Apua moottorin vaihdos papereihin 67 Belvedere

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja soft85, 20.6.2018.

  1. soft85

    soft85 3rd gear

    Terve nyt tarvittaisiin pikaista apua vuoden 1967 Plymouth belvederen muutoskatsastukseen. Eli auto ollu alkujaan 225 kutosella ja nyt istutettu 318 kasi. Leimalla eivät helsingissä hyväksyneet Moparin orkkis varaosa kirjaa riittäväksi näytöksi mitä pitää muuttaa autoon että toi vaihto on oikein tehty. Olisiko kenelläkään esim aro yhtymän lupa-paperia moiseen.? Faijalla on aro yhtymän muutos paperi isolohkolle niin siinä vaaditaan 11 tuumaisia jarruja eteen ja taakse ym ym ja itse tarvitsisin pikkulohkon samanlaisen paperin tai jonkun muun asiallisen paperin jos joltain löytyy. ei tarvitsisi alkaa takajarruja uusimaan.. Kiitoksia etukäteen jo kaikille. t:Mika
     
  2. timant

    timant 2nd gear

  3. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Tämä ei ole tietoa, mutta jostain täällä luin hiljattain että vertailumallina on aina mallisarjan tehokkain. Tämä aihe kiinnostaa koska itselläkin on 67 belvedere jossa 273 otteessa ja 318 pellin alla.
     
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Taitaa tosiaan olla, että teit minkä tahansa tehon lisäyksen, niin alustaa verrataan mallisarjan tehokkaimpaan, ei siihen mihin vaihtaa.
    Tosin näissä vanhoissa autoissa se mallisarjan tehokkaimmankaan jarrut ei mitään päätä huimaavia ole :D
     
  5. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Kiinnostaisi se aron lippulappu.
     
  6. soft85

    soft85 3rd gear

    Terve. Siis minulla oli juurikin tuo 1967 plymouthin service manual mukana ja siitä kopio sivut mutta jostakin käsittämättömästä syystä ei hesassa hyväksy tuota riittäväksi materiaaliksi. olisiko liian vaikea lukuista.? Yritän laittaa kuvan tuosta aro yhtymän lapusta mutta tuo vaatii isolohko ja farmarin painon takia isot jarrut.

    joutu lisää kuvat tonne--->

    https://www.facebook.com/groups/934480719922841/?ref=nf_target&fref=nf

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne...=70fefd4f6f7a26ed781f43e84b1c2001&oe=5BA15626

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne...=4e9f5d18383015a4f62e2207e5b7cd8a&oe=5BACE74D
     
  7. timant

    timant 2nd gear

    Ehkä jollain toisella konttorilla pääsisi helpommalla? Joku aika sitten aro vielä noita lappuja kirjoitteli mutta eivät tietenkään ihan ilmaisia ole.
     
    xarper tykkää tästä.
  8. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    (y) Farmari hienoa :) Mulla on 67 4d sedan belvedere II. 11" rummut ja etuvakaaja. Aika tymäkät alustan osat pikkukasiksi.
     
  9. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    Pitääskö olla jotain lappua mistä autosta kone on otettu. Itellä kans dartti, jossa otteessa on 273 ja keulilla 318
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ei tarvitse tietää, mistä autosta se on, mutta vaikka ruutupaperille kirjoitettu kuitti: 1 kpl dodge 318-moottori 200€ ja myyjän nimi alle. Muutoskatsastuksessa tehdään osaluettelo ja siinä pitää olla selvitys vaihdettujen osien alkuperästä, johon kuitti riittää.
     

Kerro tästä muillekin!