Autotallin rakentaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 15.8.2004.

  1. valpas

    valpas Gearhead

    Pari kertaa talvessa joutuu ottaan pyörät irti, ja putsaamaan, kun auraamattomia teitä joutuu jatkuvasti ajeleen. Olen todennut, että helpointa ottaa pyörät irti aina kun alkaa täristämään..
     
  2. valpas

    valpas Gearhead

    Mulla on ulkohuussi. Egologinen.
    Vähän hassua vesivessat, kun putkee pitkin paska kuljeteaan veden kanssa puhdistuslaitokseen, ja sitten siittä paskasta erotetaan vesi, ja tehdään se juomakelposeks, ja takasin vessaan.
    Kovin paljon turhempaa hommaa ei ole.

    Minä vaan kippaan kerran vuodessa kaukalon tyhjäks. Jossain vaiheessa se on ihan kelpo ravinnetta, kukkasille ainakin.:D
     
    Pertti K, Belve67, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. valpas

    valpas Gearhead

    Totta, on mullakin putki anturan ali, mutta en oo puhkassu sitä käyttöön. Ei oo ollu tarvetta.
    Vesiputkea ei ole. Sen voi tarvittaessa laittaa seinän läpi, ja eristää ulkopuolelta. Sillekkään ei oo ollu tarvetta.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Joo eikä se paha Oo tehä tunkilla ulkona ja kopistella paskat ulos. Monesti haaveillut kylmästä nosturipaikasta ulkona jossa pressuseinät niin Ois mukava tehdä ns paskahommat.
     
  5. valpas

    valpas Gearhead

    Jep. Ruosteenestokäsittelyjäkään en viitti tehdä sisällä.
     
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Mainospostia tulee onneks sen verran että sillä saa suojattua lattian ;)
     
    karhu01 tykkää tästä.
  7. urho3

    urho3 Gearhead

    Pensselillä ja hyvin suojata lattiat.
     
  8. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Juu olishan se kaivo tallin lattiassa kiva ku sais vetää ne viimesemmätkin pölyt/paskat sinne mitä ei harjalla tai märkä/kuiva imurilla ei irti saanu.
    Mulla ainaskin toi lämpötykki tuntuu tuottavan tuota pölyä pitkin tallia ja varsinkin taso pinnoille.
    Kuselle voi ainaski hyvällä omalla tunnolla mennä vaikka tallin nurkalle, sitä ei viä ainaskaa tuu niin palio jotta naapurihin liukenis pintavesien mukana paskominen sit erikseen oon ainaki viä tällä ikää keriiny tuvas käyrä isoommilla asioolla.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ääni tälle. Onneks tuli tehtyä. Jotain hommia joutunu tekeen paikoissa, joissa ei ole edes käsienpesupaikkaa, niin on se aivan perseestä. Eikä kyllä niitä viittis siviilivessaan mennä aina peseenkään.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  10. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Aina ei oo mahiksia käsiä pestä ees ansio työssä ja silti vaan syödään samasta pöydästä julkisilla paikoilla, muistaa vaan et ei alkaa kynsi alusia järsiin.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  11. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Kermaperse :poff:
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä ikä sutkin opettaa. Kunhan tarpeeks usein keskustelet talon hallitsijan kanssa mustasta seinästä, altaasta ja pyyhkeestä.
     
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead



    Vaan mitäs jos ite (no on meitä 4 sisarusta) omistaa kämpän ni mitäs siinä mussuttamaan?

    Ja mä osaan kyllä siistiä sen lavuaarin omilta jäljiltäni, toisin kuin eräät ;):p
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä mä vähän itekin jo taivun siihen, et on kivempi hoitaa aamutoimet väistelemättä koteloöljy ja vaseliinisuttuja.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  15. cellu

    cellu Gearhead

    oli juttua kaivoista ja niiden hinnoista, mulla maksoi öljynerotuskaivo 60 rumpuputkesta 50€ tehtynä ja kansi 50€, kansi on uniikki
    [​IMG]
     
    Dataviilaaja, karhu01, wilburi ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. valpas

    valpas Gearhead

    Eihän kotelosuojauksessa pelkkä lattian suojaus riitä. Se tatinasumu pysyy ilmassa kauan, ellei tee pensselillä.
     
  17. valpas

    valpas Gearhead

    Ai, sä olitkin jo vastannut tuon pensselin.:D
     
  18. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Riippuu vähän että kenen mömmöillä tekee. Tectyli esmes ei pölise niin paljoa kuin dinitrol jne.ja kun ei hirveästi hölmöile sen levittämisen kanssa niin kyllä mä ainakin oon pärjänny pelkällä lattian suojaamisella :)
     
  19. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Oiskos tästä enemmän infoa/kuvia? :)
     
  20. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Hieno V8 lattiakaivon kansi!
    Varmanpäälle touhutessa olen peittänyt lattiakaivon ritilän, eipähän ainakaan sieltä tarvi etsiä kadonneita lenteleviä jousia yms. pienempää sälää.
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!