kaupankäynti harrastuskentällä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja blown540, 29.12.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Christoffer

    Christoffer Gearhead

  2. studio57

    studio57 Gearhead

    juu

    poliisithan ovat tosiaan avuttomia ennen kuin jotain sattuu.
    Sehän tässä yhteiskunnassa mättääkin.
    Blown540 on rehti kauppa kumppani (on omaa kokemusta)ja toi toinenhan osapuoli vaikuttaa täydeltä paskahousulta.
    Menetit kyllä ite aikaa tuossa kaupassa sen verran että mielestäni se 1000euroa kivusta&stressistä ja särystä on aika vähän.
    eihän noin kukaan pysty leikkiä kauppiaidenkaan kanssa

    täytyyhän sen ymmärtää itekkin mokansa.
     
  3. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    NO HUHHUH!!!
    Nyt tää keskustelu rupee menee mun mielestä liian pitkälle!
    Joka asiassa on kaksi puolta, niin kuin tässäkin.
    Itse olen tuntenut Mikan toistakymmentä vuotta ja menen miehestä täysin takuuseen. Olen kuullut pikku "kaupoistanne" jo aikoja sitten eikä
    ne nyt ihan noinkaan mennyt mitä annat ymmärtää. Itse olen tehnyt hänen kanssaan kauppoja molempiin suuntaan ja pakko sanoa että reilumpaa kaupan tekijää saa hakea! Itse Luotan mieheen sata prosenttisesti! Toi on Helvetin naurettavaa rupee jakamaan puhelin numeroita netissä ja kerää "lynkkaus"porukkaa. Mielestäni Mikalla on ollut täysi oikeus olla hermostunut noihin kauppatouhuihin ja jos sä tosissaan väität pelkääväsi niin salli mun nauraa!! :odroll:
    Ei muuta kun otat rohkeesti yhteyttä Poliisiin jos olet niin varma oikeellisuudestasi.
    Minä kuitenkin kunnioitan syvästi kyseistä henkilöä enkä rupee sivusta katsomaan kun kaveria lyödään.
    Tämän aiheen voisi mielestäni SULKEA sillä se on jo nyt kasvanut naurettaviin mittasuhteisiin.
     
  4. Corsica93

    Corsica93 1st gear

    Joo oisko aiheellista jo ryhtyä rajoittamaan noittein puhelinnumeroiden ym jakamista näillä foorumeilla, kun asioilla on AINA kasi puolta.....
     
  5. blown540

    blown540 1st gear

    hei turo.kaupathan oli ajat sitten täysin kunnossa.mika teillä tietymättömilla ja mä odottelin kiltisti että rehti mika hakee loputkin.mikä siinä kaupassa sillon mättö kun en ollut missään puheväleissä koko mieheen vaan odottelin mikaa hakemaan loppuja tavaroista.puhuit ittes pussiin.ja nimee en olis laittanu ilman tappouhkauksia.mä en tajua miksei mika perunu kauppoja jo sillioin ku sä kuulit niistä.ja jos ne oli perseestä miks se teki ne.sillä oli sauma sopia tilanne mutta turpaan uhatttin.mikan autokin kirvesmurjaaha corvette kertoo kaverin huumorintajusta.
    eiks toikin vaan osota että mikalla vähä venähti ja ku mä kysyin tuleeko kauppaa ekana luvattiin lättyyn ku oli tunnistettu henkilö.ilmeisesti et tunne mikaa.en mä sitä pelkää,en oo vaan tottunu tommosiis ihmisiin.sehän oli mulle pystyssä 2600 ku soitin.luulis et toisin päin.ja kirjota omalla nimellä niinku mäki jos uskallat.pauli junila
     
  6. Wesku

    Wesku Gearhead

    Ja asia sovittu Blown540:n kanssa....
     
  7. blown540

    blown540 1st gear

    herra turbiniinintuoja oli sairalassa jossa herra turbiinintuojan selkä korjattiin titaanilla.herra turbiinintuojalla oli muita murheita.uhkasiko herra turbiinintuoja teidän henkeä?joskus herra turbiinintuojaa ottaa nuppiin tommoset kitisijät jotka tinkaa viikot läpeensä muutamaa penniä.herra turbiinintuoja toimittaa lääkärintodistuksen mikäli vesa jauhiainen niin vaatii.syksystä 2002 herra turbiinintuoja ei vieläkään muista mitään koska puristuksissa ollut ishciashermo aiheutti semmoisia kipuja että lääkitys vei tajun ja ajokortin ja muistin ja sittemmin terveyden..en kai olis saanu mitään myydä ku en vieläkään muista omistaneeni tci turbiinia vaan a-1.jos tämä törkeä loukkaus aiheutti sietämätöntä häiriötä wesa jauhiainen voi mennä swapissa jonoon ja kattoo montako turpaan vetäjää ilmestyy ja jos haluttaa pamauttaa kaikkien kaupoissa vääryyttää kokeneiden puolesta niin siitä vaan.wesa jauhiasen rahalliset menetykset olivat pienet mikäli niitä oli ja mikäli niitä oli voin ne korvata ettei tarvi 2.5 vuoden päästä muistella teen sen mielelläni..on mullekin ohareita tehty mutta kun tappaa ei ole uhattu en ole niistä valittanut.oliskos vähä eri tason jutut??? :lol: :eek: ps.mun ei PITÄNYT tuoda mitään.kauppa olisi ollut vapaaehtoinen jos olisin sen muistanut. :D :D tänks wesku,hieno ele.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tuo on kyllä totta, että asioissa on aina vähintäänkin kaksi eri puolta ja näkemystä eikä siinä itse asiassa oikeen ulkopuolisten mielipiteet paljon jeesaa. Ite en mikaa tunne sen kummemmin, oon kuitenkin jotain ostanut siltä ja asia sujui pitkälti sokeeseen luottamukseen perustuen kutakuinkin niin kuin oli puhetta ollut, eli rahat ja tavarat vaihto omistajaa eri aikoina. muutama osa paketista puuttui, mutta ne tuli myöhemmin mukana jokuossa muutama extra palikkakin, jotka kuten myöhemmin selvisi olikin menossa eräälle kolmannelle osapuolelle jonne ne sitten neljännen osapuolen välityksellä toimitin!
     
  9. HEMI

    HEMI 1st gear

    Ai onks blown540 yrittänyt saada jotain lynkkäysporukkaa kasaan, mä en huomannu :-? (itse kyllä sanoin ja se oli kyllä puhtaasti oma mielipide) :lol:


    Ja kyllä mä ainakin haluan tietää kaikkien vähänkin epäilyttävien kauppiaiden nimet. (vähemmin stressiä ja ketutusta) Meikäläisen tuloilla ei ole paljon varraa työntää sormiansa ihan sontaan jos meinää joskus saada jotain valmiiksi :odroll:

    Mutta tosiaan jos pitää paikkansa että se on uhkaillu ja eikä muka muista edes sua ja eikä jeesaa kaupan purussakaan niin kyllä mä sanon että ompahan tapaus :-?

    Kaikki kaupassa kusettavat vaan auton perään narunjatkoks :mad:
    (tavaran myöhästyminen on ymmärrettävää mutta rajansa siinäkin)

    Mulle ei tulis mieleenkään myydä sontaa.....kunnia asia (ehkä oon huono kaupankäyjä) ja meitä harrastajia on suomessa niin vähän että kaikkihan täällä melkein jotenkin toisensa tietää eli sanaa kiertää nopeesti ja musta se on hyvä.(kusettajista tietysti huono asia) :lol:
     
  10. ip

    ip 3rd gear

    Hei haloo isomies sääliäkö sä täältä haet kun toinen ei pääse kommentoimaan. Uhkaa talon terveyden päälle ja vaimonkin ,tytön 1v 4kk mitä toi ikä tohon kuuluu?ja noitten nimien maininta kuten Mikan kohdalla, naurettavaa T.Ismo Pitkänen. Eiköhän tämä topic kannataisi sulkea, tai valvojat ottaa yhteys Mikaan että pääse komentoimaan paulille!
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Aika outoa on se että aika todistetusti toi Blown540 on noita osiaan kaupitellut jo pidempään ja ilmeisesti vilpittömällä halulla päästä niistä eroon. Jos sitten joku käy maksamassa kauppasummasta osan ja saa jotain vastinettakin mukaansa eikä kuitenkaan nouda loppuja kamoja niin yllättäen on oikeus alkaa uhkailemaan ??? Millähän perusteella sitä niin voi tehdä ? Tee suoraan rikosilmoitus vaan laittomasta uhkauksesta. Kyllä sen tajuaa ruotsinsuomalainenkin.
     
  12. ip

    ip 3rd gear

    muisti meni mutta muistat että on tinkanut viikot läpeensä muutaman pennin?
     
  13. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Sähän voisit valottaa sitä kolikon toista puolta noista "pikku kaupoista" meille muillekin? Ei ihan pieneltä tunnut tosiaan jos on jotain uhkailtukkin tms .
     
  14. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Eiköhän ne viranomaiset ole oikeita hemmoja selvittämään tällaiset asiat, täällä kun asiaa puidaan niin alkaa tappo/pieksämis uhkauksia tulemaan yhdelle jos toiselle.
    Topicci lukkoon ja hoitakoon osapuolet asian viranomaisten kautta.
     
  15. Swine

    Swine Gearhead

    Onhan tää hiukan väärä paikka hakea itselleen oikeutta.Asioilla kun yleensä on ne kaksi puolta olemassa.Jollekin foorumeille tuherrettujen kirjoitusten perusteella on aika paha sanoa että kuka se mulkku sitten loppupeleissä on.
    Onhan se kusipäiden hommaa kusta kaupoissa,varsinkin jos on sovittu jotakin,muttei puhelinnumeroiden ym.jakelu tälläisellä foorumilla ole yhtään sen fiksumpaa.Jos tappouhkailut alkaa ahistamaan,niin poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta.Mä olen aika varma että homma alkaa etenemään paljon paremmin sillä konstilla,kuin postaamalla sitä foorumeille.
    Myös mun puolestani saa valvojat lyödä lukkoon koko hoidon.
     
  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Samaa mieltä edellisten puhujien kanssa - homma lukkoon!
     
  17. blown540

    blown540 1st gear

    yritin ottaa mikaan yhteyttä mutta haudalla vaan uhattiin.kyllä sä ismo tiedät että tommoset tappouhkaukset on paras jättää sanomatta jos niitä ei tarkota.jos sulla on lapsia ja mä listin sut niin eikö muka vaikuta niiden elämään.eletäänkö me jossain bannanivaltiossa että nirri pois vaan.kyllä mä mikan kans kahestaan voin koittaa ku se sitä niin haluaa.mä haluan sopii asian.se sano et älä soittele enää,joten turha vinkuu että siihen ei ole otettu yhteyttä.netistä se ne mun kamatki hiffas,jos nyt soitan sille ja sanon et käy lukees se uhkaa haudalla.

    herra ip ei huomannut että käytin yleistystä"tommoset" ketään erikseen mainitsematta ja asia weskun kans on sovittu.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!