vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Toi höyryveturi puksutti tänään iltapäivällä Hiekkaharjun asemalle letka vanhoja vaunuja perässään ja niissä oli matkustajia mukana
     
    passerby tykkää tästä.
  2. dtc

    dtc Gearhead

    Jamboolio ja passerby tykkäävät tästä.
  3. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ullatuus. Noh hupia kesti yllättävänkin kauan.[​IMG]
     
    Jamboolio ja rane58 tykkäävät tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Polttikohan tää YMCA-mies kumia?
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei varmaan hirveästi ruuhkaa tänään...olishan sitä voinut muuten käydä, kun ainoa mahdollisuus tänä kesänä, mutta sateeseen en lähde seisoksimaan :odconfused:
     
  7. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Tällä hetkellä keli kuivumaan päin, pilvipoutaa näkyy klasista kun taivaalle kattelee...
     
  8. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Paskalakit pilanneet tämänkin hienon tapahtuman.
     
  9. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Niinkö?
     
  10. felix200SX

    felix200SX 3rd gear

    Herje tykkää tästä.
  11. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Lyhytelokuva :odcool:
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Hyvät sauhut..!
     
    Fileeraus tykkää tästä.
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

  14. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Ei minun olemista, mutta olihan siinä suoralla passissa yksi maija, joka vaihtui myöhemmin mellakkamalliin, sekä parkkista kiersi mp-kyttä. Ja kaikkia, jotka olis halunnu tapahtumasta lähtiessä hieman kierrättää yleisöä varten; heitä varten oli sitten 2 partiota mutkan takana pusikossa piilossa tutkan kanssa.
     
  15. Patwh

    Patwh 3rd gear

  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    Havainnoin itsekkin ko. laitteet
     
  17. ata

    ata Gearhead

    Tosiaan vaikka porukkaa oli paljon mm. Ahvenanmaalla tai Pieksämäellä (tosin jotkut menivät vielä Vantaan jälkeen seuraavana päivänä Pieksämäelle, itse en käynyt) ja sateen uhkaakin oli, niin pientä harmitonta sadekuuroa lukuunottamatta sääkin oli ihan ok ja mukava.
    Minua eivät poliisit juuri häirinneet, itselleni nämä cruisingit ovat autojen näkemistä ja ihmisten kanssa juttelua varten, kumin sauhutus ei ole se tärkein asia (vaikka joskus olen kyllä toki itsekin siinä vähän joutavaa takapyörillä pyörittänyt), ihan sama vaikkei kukaan siinä sudittelisi minulle, ehkä olen sen verran vanha... :)

    Mutta tässä nyt vielä siis muutama kuvaamani kameran sulkimen räpsäys Heurekalta perjantai-illalta.

    https://ata1.kuvat.fi/kuvat/2018/Vantaa+Cruise-in+July+2018/
     
    cdv70 tykkää tästä.
  18. passerby

    passerby Gearhead

    Pysyypähän nopeudet kurissa. Oma moka jos leikkii tuolla kiihdytyskisaa jota se ei ole.
     
    cdv70 ja TimoT tykkäävät tästä.
  19. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Yks kaveri, joka ei oo vuosiin käyny crusingeissa, kysyi noista poliiseista, sanoin, että ne tuli tänne, koska tää touhu alkoi mennä samaan kun vuosia sitten stadin jäähallilla, aivan älyvapaaseen suuntaan, hyvä vaan, että kattovat, ettei muutaman apinan takia taas tarvii lopettaa koko hommaa.
     
    cdv70, KKOSKINEN ja passerby tykkäävät tästä.
  20. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Heinäkuun poliisivalvonnan alla suoritettua cruisailua

     

Kerro tästä muillekin!