ja rahaa paljon, jotain on Tupalalla lajia kohtaan ja se ei ole mitään hyvää
     
    kojootti, 4d sedan, raceman ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kyllä tämän tapauksen ansiosta lienee tupala tuon mulkun arvonimen ansaitsevan.
     
    raceman, Vermilion, Yarza ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. GS

    GS Gearhead

    Valaisetko hieman, miten Pöyryltä tilataan ympäristölupaan vaadittavia selvityksiä sellaisina kuin ”itse halutaan”?
    Toisaalta, mikä ihmeen motiivi Tupalalla olisi yrittäjänä hankkia lisää hänen ydintoimintoihinsa liittyviä ympäristöluvan tiukennuksia? Ikäänkuin ihan vain piruuttaan kusta omiin muroihinsa?
     
  11. jorkat

    jorkat Gearhead

    missasit pointin. kysymys kuului, että miten vähentää riskiä?
    so. paisuttaa jonkin toiminnon riskiä ja sitten lupaa luopua siitä -> "riski" vähenee
     
    nalle71 ja Blower Camino tykkäävät tästä.
  12. PerttiP

    PerttiP 1st gear

    Vitun mulkku tupala. Rahat takaisin ja heti. Mulle on aivan sama tuottaako ikinä mitään, mutta nyt ei saa enää ajaa toisen omistamalla radalla kilpaa, mikäs vitun solidaarinen ajattelutapa tuo on. Paska äijä, teen kyllä oman radan.... huomenna.
     
  13. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Lue se raportti niin tiedät.
     
    nalle71 tykkää tästä.
  14. insideman

    insideman 1st gear

    Ehkä Tupala ei olekaan "mulkku", vaan "Nyt näyttää radan omistajalla tullut mitta täyteen ylimielistä ja perseaukista fyyraa." johntravoltan sanoin.
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Viime vuoden Nitroista lähdin kesken kaiken kotiin ja päätin tehdä 2018 kisoille yhden miehen bannin. Joutuuko tässä nyt pettämään lupauksen ja tulla kuitenkin paikalle viimeisiin isoihin kisoihin. Jos sen teen, niin tunnen olevani aika mulkku.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  16. pinola

    pinola Gearhead

  17. MK1

    MK1 Gearhead

    No ni,siinähän se oli hyvin kiteytetty,vähän samoilla linjoilla cudan kanssa,-90 vuonna olin ekan kerran itse sutimassa alastarolla ja sen jälkeen kaikki nää vuodet myös katsomossa monia kertoja,meinaan kanssa tulevana kesänä käydä kattomassa ne mitä katsottavissa on,ja sen jälkeen yksi aikakausi päättyy.... toivottavasti jatkuu jossain muualla.:rolleyes:
     
    nalle71 tykkää tästä.
  18. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Lue raportti varsinkin kohdasta 7.5 eteenpäin ehkä ymmärrät. Siellä viitataan ensinnäkin niin suuriin polttoaine määriin, jotka ei toteudu SM-kisojen osalta edes vaikka autoja olis kolminkertainen määrä ajamassa ja nuo tiedot eivät ole varmasti kattojärjestöltä tulleet vaan tupalan ilmoituksesta pöyrylle ja suosittelen lukemaan myös tuon Pinolan linkin tuolta aiemmin eli ei täällä monikaan ole väärässä siittä, että tupala on m...ku teettää varmaan paitoja nitroihin vois olla menekkiä
     
  19. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tuntematta Alastaron ratafirman yrittäjää lainkaan, ilmeisesti kuitenkin tolkun äijä, kun bisnes toimii ja on vissiin ajanut joskus kilpaakin, niin täällä käyty keskustelu mollaamisineen on mennyt sille tasolle, ettei varmaan tee hälle kovin kipeää luopua parista kiihdytyskisasta ja pitää muu ratatoiminta elossa.
     
    Mikkis ja XJR tykkäävät tästä.
  20. rb

    rb Double Gearhead

    Niin mutta katsoppas kun:



    Uuden asfaltin järjestivät ja maksoivat Drag Race Finland Ry ja harrastajat/katsojat ostamalla kannatustuotteita tai lahjoittamalla.

    Niin tuommoinen seikka saatta aiheuttaa monessakin närää, jos rahat meni tässä kohtaa ikään kun kankkulan kaivoon.
     
    rane58, dart -66, raceman ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!