Astron startti bensa katosi - 4.3 v 90

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja What´s Up, 17.8.2018.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Eikös tässäkin bentsiinipumppu lähde het käymään kun pistää virrat päälle ja sammuu jos ei startata jonkun 10sekan aikana.

    Yhdella Astrolla ajettii muutamasataa kilsaa kotiin silleen että hakattiin kepillä tankkia ja kuski käänsi avaimesta. Pumppu heräs aina kun hakkas tankkia vähän aikaa.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ilman ö painekytkintä ei oo mulla tbi kyllä lähtenyt tulille.
    Lähtee. Antaa sen huikan siksi aikaa kun öpaineet konessa ja öpainekytkin sallii pumpun jatkuvan käytön koneen käydessä. Jos ei ö painetta, ei pumppu käy kun sen startin vaatiman pikku hetken. Releen se musta ecm starttia varten virrottaa hetkeksi eli jos rele pimeä niin ei tapahdu mitään. Korjatkaa jos olen vääRÄSSÄ
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jakajan antama pulssi puuttuu
     
    Muokattu: 18.8.2018
    sdfsd tykkää tästä.
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Huijasin sen verran että laitoin käyntiin, sammutin, irrotin releen ja käynnistin. En viittinyt sahauttaa käyntiin, olis vielä naapurit luullu että chevyssä olis jotain vikaa!
     
  6. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eli toisin sanoen, voi se ollakin rele, mutta pitäisi lähteä pitkällä startilla, kun ö-paineet nousee, se painekello antaa virrat pumpulle.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Piti käydä pihalla tsekkaamassa tosta pikkuplatserista toi. Virta päälle, pumppu pyörii aabaut 5 sekkaa ja sammuu. Kun pistää heti uudelleen virrat päälle niin ei pyöri mutta parikytsekkaa kun venttas niin taas kävi pumppu hetken.
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Joo sen tehtävä on toimia primerina, öljykello sit pitää virrat, ja katkaisee jos vetää vaikka kolarin ja kone sammuu.

    E: en tiedä onko kaikissa, mutta ainakaan osassa öljykello ei mene releen kautta.....

    Olisko toi selvempi
    [​IMG]
    https://aijaa.com/MhpAe7
     
  9. What´s Up

    What´s Up 3rd gear

    Kiitokset kaikille vinkeistä, mystistä mystisempää mutta kun piuhoja irroiteltu, ja putsailtu katsottu vikakoodeja, maakaapelikin tuli irroitettua että boxi nollaantuu ja ...........viimeiseksi vaihdetty ECM 2 10A sulaketta hiphurraa.......niin toisessa oli häikkää joka aiheutti vajaa toiminnan ja ei antanut boxilta pulssia niinkuin pitäisi. Eipä tullut ekana tuota katsottua, täytyy ottaa sulakkeiden vaihdot vuosihuollon ohjelmaan.
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jakajan antama pulssi puuttuu.
     
    Muokattu: 18.8.2018
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toivon mukaan vika oli sulakkeessa eikä ecm/tbi systeemissä. Nollauksella tapahtuvat väliaikaiset ihmeparantumiset ei olis eka kerta...
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tästä huomaa kyllä näpeesti, kuin vähän ajatellaan ennen vastaamista.
     
    sdfsd ja caprice305 tykkäävät tästä.
  13. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eli niinkuin minä :oops:
     
  14. Poke

    Poke Gearhead

    Kyllä kyllä. Vian ratkettua on aika etsiä syylliset väärin vastaajat kun ketju venyi toiselle sivulle. Ja entäs tuo aloitusviesti? Ai että mä tykkään tästä. :rotfl:
    Tuli taas dejavu tietokonefoorumi ajoilta.
     
  15. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Enkait mä syyllisiä ole etsinyt?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  16. Poke

    Poke Gearhead

    No et kun itse syyllistit itsesi. Lue kuitenkin viesti #32. :rotfl:
     
  17. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Korjasin kaikki vastaukseni oikeiksi niin ei jää asiaankuulumatonta esille.
     
    Poke tykkää tästä.
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko siinä viestissä jotain väärin?
     
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    En löydä numeroita mistään?
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tykkää napin vasemmalla puolen.
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!