Olka-akseli 1965 Valiant

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja PJP2, 28.3.2018.

  1. mavi

    mavi Gearhead

    A- kopasissa on akseli kovin ohut ja liukusovite väljähkö, tästä seuraa helppo pöyriminen väärästä paikasta ja olkaakselin kuluminen, joka on ongelma A- koppasissa
     
    Muokattu: 1.5.2018
  2. PJP2

    PJP2 1st gear

    Löysin USA:sta NOS-olka-akselit, jotka olivat ruosteessa muualta kuin akseleista. Ostin ne + paikallisesta autotarvikeliikkestä Evapo-Rustia ja bim: Minulla on uudenveroiset olka-akselit! Upotin olka-akselit siis Evapo-Rustiin ja palasin seuraavana päivänä katsomaan tulosta. Olipa helppoa. Ei enää ruosteen hiomista ja rmetallipölyn niistämistä nenästä. Vanha olka-akseli osoittautui hyvin kuluneeksi. Uusi on jo autossa kiinni.
     
    maxvo2, MJF ja dart -66 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!