Vahinko parkkipaikalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Sounderi, 8.8.2018.

  1. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Se ilmoitus on pakko tehdä, eikä ilman sitä asia etene. Polliisi ohjeisti joskus pappia joka ei suostunut ilmoitusta tekemään koska oli mielestään syytön. Kiilas isäukon auton kylkeen.
     
  2. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Ei ainakaan Joensuun Tokmannilla ollut vielä joku vuosi sitten. Olisin tehnyt rikosilmoituksen murhan yrityksestä jos tallenne olisi ollut. Sininen Mondeo tykitti oikealta pyörätien kautta ohi suojatien eteen pysähtyneestä autosta, vaan onneksi olin niin hidas etten ehtinyt vielä sen eteen asti sitä suojatietä pitkin.
    Toimiikohan kuva. Siis tuosta punaisen auton ja seinän välistä ohi...
    https://www.google.fi/maps/@62.6287...4!1sVvK3BVHwGgNV3shGnHAacQ!2e0!7i13312!8i6656
     
    Muokattu: 9.8.2018
    passerby tykkää tästä.
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Nyt mä ymmärrän että miks toisilla on pyssy autossa penkin alla o_O

    Tosin meikäläisen hermoilla on vaan hyvä ettei mulla oo :D
     
    Rotten, isalmela ja jariha tykkäävät tästä.
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    nyt oli nimenomaan tokmannin ja joensuun kaupasta kyse
     
  5. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Jep, näin tämä menee.

    Mutta samalla, eihän esim. tervehtiminen tai päivään sanominenkaan ole kenellekään velvollisuus, mutta hyviin tapoihin se kuuluu.

    Kuuluisaa suomalaista rehellisyyttä ei kyllä paljoa näy, jos sotketaan yhteen keski-ikäinen mies, autojen osuminen toisiinsa ja tarve lompakon aukaisuun...

    Nimim. kävin kesällä Ruotsissa ja Viking Linellä kahden matkan jälkeen autossa on nyt osumia kuskin ovessa, apukuskin ovessa ja molemmissa takakyljissä. Eikä yhtään ilmoittautunutta.

    -JJ-
     
    fudge85 tykkää tästä.
  6. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Tilanne päivitystä... Tänään soittivat vastapuolen vakuutuksesta,oli tehnyt ilmoituksen ja kuvaillut vauriot,että ainakin oik. takavalo rikki ja kulma perästä vaurioitunut..
    Niinkuin onkin,noin äkkiä katottuna + vähän muuta... Laittoivat vahinkonumeron,jolla pelata korjaamon kanssa. Vielä kun tulis kolari-korjaamo lomilta.....
     
    12345678910, Karpov ja caprice305 tykkäävät tästä.
  7. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Jeps,asia edennyt. Ekaks tarjosivat vakuutuksesta 1660 € käteen ja taputuksen olalle... Sanoin ettei se auto sillä kuntoon tule,en ole peltiseppä,enkä mitenkään syyllinen asiaan muuten kuin törmäyksen kohde sattui olemaan minun..
    En hyväksynyt tarjousta.
    Otin selvää maalauksen hinnasta ja soitin uudelleen vakuutukseen,pienen keskustelun jälkeen sovimme,että vien auton kolarikorjaamolle,hommaan itse osat,jotka korvataan kuittia vastaan minulle. Osat tuli ja tänään vein korjattavaks,saas nähä miten loppu sujuu.......
     
    Rotten tykkää tästä.
  8. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Jep,voorti korjattu. Eikä huomaa muutakuin kirkkaammasta puskurin puolikkaasta. Vielä korjaus-ajan korvausta odotellaan....
     
    Rotten, cdv70, 12345678910 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Hienoa!
     
  10. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    hyvä homma.

    laita vielä kuva korjatusta autosta.
     
  11. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Laittaisin joo,mut ei oo netissä paikkaa johon kuvan liimais. Oon ymmärtäny,jotta pitäis olla joku paikka,mistä linkittää kuva tänne????
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijaa.com
     
    cdv70 ja isalmela tykkäävät tästä.
  13. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ai nii juu..siksi en mäkään kuvia koskaan tänne ole laittanut mistään.. oiskos se onnistunut facebook tilin kautta se kuvan laitto myös.. eli kuva faceen ja sieltä sitten tänne. ei muista enää.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijaa.com
     
    cdv70 ja isalmela tykkäävät tästä.
  15. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ai jaa? ;)
     
  16. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    koitetaas niitä kuvia saaha tänne..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Toi kolhun jälkeen, tässä korjattuna...

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vielä koko takakuva. Ja on oikeat tuplaputket,mallia capri.
    [​IMG]
     
    Nikuzai, Tseitsei2, Pertti K ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    hyvä että tuli taneli taas kuntoon. oli aika karun näkönen kolarin jälkeen. pahasta paikasta nitkahtanut muodot.
     
  19. multsi

    multsi 2nd gear

    Paljon tollasen lommon laittaminen korjaamolla maksaa, tai olisiko kertakorvauksella jäänyt pahasti tappiolle. Tuossahan on joutunut tekemään ihan vanhanliiton oikomistyötä, nykyautoon olisi varmaan vaihdettu koko takalokari surutta(ainakain jos vakuutusyhtiö maksaa) ja lasku 4-5 tonnia
     
  20. Sounderi

    Sounderi 2nd gear

    Yhtiö ei summaa kertonut,1600 olis maksanu käteen ja tee ite. En hyväksyny,koska itellä ei mitään syytä tapahtumaan,muuta kun sattu oleen auto siinä parkissa. Ohimennen kuullen ja päässä yhteen laskien koko kopsaus tuli yhtiölle maksaa n. 3000-3300€ .Tälle ajoneuvolle,vastapuolesta en tiedä kun en nähny koko tapausta.
    Peltikorjaamo meinas kyllä et on helpompi,kuin nyky vehkeet,on oikeaa peltiä eikä muovia missään. Eiku oli!,takapaneelin kiinnitys nastoissa 2kpl....
    Uusia osia takavalo ja puskurin puolikas (oli vääntynyt rekkari valon kohdalta). Osat piti hommata itte ja yhtiö makso mulle.
     

Kerro tästä muillekin!