Uusi auto Vs. vanha auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja peto, 20.11.2016.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kun kuvassa ei ole kaunis nainen vaikka vähän samoja muotoja onkin, niin selvyyden vuoksi laitan kuvatekstin. Only for you my friend.
    [​IMG]
    Peugeot pippurimylly.
     
    hantta tykkää tästä.
  2. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Eli muutamia kymppejä?
     
  3. karra

    karra Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Pertti K tykkää tästä.
  4. karra

    karra Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Pertti K tykkää tästä.
  5. ramman

    ramman Double Gearhead

    Hahaa. mulla on tollanen pösön suolamylly :D:D
    ranskalaisiin autoihin en kyllä koskis. en uusiin enkä vanhoihin. ei mulla muuta :D:D
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mullon Pösön maastopyörä.
     
  7. miguelo

    miguelo Gearhead

    "Lujaa laatua Lada"
    [​IMG]
     
  8. ramman

    ramman Double Gearhead

    onko paljon pikkuvikoja ? :D
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ei.
     
  10. asperiini

    asperiini Gearhead

    OK, meillä tuossa rouvan käytössä olevassa Insigniassa on just tuommoinen etäseuranta josta näkee rengaspaineita myöten kaiken, kuten myös sen missä ne renkaat kulloinkin on.
    Enpä ole toistaiseksi kokenut tarpeelliseksi mutta kun tästä ei erikseen tarvinnut mitään maksaa niin ei kait tuosta haittaakaan ole.
    Ei mulle ole jäänyt mitään antipatioita Opeliakaan kohtaan, tosin tästä nykyisestä on vielä kovin vähän kokemuksia, samanlaisia muovisia peräpuikon mallisia sukkuloitahan nää on kuin muutkin saksalaiset nykyautot. Tosin nyt kun uudet mallit tulee luultavasti uudesta omistajasta johtuen sisältämään ehkä enemmän PSA konsernin ratkaisuja niin lisääntyvä ranskalaisuus saattaa aiheuttaa joukkopakoa vanhojen opelistien joukossa.
     
  11. ramman

    ramman Double Gearhead

    Miulla kans mersussa toi connect käytössä. näkee noi samat pilipalihommat. parasta tossa on, että saa puhelimella säädettyy esilämmityksen / ilmastoinnin päälle heti tai ajastettuna. eipä tota paljon muuhun tule käytettyäkään.
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja jonkinlainen turvahälytyshässäkkä, jos bagit pamahtaa, menee tieto 24/7 keskukseen, josta soitetaan mulle.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikös mersu ihmisillä ole minkkiturkkia enää?
     
    hantta tykkää tästä.
  14. ramman

    ramman Double Gearhead

    tottakai on. sitä pidän kesät talvet. sen takia pitääkin saada auto viileäksi kesällä ettei tule vylgääristi hiki.
     
    KajS, isalmela ja hantta tykkäävät tästä.
  15. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Kätevää. Ne soittaa sulle. Bägi naamassa siinä sitten että "Ihanko v_ttu totta?" :)
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sähkölläkö kompura pyörii? Niinno hybridihän se tais olla, milläs muulla. Mulla on vaan tuo proleversio että aurinkokennon voimin pyörii puhallin.
     
  17. ramman

    ramman Double Gearhead

    sähköllä juu. esilämmitykseen on vastus. sähköllä tietysti sekin. tehokas tuntuu olevan kun on nyt ekat viileet olleet.
     
  18. hantta

    hantta Double Gearhead

    Joskus kuulemma joku on selvinnyt kolarista, vaikka bagit ovat lauenneet, eikä se pallero jää auki, vaan tyhjenee sekunnissa ;) Ja pimeässä kun mietit, missä sitä mahdetaan olla, voi olla aika hyvä, kun puhelin soi, ja kysytään, tuleeko amppari vaiko mikä? Jos vastausta ei tule, tulee ambulanssi automaattisesti oikeaan paikkaan. Näinniinkuin rautalankamallina, tarkennusta tulee tarvittaessa :)
     
    KajS, ramman, RaiRai ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Joo joo hiffasin... Voihan se olla muutenkin hyvä tietää jos vaikka ei ollu ite ajamassa.
     
    hantta tykkää tästä.
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Eikä minua kiinnosta moiset turhakkeet, itse en aja, ja kauppareissut on päivällä 4 kilsaa suuntaansa, kunhan kirjoitin asiasta, joka saattaa kuulua ketjuun ;)
     
    Nikuzai, KajS ja ramman tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!