Chrysler New Yorker ajonesto meni päälle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja ihka, 29.8.2018.

  1. ihka

    ihka 2nd gear

    Auto jäi huoltsikalle kun alkoi hälyttää kun menin avaimella sisään.
    Sen jälkeen vehje jäi siihen.
    Mitä konsteja on ottaa ajonesto pois?
     
  2. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    yks konsti on ottaa se pois
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Luulen kysyjän tarkoittaneen vähän yksityiskohtaisempaa ohjetta.
     
  4. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    ok. ottaa ajoneston pois.
     
    Rotten tykkää tästä.
  5. Jsp

    Jsp Gearhead

    Laitat juutuuppiin "Chrysler new yorker immobilizer". Löytyy fixiä.
     
  6. autoilija

    autoilija Gearhead

    Ei tuossa käytännössä ole ajonestoa.
    Se lukee kaukosäädintä jolla avaat ovet, pitää siis sillä avata. Mitään muuta estoa siinä ei ole, eli jos ovet on kaukosäätimellä avattu niin vaikka sorkkaraudalla saa vääntää virtalukosta käyntiin.

    Jos kaukosäädintä ei ole niin menee vaikeammaksi. Huutaa muistaakseni 3min ja valoja vilkuttaa 15min
     
  7. dd64

    dd64 Gearhead

    Eikö tuo ole käytännössä sama kun vision? Mulla kävi sama, autossa ei ajonestoa, mutta kun muitten ongelmien yhteydessä kokeilin toisesta autosta ecua se "opetti" ajoneston koriboksille, ja yhtäkkiä kaupan pihalla ajoesto päällä. Koriboksi irti ja sieltä hyppypiuhalla kaks pinniä yhteen ja ajonesto eliminoitu. Ohjeet löytyy netistä, mulla pitäis olla linkit taltioituna kotikoneella.
     

Kerro tästä muillekin!