Nash Ambassador 1957

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja manha, 19.8.2018.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu kukapa tietää. Jos olisi enempi rahoja liikenteessä, niin sitähän mieluusti omistaisi useammankin laitteen, mutta nyt joutuu tähtäämään lähemmäs niitä lapsuuden haavekuvia. Jos saisi katkastua tämän jatkuvan osto/myynti vyyhdin.
     
  2. manha

    manha Gearhead

    Tällähän ei hintaa oikeastaan olekkaan,kun on vain vaihtokaupalla tyrkyllä.Saattaa vaihtua vaikka ajoneuvoon,jonka tarjoaja itse on luokitellut 1000e arvoiseksi tai sitten joku toinen hinnoitellut omansa 30 000e hintaiseksi ja silti voidaan päästä puotiin,mikäli molemmat ovat tyytyväisiä saamiinsa vaihdokkeihinsa...
     
  3. manha

    manha Gearhead

    Aiemmin jo tarjous häneltä tulikin,eikä missään nimessä huono.Mutta Idols tuomareiden sanoin : "Ei aivan sitä,mitä etsittiin".Lähellä oltiin jo...
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Nythän se Voortikin on myyty eli kyhnyä olis paritonnia lisää. ;)
     
    manha tykkää tästä.
  5. manha

    manha Gearhead

    No nyt kun välipahvien summa on kasassa,niin viel leimassa oleva USA 8 painoks niiden päälle.Sithän se olis enää kädenpuristuksia vailla:)...
     
    Ismoskosmos tykkää tästä.
  6. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Onhan toi vaan hieno auto. Joku vuosi sitten taisi liikkua täällä Tampereen lähistöllä ja monet kerrat kävin ihmettelemässä. Aina vaan itsellä raha on se este, sitä kun ei ikinä oo liikaa, ei ees riittävästi o_O
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. manha

    manha Gearhead

    2008 juttua Mobilistissa,jonka jälkeen kiertänyt monella harrastajalla. Oli jossain vaiheessa mm. rakentaja virtuoosi Hannu Jaakkolallakin(Hank Jacobs).

    [​IMG]
     
    12345678910, Ismoskosmos, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Tässä parit perät Jaakkolan tallilta,keväällä-14
    jostain syystä ei tullut koko autoa kuviin?
    Mutta hieno tuo on kuitenkin:cool:
    [​IMG] [​IMG]
     
    Ismoskosmos, manha ja miguelo tykkäävät tästä.
  9. manha

    manha Gearhead

    Tais Jaakkola museoida tämän...

     
  10. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Minä pelastin aikoinaan tuo nashin Jyväskylästä ja elvyttelin käyntikuntoon,tuo tuli usasta tutulle 80 luvun lopulla melko virheettömänä...mutta jäi taivasalle seisomaan mistä sen sain 2000 luvulla pelastettua,sammal sitä jo osittain peitti silloin.Sen verran lisään et luulen et tuo ollut usassa ehkä poliiseillatms?Purin sieltä pois jotain sireeneihin liittyviä kaapeleita ym juttuja.
     
    12345678910 ja SMP tykkäävät tästä.
  11. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Itsekin muistan tuon vuosikausia ulkosalla seisoneen Vaajakoskella päin. Eräs kaverini yritti tätä vuosituhannen vaihteessa ostaa, mutta ei onnistunut. Samalta tontilta toinen kaverini osti samoihin aikoihin sen Repen entisen legenda-Impalan (XH-183) ja se elvytettiin parempaan kuosiin.
     
  12. miguelo

    miguelo Gearhead

    Täytyypä kysäistä, jotta onko tämäkin kenties ollut "Reiskalla", kuten nuo kaksi 1950-luvun Dodgea, jotka kokivat myös saman kohtalon ja jäivät ulkosäilytykseen?...
     
  13. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Ei ollut reiskalla nämä autot,mulla on ollut noista dodgeista reiskan kanssa vääntöä jo vuosia saa nähdä onnistunko ne ostamaan joskus .
     
  14. manha

    manha Gearhead

    Nash toimitettu seuraavalle harrastajalle...toivottavasti arvostaa sitä enemmän kuin minä.
     
    Pertti K, 12345678910, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    No höh. Ei tämmönen mun mielestä ollenkaan paha laite ollut. Pitkää ikää ja hyviä kilsoja Nasulle
     
    wilburi, miguelo ja isalmela tykkäävät tästä.
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No hyvä kun löysi kodin. Sehän näyttää samanikäiseen sisarukseensa Hudsoniin verrattuna iteasiassa ihan hyvältä.
    [​IMG]
     
  17. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Nii tuliks tää ny sulle Ismo, vai menikö vaihossa siihe kantrijyriin?
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ei tullu mulle. Saakeli 17 M olis menny mukavaan välihintaan Köyryjyriin, mutta jäin miettimään liikaa. Samat tyypit tässä on nyt hästänny kauppoja suuntaan sun toiseen. En tiiä itekkää missä mennään.
     
  19. manha

    manha Gearhead

    Nasu vaihtui talvikäyttiksen tarpeita täyttämään tulleeseen pitkäkattoon...

    [​IMG]
     
    miguelo, Ismoskosmos, 12345678910 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Yks talvi mulla tuli tuolla ajeltua ja nippa nappa tarkeni. Ikkunapintaahan siinä on mitä raaputella. :D
     

Kerro tästä muillekin!