Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Atf jakoaskiin ja 80w-90 GL5 periin, itse tosin ajattelin laittaa synteettiset mutta onko kukaan kokeillut pysyykö ne siellä?
     
    toyota... tykkää tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Pysyy.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  3. JL-

    JL- 3rd gear

  4. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    No niin, tulipahan taas läheteltyä postilla pumppu etelä-suomeen, keski-uudenmaan dieseliin ja todetakseen ettei heillä onnistukkaan stanadyne ds4 pumpun huolto, vaikkakin puhelimessa näin vannoi että onnistuu(Aiemmin on onnistunut muttei enää...). Tässä vaiheessa ketutti sen verran että soitin suoraan Kojolle ja tilasin ehjän pumpun suoraan hyllystä. Tarkoitus ajaa chevyllä tukkahulmuten vielä monta vuotta niin onpahan tehty nyt 20-vuotis suurhuolto tekniikkaan.. Vielä kun ulkokuoren puleeraa kuntoon, niin kelpaa ajella. Palataan toverit!
     
    palontie tykkää tästä.
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eikös lappeenrannassa tai kouvolassa joku firma noita pumppuja korjannut?Kerran kyseli jostain sieltä nurkilta kun kaverilta simahti pumppu,en vaan muista firman nimeä.
     
  6. rb

    rb Double Gearhead

  7. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear


    Joutsenon dieselasennuksesta kysyin niin ohjasi tuonne keski-uudenmaan diesel:iin, tammerdiesel samoin ja pari pienempää pajaa myöskin.. Erään tahon mukaan ei löydy suomesta stanadynen pumppuihin työkaluja yms. tarvikkeita korjaukseen..
     
  8. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oiskohan lopettanut?Aikaa taitaa olla viitisen vuotta kun kyselin.
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikös toi käkikello oo maan mainio talvella ihan arkiajossa? Toki jos se on rikki tai metsään mielitään...
     
  12. JL-

    JL- 3rd gear

    Ei tolla vajaavetosella mettään viiti, mutta perus katuarkiajoon sekä kun lapsettaa niin vähän asfaltilla suditteluun. Käkikello ei ennen toiminut lainkaan, putsaamalla ja herkistelemällä toimi hetken mutta en tohon oikein tyytyväinen ole.
     
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    6.2 vapari D?? varmaan välitykset kantsis uusia koneesta riippumatta, omassa 4.56 välit ja 35" kumit oli ennen eikä ollut liian tiuha, nyt 38,5" kumit ja aika optimi.
     
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mun mielestä sen toimintaperiaate on viittä vaille hirvittävä eikä ihme että niitä on särkynyt paljon.
     
  15. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    Aiemmin vanhalla omistajalla, keski-uudenmaan dieselillä onnistui mutta nykyään ei..
     
    palontie tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Emmätiiä?

    Risteyksistä lähtö mukavaa ja stabiilia. Jäykällä lukolla perä pyrkis kääntämään sivulle, nyt jauhaa tosi hyvin ilman kys lieveilmiötä.


    Mutkiin voi ajaa hyvin jne jne ja muutenkin yllätyksetön käytös.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  17. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Nää stanakelettu punputtimet on sit vissii liian hyviä,ku ei pajotuspaikkaa enää oo....
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Missäköhän ne korjaa noissa traktoreista,muistaakseni Tuttu manviljelijä sanoi että sen valtrassa on stanan pumppu.
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Jauhaa tosi hyvin yhdellä pyörällä ja sit kun nopeuseroa tarpeeks vas ja oik välillä niin se lyö jumiin ja sit sutii molemmat jos mitään ei hajoo. Mut jos tosta tykkää niin se on hyvä että semmosillekkin kuskeille löytyy mieleinen lukko.

    Oikee lukko (mun mielestä) vetää heti molemmilla eikä mitään sutimista pitäis ees tapahtua jos renkaat on yhtään balanssissa kelin suhteen.
     
    JL- ja Morbidelli tykkäävät tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla ainakin kuulee että jahas nyt jauhaa ja sitten nappaa toinen puoli kiinni. Enkä ole lavalle laittanut yhtäön painoa. Kertaakaan en ole jäänyt jumiin mihinkään.

    Jäykkä lukko toki tehokas mutta vie sen perän äkkiä sivulle. Risteyksen lisäksi jäinen ylämäki mukava: kaasua - auto lähtee kylki edelle. Hiljennä - mäen nousu vaikeutuu myös.

    Tolla kitkalukolla saa hyvin jauhettua mäkeä ylös ilman että auto hakee kylkeä viereen.
     

Kerro tästä muillekin!