Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Niin arvelinkin...tietty jos otteessa lukee sattumalta tehon kohdalla 255kw niin tuohan kannattaa ostaa jo sen perusteella jatkojalostukseen :odroll:

    Samapa tuo onko CCC, Starcraft tai jonkun muun levikkeet, ne eivät vain sovi minusta Suburban / Pick Up tyyppisiin autoihin...
    Mieluummin ne normaalia leveämmät Bushwacker:t ja isompaa rengasta alle pikku korotuksen kera :odcool:
    Hyvä että näitä bensakoneisiakin on joukossa, nokilekoja suurin osa näistä...eikä tuo henkilöautokaan haittaa ainakaan minua, päin vastoin...

    Tuota katsellut osin samasta syystä, M1G maastohenkilöauto ja bensakone...lisäksi korotettu valmiiksi ja juurikin ne mainitut Bushwacker:t vain puuttuu...peittyisi samalla tuo oudosti asennetun sivuvilkun reikä etulokkarista :odroll:

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/9494849

    Hyvä lähtökohta, tietäisin jo valmiiksi mitä tuolle tekisin...hinta vaan jotenkin vähän suolainen.
     
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Otteessa burbanissa 180kw..
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos tollasen 92-99 suben cargo-oven lasi vaihdettavissa ja miten se on kiinni?
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jussi289 ja SPORT TRUCK tykkäävät tästä.
  5. peku123

    peku123 Gearhead

    Suburbi leimattu tänään kehujen kera.. :)
     
    Niskalaukaus, tukkijulli, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. keke1478

    keke1478 3rd gear

    Mikähän turbon hukkaportissa meni rikki kun ei mene jäykäksi käynnissäollessaan. Alipaine on pudotettu pelistä jo kymmenen vuotta sitten. Auto -94 subbari 6,5 turboriisseli
     
  7. Isäntä77

    Isäntä77 3rd gear

    keke1478: Mikäs sen hukkaportin sitten pitää kiinni, jos ei alipainetta ole?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. rade

    rade Gearhead

    Suburban vm 1995 6.5 TD . Huomasin että etukardaanin liussa on väljää n. 2mm , poordit on kulunut. Otin kardaanin pois jotta ei riko paikkoja jos pettää kokonaan. Tuli mieleen yksi tyhmä kysymys. Onko haittaa jos autolla ajaa takavedolla ilman etukardaania ? Oletan että voi ajella mutta olisi mukava saada vahvistus asiaan.
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, voi ajella. Voi ajella etuvedollakin, kun kahtoo, ettei öljyt tuu takaa ulos.
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Ei kai se pyöri muutenkaan takavedolla, vai pyöriikö noin uudessa? Etukardaani siis.
     
    Muokattu: 5.7.2018
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Powerstroke tykkää tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  13. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Näyttäis ihan perus kierrejouselta? Puuilo/IKH/Biltema/jouset.com jne
     
  14. kelmi

    kelmi 1st gear

  15. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

  16. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Ei ainakaan kuulu pyöriä.
     
  17. Rytari

    Rytari Gearhead

    Tein käyttölavuriin (4.3 tbi) uuden pakoputken pari viikkoa sitten, ajattelin että kun kerran tekee niin teen vähän paremman heti kerralla, väärinhän se meni...

    Pakosarjoilta yhdistyy toisiinsa 3" putkeksi, laatikon palkin kohdalla on tarvikekatti.

    Katilta vaimentimelle on vielä 3" putki. Vaimennin semmonen fennolainen reflektiovaimennin, sivusta sisään, toisesta ulos. Vaimentimella pienennetään putkikoko 2,5".
    Taka-akselin ylitys, haaroitus kahdeksi ja vetokoukun molemmilta puolin on pää puskurin ali.

    Ja ne äänet... kierroksilla, maantiellä inansa hiljaisempi, tyhjäkäynnillä kaamee mölinä, hitaassa ajossa häiritsevän äänekäs käyttöautoksi...

    En se nyt mikään hissuttelija tarvi ollakkaan mutta, ennen ei ollut kattia, vaimentimena reikäputki läpi mallinen simons ja siitä heti mutka helmaan, ja oli maantieajoa lukuunottamatta huomattavasti hiljaisempi...
    En tiä mikä siinä meni väärin
    Jotain tarvii keksiä siihen mölyyn...
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    3" ainakin nostaa mölyjä. Lyö pöntöt taakse vielä ennen puskuria.
     
  19. Rytari

    Rytari Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ei sinne ainakaan nykyisellä linjauksella saa kovin isoa pönttöä mahtuun
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Siististi tehty vaan klemmarikauppias ollut tyytyväinen :D

    Poikittain tohon taakse kolmilähtönen mistä vedät tuplat puskurille kuten nyt?
     
    Jussi289 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!