Gm A body muutoskatsastus 330->455

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja FeV-8, 22.6.2018.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Kyseessä 1965 cutlass, alkuperäinen suomi auto. Ollut tehtaalta lähtiessään 330 ja 3 vaiht man. Olen vaihtanut tekniikaksi 455 ja tremec tko 600.
    Otteessa 330 kone. Olen vaihtanut eteen levyjarrut, tehostimen ja paksumman etuvakaajan sekä 2" madaltavat hd jouset eteen. Takana vakio jouset ja uusittu säädettävät takatukivarret ja uudet kyb iskarit joka nurkasa. Kori ollut pois ja runkoa vahvistettu.

    Mistä saisin fakta tieoa katsurille, mitä kaikkea tähän tarvitsee muuttaa, ja mitä muutoksia tarvitsee vielä tehdä.
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

    Korjaus opas tai joku tehtaan käsikirja.
     

Kerro tästä muillekin!