Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Paras Volvon kone on vaihdettu Volvon kone..
     
    mikkis83, Dusturecarn ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Avobuikilla rullattiin asfalttityömaan läpi, niin yks haalarihemmo hikee otsalta pyyhkien: "NYT on kateellinen!"
     
    Roberto, Pertti K, onoff road ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joku 2.5m korkea 200kg jätti orja työläinen äö 40? Nyt on kateellinen. Minä tehdä asvaltti. :poff:
     
  4. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Sori Karpov, jos oisin tienny notta se olit sä, oisin antanu pakista kylmän oluen lohdutukseksi :p
     
    mikkis83, Hoovee, Pertti K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Minä tykkää olut.
     
    wilburi ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  6. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    :D :D :D
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä mä ainakin tajusin Lowlowin pointin. Osumatarkkuus ja tyylilaji oli ehken vähän siinepäin. Mutta on siinä perä.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu sama täällä.

    Vähän kuin oma isä jota ei autot kiinnosta paskan latia. Ihan sama mikä ferrari tai muskelipeli vieressä on. Eikä varmasti salaa haaveile mistään ja kiroile kun joutuu perusautolla ajamaan.
     
  9. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Viimeinkin. Olin bensiksellä 62 Imperialilla 413 keulilla hörhöttämässä, kysyin Ferrarin tankkaajalta, et mitä vie sadalle?

    Kaveri hymyili.
     
    maverick999, mikkis83, Nikuzai ja 21 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Pääsit kuittaan.
     
    passerby ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  11. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Täs kun on kesä tullu mentyy Kummisetään töihin vuoropäivinä Limekraisulla ja GT Dartilla, no eilen ajoin Dartin terassin viereen. No lähimpään pöytään istui naamatuttu asiakas seurueineen parin vuoden takaa, tilas maksan kypsyydellä medium-. Nauraen sano jos kypsyys ei ole oikea, heitän sen maksan ton Valiantin kylkeen! Kypsyys oli täydellinen, ei Dartti maksottunu https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156611961546602&id=546131601
     
  12. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Raudan määrä siinä vaan lisääntyy.
     
    cdv70, Dusturecarn, leemu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Jossakin 80-luvun V8-Magazinessa on hupaisa kirjoitus kahdesta harrastajasta liikennevaloissa.
    Toinen ajaa kuussatasella Fiiatilla ja toinen tuoreella Corvetella.
    Fiiatin omistajalla on hieno harrasteauto tallissa, mutta ei raaski ajaa sillä.
    Öljynpaineen valon loisteessa kuitenkin halveksii liian uuden Vetten omistajaa, joka vastaavasta ihmettelee, miten noin pieni auto voi savuttaa noin paljon.
     
    Roberto, Gary Grand ja Tseitsei2 tykkäävät tästä.
  14. MudMax

    MudMax Gearhead

    Paljonko ÄO on silloin, jos ei osaa lyhentää sanaa älykkyysosamäärä?
     
    Pertura, jjjkkk, Gary Grand ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Sanaton kommentti motarilla:

    Ajeltiin buikilla satasta 120 kmh alueella, rekan perä tuli uhkaavasti vastaan...

    Perhesedan meiän takana oli sen verran lähellä, notta päätin päästää sen ensin ohittamaan.

    Ei ois kannattanu!

    Sedani ku pyyhkäs meiän ohi ja mä siirryin sen peesiin, niin kuski tirautti pissapojasta suihkun meiän päälle :D

    Ja juu, ei ollu mitään aihetta käyttää just siinä kohti pissistä, tie oli kuiva ja arska helotti mukavasti eikä rekastakaan roiskunu mitään...

    Semmonen "kommentti" :p
     
    passerby tykkää tästä.
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Saattoihan se olla kommenttikin, mutta kyllä itse ainakin tulee öttiäisten sisälmyksiä putsattua tuon tuostakin ja yleensä heti tuoreeltaan kun lasahataa näkökenttään.
     
    wilburi ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    39,9.

    Kommenttihan ei tarkoittanut että asvalttityöntekijät on tyhmiä tai paskaa sakkia. Mokamanin sanamuotoilu toi vaan mieleen jonkun elokuvasta tutun örrikäisen.
     
  18. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Onhan se mahollista...

    Hyvä sitte etten toteuttanu ekaa mielijohdetta ja ampassu sedanin persuuksiin ja tuupannu pois haitolta :p
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jaahas, ny se on mun vika notta Karpov ei osaa hillitä sanallista säiläänsä :D
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nimenomaan! Sinä syypää
     
    Mokaman tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!