Lasimurskalla puhallus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja viilho, 23.4.2018.

  1. viilho

    viilho 3rd gear

    Onko porukoilla kokemuksia? Missä hinnoissa pyörii koko auton päältä puhallus?
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Itse puhalsin korin kaikki irtopellit Somerolaisella Natural Blasting Oy:lla
    http://www.naturalblasting.fi/

    Muutamalla satasella selvisi, ja olin pirun tyytyväinen jälkeen ja palveluun. Koko auton urakkaa kannattaa kysyä suoraan ammattilaiselta, koska työn määrä ja hinta on suoraan verrannollinen siihen että paljonko on maalikerroksia, kittiä, yms korissa.

    [​IMG]
     
    arskazone tykkää tästä.
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Eikös hiilihappojääpuhallus olisi hyvä, ainakin siinämielessä, ettei jää mitään siivottavaa koteloista, jos kokonaista autoa alkaa puhaltamaan.
     
  4. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Mä kävin alan yrityksessä Camaron pellinpala kainalossa tutustumassa kuivajääpuhallukseen. Lähti sillä maali jotenkuten pellistä, mutta heti kun oli vähänkään kittiä, niin homma tyssäsi siihen. Toisin sanoen, täysin toivotonta.

    250€/h + alv hinnoittelu tuntui myös aika kylmältä, ja totesimmekin yhdessä yrittäjän kanssa ettei meille tainnut asiakassuhdetta sen myötä kehkeytyä
     
    RAL9005 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!