tiivisteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja rl, 13.1.2005.

  1. rl

    rl Gearhead

    mistäpäin sais parhaiten caprisen oventiivisteet kun tuntuu olevan aika suolasen hintaisia kun kyselee suoraan speed shopeista
     
  2. kane

    kane 1st gear

    No niin, kävin just Lentotullista (Vantaa) hakemassa Capricen takaovien tiivarit. Aikaa meni 3 viikkoa tilauksesta.
    Hintaa tuli 52€ + tullit ja lähetyskulut 14,07€ = 68€

    www.weatherstripspecial.com
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Paljon tuon rahdin osuus oli? Mikä rahtityyppi? Varmaan USPS mut mikä sieltä (vai pistikö myyjä jonkun vaan?)
     
  4. kane

    kane 1st gear

    Tilauksessa tuotteen hinta 69$ = 52,21€
    Shipping cost 6,90$ => total 75,90$

    Rahti oli kait vaan 6,90 (4,01€)koska tullin laskennan peruste oli 56,22€.

    Verot ja maksut yhteensä 14,07 ja kaikki yhteensä 70,29€.

    USPS / Airmail, myyjän laittama... itse en mitään maininnut.

    Tilauksen tein joulunmaissa, postileima San Josesta 14. tammikuuta eli viikko meni matkalla. Muistaakseni halvin hinta kaupasta oli 159€/pari (RacersPlace syksy/04)
     
  5. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    elikkäs, miten ne tilasit soittamalla vai ihan netin kautta? Paljos huudat niistä Chevyn tiivisteistä, mä ostan ne ja tilaa sää uudet ja mulle viä etuoviin, mulla kun loppuu pelitaito... :oops:
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Netin kautta. Ihan helppo oli mennä tilaus läpi ja vahvistus tulee sähköpostiin.
    http://www.weatherstripspecial.com/caprice.html

    Ei kehtaa myydä :odroll: ... eikun tilaamaan vaan. Hintaa tiivisteille (etu/taka) näyttäis alle 170$ + tullaus ja alv. Saa siis koko paketin 2 tiivisteen hinnalla (suomi hinta).
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    oitragon raumalta myy tiivareita löytyy ilmoitus varmaan kasista
     
  8. kane

    kane 1st gear

    Joo, ja hinta lienee 170-180€/pari...
     
  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Eli ne on noi Metron tiivisteet. Millaiselta laatu vaikuttaa? Oletko jo asentanut kuinka istuu?

    Mulla olisi kielitaitoa, luottokortti ja kokemusta mutta nyt ei pariin päivään aikaa.
     
  10. kane

    kane 1st gear

    Laatu ihan ok, istui paikoilleen todella hyvin... ei mitään harmituksen aihetta ollut koko hommassa.
     
  11. Olazabal

    Olazabal 1st gear

    Eipä ne JKL Importillakaan hinnankiroissaan ole.
    Hyvin alta satkun (en muista paljon alle) oli etuoviin tiivisteet.
     
  12. kane

    kane 1st gear

    Onko niillä netissä mitään sivuja? :-? ei löydy...
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest


    Ei taida olla sivuja, mutta yhteystiedot:

    American Import Oy
    Yritystie 2 40320 JYVÄSKYLÄ
    Puhelin: 014-283060
    Telefax: 014-283393

    En tiedä postittaako.

    Mutta hintoja kun alkaa vertaamaan, niin kuitenkin puolet halvempaa, kuin esim O:ssa.

    Eikä ole metritavaraa ja käy paikoilleen "heittämällä".
     
  14. Olazabal

    Olazabal 1st gear

    Toi siis minä...

    Ei ollut hyllytavarana, vaan piti tilata. Tuli muutamassa päivässä.
     

Kerro tästä muillekin!