Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Ei bongaus mutta kysymys koskien nettiautoa. Mulla on siella ilmoitus, nyt siella lukee etta 2 yhteydenotto pyyntoa. Mutta siina ei ole mitaan linkkia, saatika viestia. Joten, miten ma otan yhteytta, ja mista kerrotaan keneen tulisi ottaa yhteytta? :D
     
  2. ramman

    ramman Double Gearhead

    Eikös noi yhteydenottopyynnöt näy sun sähköpostissa ?
     
    karpo29 tykkää tästä.
  3. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Siellahan se oli, tunnen itseni hieman uunoksi. Kiitos! :D
     
    Pertti K, ramman ja isalmela tykkäävät tästä.
  4. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Mulla on googlen sähköposti niin osa noista yhteydenotto viesteistä menee roskapostiin suoraan ja kännykällä niistä roskapostiin menneistä ei näy kuin osa. Täytyy käydä läppärillä tarkistaan roskaposti että näkee kaikki
     
  5. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    leivonharri ja speedy tykkäävät tästä.
  6. -tl-

    -tl- Gearhead

    rane58, mikkis83 ja leivonharri tykkäävät tästä.
  7. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    ^heh, bongasin tuon myös. kaveri kans innostunu hommaamaan jonku ryslerin kun itel on 300m ja kulkenu viime talven mun kyyis duunii, ehdotin tuota et ois juuri sopivan näkönen vehje. ei kuulemma kelvannut....
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    isalmela ja Karpov tykkäävät tästä.
  9. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Paska :wc::wc:
     
  10. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Joo ei toi muista Mopareista mielestäni juuri eroo, onko jopa JV24G0B??!:poff::poff:
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Johan näkyy tankkaavan jossain euroopan kalleimmalla pensa asemallakin
     
  13. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Mulla noi yhteydenotot ei ole koskaan tullut perille. Näkyy että niitä on mutta siihen se jää. On oltu yhteydessä n-a:n ylläpitoon monesti ja kirjauduttu/rekisteröity uudestaan. Ei mene edes roskapostiin. Toisaalta ihan hyvä nii ei nouse verenpaine niiden lukutaidottomien vaihtoehdotuksien takia... kun aina olen ilmoitukseen laittanu ettei niitä kannata laittaa kun ei niitä näe. Silti niitä sinne sataa,aina.
     
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    ehotin eukolle tota possuvojakeria kaprisen tilalle... eise vielä lämmenny? tosin ei se lämmenny kaprisellekkaan sillon kun mentiin kattomaan/ostamaan:) nyt ei muita vaihtoehtoja oikeestaan ookkaan eli pitänee vaan hakee ni kylse tykkää:D
     
    rane58, mikkis83, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    mikkis83, buick71 ja ramman tykkäävät tästä.
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    mikkis83, buick71 ja palontie tykkäävät tästä.
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Näyttää kovasti samanlaiselta kun oli viikko sitten Salpakankaan paikkeilla konepelti pystyssä.
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    ELÄ SAATANA OSTA TOTA! Muuten mä joudun jatkossa käveleen teijän tallilta himaan, ja se on vittumaisen pitkä matka se! :odrealmad: :odoops: :argue: :odmad:

    Varsinkin jos on himpun verran lipsahtanut humalan puolelle, kuten eilen / tänään teidän tallilla. :odeek:
     
    jariha tykkää tästä.
  19. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    No mitä sitä ny kävelee, muutaku luu ulos ja reteesti rinksalle :cool:
     
    buick71, FuryIII '71 ja jariha tykkäävät tästä.
  20. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    buick71 ja palontie tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!