Suuri työkalukeskustelu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja WBBC, 15.2.2014.

  1. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Butaania. Homma käy selväksi viimeistään silloin, kun asettelee holkkeja krymppiin puhalluslampun ja kylmäsprayn kanssa.:odrealmad::rotfl:
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä täyttö maksaa litra?
     
  3. Toope

    Toope 2nd gear

  4. AnttiK

    AnttiK 2nd gear

    Noita Bilteman puol tuumasia avaimia tuli testailtua. Työkaverilla samanlainen ja molemmat teki omilla avaimilla n. 20 vedon testin hieman eri momenteilla. Ei tarttenu kummankaan alkaa laskemaa tarkkuuksia, sen verran hyvä oli toistettavuus. Nyt vois tehdä saman testin kun avaimilla alkaa oleen ikää joitakin vuosia.
     
    Vuppe tykkää tästä.
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Mulla pitäs olla se TM:n testi missä oli se yks pilikan puoltuumanenkin, voiton vei, yllättäen, teräsvillen avain ja kakkosena pilikka. Oli se voittaja monta kertaa kalliimpikin.
     
  6. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

  8. palontie

    palontie Double Gearhead

  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä se täyttö maksaa?
     
  10. Vermilion

    Vermilion Gearhead


    näkkileipää palan? Eiks toi oo ihan käsitäyttöinen kaadat sisään ja pumppaat paineen??
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Meinasin sitä bräkleen nestettä vai suihkutetaanko sinne ponnepullosta ensin :poff:
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jaa 4.5€ litra kärkkäisellä.

    Säästää siinä sitten puolet äkkiä.
     
  13. cdi

    cdi Double Gearhead

  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla lukee kyljessä mitä siinä on ja mitä sinne laitetaan.
     
  15. north

    north Gearhead

  16. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Meillä on monta tollasta vyrtin putelia, ei kestä pineline pesuaineita. Tiivisteet menee, ei tu mitään pihalle.
    No niihin myydään tiivistesarjoja...
     
    palontie tykkää tästä.
  17. josu

    josu Gearhead

  18. north

    north Gearhead

    On noi wurtin painepullot mul kestäny hyvin.Minkäs merkkinen pesuaine ne tivarit sulattaa?
     
  19. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ei meitin duunissa niissä oikein muuta käytetä kun wyrtin pinelinen, joko tehopesua tai metallipesua. Ei ne heti mene sököks, jos lonkalta heitän niin puolvuotta ainakin kestää, mut kaikki putelit on hajonnut.

    Mulla on evp voortissa pumppupullo joka on kestänyt pinelineäkin ainakin 5 vuotta, pitää tsekata mikä puteli se on.
     
  20. valpas

    valpas Gearhead

    Itse oon ostanu Ruuvipojilta 12 spray purkkia noin 30 eurolla (tarkkaa hintaaen muista). Ne on vaan niin näppäriä käyttää. Kannun hinnalla saa noin 10 spray purkkia. On aika haihtuvaa ainetta. Eikä se kanisterissa ostettu kliinerikään ilmaista ole.
     

Kerro tästä muillekin!