Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    tee karpov kiekoista
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nekin kai liian kovia. Harmi kun sininen kiekko taitaa olla yhtä kova vaan kevyempi?

    Kumitankoa oli korjakumissa ainakin... 60 vai 80sha oli kovuus, ei sano kyllä mitään.
     
  3. tst

    tst Gearhead

    Saiskos siinä kätevästi samalla lämppärin kennoon reiän jos ruuvaan tuon sisäpistokkeen hanskalokeron alapuolelle lämppärin etuseinään kiinni, vai missäpäin se kenno luuraa?
     
  4. keke1478

    keke1478 3rd gear

    On :oops:. Melekonen kivireki
     
  5. tsipi

    tsipi Gearhead

    Mulle olis tyrkyllä roskiin meneviä, eli käytettyjä fibroja. Vois natsata tohon hommaan. Mitään hajua ei kyllä ole tykkääkö nuo kyttyrää pakkasesta tms. Puristamalla ei saa rikki ainakaan autokäytössä.

    Meinasin kaverin rammin korottaa noilla, mut enpä oo saanu aikaseks. Kellään mitään mittoja, ni voisin ens viikolla tsekata löytyskö sopivia aihioita?
     
  6. tsipi

    tsipi Gearhead

    Nii joo ja jos googlaa fibroflex, ni tulee infoa mistä puhun. Ei välttämättä kaikkein tutuinpia materiaaleja...

    Buickiini tein tosta taakke panhart tangon puslat.. Ne on ainaki vielä paikoillaan. Tosin ei näe talvia kyseinen auto...
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ihan hyvältä toi näyttää.
     
  8. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Mulla samoilla renkailla ja 3" korotuksella pikkari, konepellin reunaan 119 cm. Ei ole vääntösauvat kiritty aivan tappiin ja on ihan jenkkimäistä pehmeää kyytiä.
     
  9. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Niin tarkottaako hytin kumisia kiinnitys osia vaiko korin korotus palikoita?
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nää orig tatit joilla hytti rungossa kiinni. Eikös koropalikatkin tuu samoille paikoille?

    Koropaloja en tartte sen puoleen eli orig kelpais tai vastaava. Jossei nyt joku koropaloja hyvään hintaan tarjoa.
     
  11. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Luonnollisesti tee se itse tyyppi rakentaa nuo tatit itse.:D Yksi vaihtoehto korvata hapertuneet tatit on ostaa uudet. Ei kovin kalliita ja ainakin käy paikalleen ja elastisuus vastaa alkuperäistä. Eikä tarvi vaihtaa kun ne huonot. Tarkoitettu, että sallii rungon ja korin erilaisen elämän.
    Koropalikat voi ja pitää valmistaa joustamattomasta materiaalista.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    30€ kpl noi tatit + postit päälle.

    90€ sais urepuslat kuluineen.

    Jos koropalat ei saa joustaa niin menee se jääkiekkokin sitten? Toki vibraa varmaan hyttiin.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei saa korokkeet joustaa. Se pultti pitää kiristyä johonkin. Kumipuslan sisus on kovaa, runko vaan jätetään kumien "väliin".
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin meinasin vaan että paljon parjatut jääkiekot sitten ei hirveesti voi joustamattomasta korokepalasta erota? Jos mitään kestävyys/halkeamisjuttuja ei mietitä pitkälle ajalle.
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla oli yhdessä Blazerissa kahden kiekon korotukset. Mitään ongelmia ei ollu kestossa mulla, eikä seuraavalla omistajalla.
     
    palontie ja pantera tykkäävät tästä.
  16. toyota...

    toyota... Gearhead

    tuossa kun polttimoo vaihdoin eteen, niin kattelin ku sie oli niitä ylimääräsiä lampun kantoja, ja yks keltanen polttimoki oli teipattuna ettei loista :D eikö näis oo ollu alunperin keltasta palavat parkit edessä, mut onko ne sit vilkkunutkin kaikki kolme, vai neljä polttimoo? Ei taida olla suomessa sallittu, vaikka jotain valomuitoksia juuri hiljan tuliki?
     
  17. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Jääkiekoissa on se huono puoli, että kun pinoaa korkeamman tornin (3pl tai yli) niin voi alkaa torni huojua. Meinaan, jos hieman kiinnitysruuvi löystyy, niin jokaisen jääkiekon väli antaa lisää ylimääräistä liikettä.
    Virkaintoinen katsastaja saattaa myös huomauttaa repullisesta jääkiekkoja, mitkä on kiinnitetty auton pohjaan.:D
    Vahvat ja" painavat " korokepalat syntyy hydraulikka sylinterin varresta.:confused:
    Ulkohalkaisija pitää olla 3 tuuman luokkaa ja on hienot, suorastaan bling bling.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu mulle riittää ihan vakion korkeus. Vaatinee varmaan aina sen holkin sisään ettei murru kumi? Ja pikkusen lyhempi mitä puslan korkeus joo.
     
  19. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    Kertokaahan harraste toveri mistä etsiä vikaa 6.5td myllystä.
    Vähän taustaa: Vaihdettu kone ehjään käytettyyn pari vuotta sitten, apulaitteet, yms. otettu vanhasta koneesta tähän ehjään käytettyyn, samalla käytetty suuttimet huollossa, hehkut zekattu--toimii, jakoketju vaihdettu uuteen, stefat yms. tarvittavat vaihdettu, polttoaine letkut vaihdettu tulipellin ja koneen välistä uusiin, PMD vaihdettu uuteen Dtech+siili jatkokaapeli, OPS ohitettu hyppyjohdolla ts. siirtopumppu pyörii koko ajan, akkukaapelit tehty uusiksi 50mm2, myös startille menee paksu kaapeli, akut optiman yellow top:it uudet..

    GMTDscan:illa nollattu kaikki vikakoodit ja uusia aktiivisia koodeja ei ole, silti, ei edes lupaa?!
    Polttoaine T-kahvalta laskettu kirkasta letkua pitkin löpö kannuun, ei tule ilmaa. Luonnollisesti polttoaine suodatin vaihdettu, polttoaine vaihdettu talviversioon ja lämpöisessä hallissa, ei jäätymis vaaraa.
    Kampiakselin asentotunnistimen vaihdoin, ei vaikutusta.

    Akka suututettu kun ukko jatkuvasti tallilla tutkimassa chevyä ja samalla vitutukseen juotu monta koppaa kaljaa, akka tosin ei oo vaihdettu tai korjattu, epäilen ettei se liity chevyn käynnistämättömyyteen?!
    Pikku hiljaa alkaa olee neuvot loppu..

    Lisätääs vielä että chevy 6.5td 1995 sähköisellä syöttöpumpulla.
     
  20. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Toimiiko hehkut? Sammutusolkku?
     

Kerro tästä muillekin!