Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. miguelo

    miguelo Gearhead

    Mobilistin youtube-kanavaa kannattaa myös seurata, hauskoja juttuja sekä autoesittelyjä luvassa.



    Tästä Landcruiserin lyhyt esittely:



    Kyseisen auton täsmällinen mallimerkintä kylläkin on HZJ80. (myös turbollista versiota löytyy, joka on malliltaan HDJ80)
     
    Muokattu: 10.6.2018
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Itsekin Hj:ta harrastaneena jutussa särähti vähän silmään hj80- sekä hj70- malleista kirjoittaminen. Sinänsä kiva juttu kuitennin noista ruostepommeista! Tojotissa mallimerkinnän ekat merkit määrittävät moottorityypin ja jälkimmäinen mikä korityyppi on kyseessä.
     
  3. spinout

    spinout Gearhead

    Hassu juttu nämä itse kunkin eri mieltymykset ajoneuvoista, kun sisällysluetteloa mulkaistaessani juuri nuo HJ- ja Corsa-jutut ovat ainoita mulle, jotka menevät selaamalla ohi. Kaiken muun luen sanasta sanaan. Corsa on sivujen tuhlausta.
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Faija joutui peräänajetuksi ja kun hätäpäissään lähti autokauppaan niin sattui Corsan ostamaan. 1.2 i 3d yksipisteruiskulla ja 45 hv. Oli se ankea vehje, mutta kuitenkin jotenkin hauska, vähän Rättärihenkinen ja ihan kivan näköinen pikkuautoksi. Tuollainen vaikka 1.6 :lla voisi olla metka, mutta onneksi ne kaikki ovat ruostuneet pois, niin ei ole vaaraa että sellaiseen joutuisi sekaantumaan.
     
    Norri tykkää tästä.
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Jostain syystä ensimmäisenä tuli luettuja juttu juuri Corsasta, sitten Testarossasta. Muu lehti onkin sitten vielä pääpiirteittäin lukematta.
     
  6. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Se rellun tehdaskäyntijuttu oli kans hyvä.
     
    Holley tykkää tästä.
  7. Holley

    Holley Gearhead

    Mulla taas kävi yllättäen Ferrari-jutun kohdalla, että innostuin itse jutusta! Kaikkihan nyt Testarossansa on nähneet, tällaiset 40-50 -vuotiaat ainakin ja olen jotenkin pitänyt autoa liian hypetettynä esittelystään lähtien, Miami Vice -sarjan diggaamisestakin huolimatta, mutta tuo lähestymiskulma teki artikkelista mielenkiintoisen. Varaosat jne. "millaista omistaa tämmöinen auto" - ja talvikuvat Ferrarin taustana olivat hyvät.
     
    leivonharri tykkää tästä.
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sehän se justiinsa on parhautta että useimmiten jutut autoista jotka ei kiinnosta on kiinnostavia (taidatkos tuon selkeämmin sanoa?). Ja kohta kiinnostaa se autokin...
     
    Holley, 12345678910, Pande_K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onko nuo mieltymykset nyt niin eri, jos harrin mielestä Corsa on yksi tylsimpiä laitteita ja sinun mielestä sivujen tuhlausta.
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Luin nyt tuon corsa-jutun ja siitä tulikin mieleen, että isällä on semmoinen yhdessä tallissa seisomassa. En ole sitä nähnyt mutta osti sen joltain kortista luopuneelta mummolta muutama vuosi sitten. Seissyt siitä asti mutta siis katon alla. Olikohan jopa alle 100tkm ajettu.
    Pitäisikin käydä katsomassa, sehän olisi näppärä työmatkakulkine.
     
    leivonharri tykkää tästä.
  11. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Saapui eilen, ainakin Aspen -juttu oli kiva (Toimituksen autoja).
     
  12. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Mikähän on kun ennen uusi mobla tuli luettua melkein yhdeltä istumalta ja nyt on välillä ollu uus muoveissa just laatikosta haettuna ku edellisestäkin on vielä osa lukematta. Mihinkähän kaikki aika minulla menee nykyään....
     
  13. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Itse ollut aina kova mobilisti fani mutta kun työkaveri toi kahvihuoneeseen englantilaisia Practical Classics lehtiä niin täytyy myöntää että on kyllä hyviä ellei jopa parempia lehtiä ulkomailla olemassa.
     
  14. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Tä jaa kerran kuussako mobla tulee? Edellinen ois viä kääreissä jollei vaimo ois sitä lukenu
     
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Aika tuntuu vaan kuluvan nopeammin kun ikää kertyy :D
     
    Norri ja Bukero tykkäävät tästä.
  16. karra

    karra Double Gearhead

    Me ei vaan saada tässä iässä enää niin paljon aikaiseksi:p
     
    Bukero ja litres tykkäävät tästä.
  17. Hai

    Hai Double Gearhead

    Toisin sanoen hidastumme, maailma ympärillä menee omaan tahtiinsa.
    Suhteellista, vähän kun kiertääkö aurinko maata? Vai kiertääkö asiat minua?
    Taitaa ollakin niin, että moni kiertää minut.:confused:
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Äkkiseltään Blazeri ja Citikka vaikkutivat mielenkiintoisimmille laitteille. Mielenkiintoisimmaksi jutuksi voi osoittautua ihan mikä tahansa, ei ole kohteesta riippuvainen.

    Uskomaton sen sijaan oli se pääkirjoituksen juttu. Eikö mihinkään voi enää luottaa?
     
  19. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Myyntipalstalla hauska sattumus. Myynnissä Ford Eifel -39 MR-katsastettu, ja ostopuolella halutaan ostaa Eifel, "mielellään -39 MR-katsastettu."

    Pääkirjoitus kyllä sotki maailmanjärjestystä, pakko sanoa. Ei Kekkosen aikana tämmöinen olisi käynyt...
     
    Pertti K tykkää tästä.
  20. Bukero

    Bukero Gearhead

    sama tuli mieleen että saattoi olla joku huhtikuun 1.päivän pääkirjoitus.
    eksynyt vaan tähän numeroon...
     

Kerro tästä muillekin!