vesivehmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja dd64, 4.5.2017.

  1. Larry

    Larry Double Gearhead

    Hyvä video!
    JK:n Vegakin meni kympin puolelle. Oliko kaasut käytössä?
     
  2. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Filmiä :odcool:
     
    TN, KKOSKINEN ja Larry tykkäävät tästä.
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    En ite päässy paikalle, ei päässy Jore ja ei sitten ilmeisestikään Ankikaan joten FHRA Race Radion puolesta nöyrimmät anteeksipyynnöt jos kaikki ei menny aivan nappiin, mä en saanut ketään tuuraamaan/turaamaan joten hyvä jos siellä joku viitti koppiin vaivautua.

    Toi unohtuu iteltäkin tosi usein toi musa päälle kun alkaa selostamaan radalla tapahtuu, meillä ei ole mitään automaattijuttuj käytössä vaan kun ottaa mikin käteen niin samalla pitäisi muistaa laskee musan tasoo, pikkunen propleemi on tietenkin siinä kun toi laitteisto on hivenen sivussa ja mikit pöydällä niin eipä sitä aina muista säätöjä tehdä...
    Yritin kerran sitäkin että pidin mikkiä mixeripöydällä, itse asiassa kaxikin kertaa jos sitten vaikka muistais säätää, ekal kerran tönäsin mikillä musat täysille, ei ollu hyvä juttu, ja tokalla kerralla kun mikin siihen laitoin pimensin kaikki äänet, jopa livestreamistä.. Kyl mä oon hyvä... :)
    Amatöörejä me ollaan kaikki jotka ollaan nuita kisoja ja kadunmiehen/naisen kiihdytyksiä kierretty, äänimiehet on alan ammattilaisia ja ne ei kauheesti jaksa olla paikalla kun aamulla ovat laitteet laittaneet kuntoon joten päivän äänitarkkailu on yleisön ja kuuluttajan varassa, Malmin kiihdytyksissä kun ollaan oltu niin siellä on tultu sanomaan epäkohdista ja hyvä niin, ei sieltä kopista paljo kuule (ei siis yhtään) miltä se soundi kuulostaa katsomosta.

    Kauhavalla olen ite seuraavan kerran äänessä, saas nähdä ja kuulla miten se sit menee, onhan siellä toki Anki ja Jorekin joten kuullaan siellä seuraavaksi.

    -Käkö-
    FHRA Race Radio
     
    kari6767 ja Ade62 tykkäävät tästä.
  4. pptalo

    pptalo Gearhead

    Minua ei haittaisi vaikka noi musat jättäisi kokonaan pois. Ei ainankaan unohtuisi päälle. Tietysti sitäkin porukkaa on jotka on tullut näihin kinkereihin musan takia ;-)
     
    Larry ja JYR tykkäävät tästä.
  5. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Takuu varmasti tolla lopparilla. Paikaltaan vaan lähtee huonosti.
     
    Larry tykkää tästä.
  6. JK311

    JK311 3rd gear

    Jep, kaasuja oli vähän toistasataa heppaa... 1,83 sek 60 ft tossa lähdössä ei paljoa päätä huimaa, niin loiva turbiini ja loppu olevat renkaan että ei pysty kaasuja availee heti lampulta..
     
    Larry tykkää tästä.
  7. felix200SX

    felix200SX 3rd gear

    SJ, pecu_83, SS-454 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Toi Judge kyllä säväytti livenä.
    10.9 vai 10.8 ja yli 200 loppuja.
    On oikeesti kovaa kyytiä full size lintalle. :rolleyes: :cool:
     
    esmi, Diktaattori, three hundred ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Ai sääki olit siäl, et kyl ainaka banaanilla? Judgellahan ajeli juniori. Isä Oljala menias et kympin aika ja kaksataa loppuja riittää, ei tartte virittää enempää...
     
    jknR ja hzemax tykkäävät tästä.
  10. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    arskazone, esmi ja SJ tykkäävät tästä.
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Joo Bansku jäi kotiin.
    Oltiin penskojen ja emännän kanssa ihmettelemässä.
    Oli kyllä hauskan oloinen tapahtuma.
    Joutuu ens vuonna varmasti itekkin ajelemaan. :cool:
     
  12. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Ja tuntu olevan vielä vedoille se "takuu" eli ei mitään ylimäärästä vaan pultti pohjaan ja maisemaan. Hieno auto ja hienoja vetoja.
     
    Herje tykkää tästä.
  13. pecu_83

    pecu_83 Gearhead

    esmi, SJ ja Herje tykkäävät tästä.
  14. SJ

    SJ Gearhead

    esmi, pecu_83 ja Larry tykkäävät tästä.
  15. nippe

    nippe 2nd gear

    SJ, ElCamino78, pecu_83 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Muokattu: 26.8.2019
    SJ, esmi ja Herje tykkäävät tästä.
  17. Patwh

    Patwh 3rd gear

    TN, SJ, esmi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. 1320

    1320 Gearhead

    Fuselage, Herje, Kylmit ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Onkos nyt keväällä mitään Vesivehmaalla, vai onko vasta seuraavat mahdollisuudet (ehkä) kokeilla varttia syksyllä?
    Tai onko muuallakaan mitään keväällä, et pääsis kokeilee varttia.
     
    Vermilion tykkää tästä.
  20. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tuolla Drag osiossa on FHRAn tiedotetta asiasta. WCSC kisoja on miten sattuu, jos sattuu olemaan.
    Sunrise Cruisers tähtää Kauhavalle, päivämääristä ei oo mulla sen tarkempaa tietoa.
     
    Fuselage tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!