Kiisseli 5,7 / 5,7DX / 6,2 / 6,5 eroavaisuudet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja WTF, 13.10.2004.

  1. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tehdään tähänkin poikkeus, kun kerran aihe tuli vastaan. Viime viikolla tuli nähtyä DX-lohko laahaavilla nostimilla. Kuulemma takuumoottori eli vaihdettu alkuperäisen D:n tilalle tms.
     
  2. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    No jaa...vai että trolli :lol: Minusta haku-toiminnon puuttuminen nykyään on todellinen puute...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    mites on noiden 6.5td moottorien kesto ?? kui paljon niillä ajaa ennenkuin kilahtaa ?? mites toi laatikko noissa uudemmissa vaneissa.. eikös niistä vanhoista mennyt noita turbiineja ?
     
  4. tuurna

    tuurna 1st gear

    Mitenkäs..jos tohon d tai dx dieselin koneeseen laittais bensa konees kisa mallin kampura ja kanget laakerit, sit kestäis? Sopiskohan ne ees tonne? Tuli ny vaan mieleen ku kaikki valittaa et oldsin dieselit ei kestä!
    Ja laskis kasien puristuksia.. :odroll:
     
  5. Kimi

    Kimi 1st gear

    Ja lisää juttuja Veijo Esson baarista. Työkaveri osti uutena Cutlas-farmarin 5,7 dieselillä. Fiksu vehje, toimi kuin kello. Mutta sitten 60 tkm:n kohdalla moottoritien kiihdytyskaistalla kiertokanki katkesi. Koska kaikki huollot oli tehty GM:llä, takuu korvasi koneen. Sen jälkeen auto myytiinkin toisten murheeksi.
     

Kerro tästä muillekin!