Mihinköhän joutui Pekka Leinon 454 "karjuva katurotta&q

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja WBBC, 13.8.2004.

  1. 528

    528 Gearhead

    Muistatko kuinka paljon oli hinta? Onko siinä vielä se 440 jonka Leino otti siitä Challengerista?
     
  2. Erppa

    Erppa Gearhead

    En muista,muutama viikko sitten oli perjantain lehdessä ja se heppu on kirkkonummelta...En varma mikä pata siinä mutta 440:nen ja mä myin kannet siihen reilu vuos sitten...

    Ja omaan autoon kantautui keskisuomesta taas sen auton vanhat 906:set isoilla venoilla....
     
    MadMike tykkää tästä.
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo niin mäki kuulin siitä joskus että olis korkannu veneessä eikä mikään ihme ku veneessä rasitus on äärimmäinen ku veto on päälä koko ajan ei olis ensimäinen viilattu kone joka korkkaa venessä kait ne kuumenee liikaa pitäis olla jonkillainen kuivasumppu järjestelmä.
     
  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re:

    Missä lehdessä/numerossa tästä oli juttua?
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Re: Mihinköhän joutui Pekka Leinon 454 "karjuva katurotta&q

    street&race 2/88
     
  6. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Muistuuko Leinon veneen myyntimoottorin tarkempia specksejä ja/tai missä veeseiskan numerossa se oli myytävänä?
     
  7. tapsah

    tapsah 2nd gear

    se konehan hajos heti kättelyssä, ei kestäny edes sitä mitä tän yhden amis-virittäjän moparin kone siinä kaameessa mattamustassa taksikoppasessa belvessä.
     
    MadMike ja Swinger tykkäävät tästä.
  8. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Niin?
     
  9. fennia

    fennia Gearhead

    Kyllä Leino hienoja oman aikakautensa laitteita on rakennellut. Aika persoona kylläkin, piti mulle joskus swapissa 20 minuutin esitelmän miksi -66:een F-85 Oldsiin ei saa laittaa 15 tuumaisia vanteita, vaan kuuluu olla 14 tuumaiset...
     
    LehtinenA, MadMike, Jussi289 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kerro.
     
  11. fennia

    fennia Gearhead

    Tästä melkein 20 vuotta aikaa, että ei oikein yksityiskohdat ole enää mielessä ...
     
  12. fennia

    fennia Gearhead

    Olin kuitenkin Pekalta 15 tuumaisia vanteita ostamassa. No kaupat jäi tekemättä sillä kertaa.
     
    59Kingswood tykkää tästä.
  13. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Aika helpolla pääsit, jos vaan 20 min kesti ;) Ostin joskus häneltä jossain swapissa yhden kallistuksenvakaajan ja kaupanpäällisiks tuli tunnin luento :D
     
    MadMike tykkää tästä.
  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Pekka taitaa olla perfektionisti, mihin tahansa ryhtyykin. Asiaan perehtyminen, työ ja viimeistely on huippuluokkaa. Tyyliratkaisut ovat sitten makuasioita. Itse en tykkää kaikista hänen toteutuksistaan.
     
    Muokattu: 6.10.2018
    MadMike tykkää tästä.
  15. stana

    stana 3rd gear

    Monesti on nämä vimpan päälle hiplaajat melkoisia oman elämänsä inkkareita, riippumatta harrastuslajista.
     
    xarper, Jussi289 ja WBBC tykkäävät tästä.
  16. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Eikös hän maalannut Accelin keltaisia tulpan johtoja mustiksi?
     
  17. f34

    f34 Double Gearhead

    Vieläköhän se ropailee autojen kanssa?
     
  18. Weijari

    Weijari Gearhead

    Tossa se kävi naapurissa pyörähtämässä pari vuotta sitten sillä kestomyynnissä olleella 90-luvun camarolla. Olis muuten selvinnyt 20 min luennolla mutta Pekka huomas että olin leikelly ja taittanut rekisterikilven samalla lailla kuin hän Corvetteen aikanaan. Siitä tuli 20 min lisää :) Tästä kun oli selvitty, sattui tuo ilmailukerhon DC3 kaartamaan laskuun tästä yli kuten tavallista, ja 20 min siitäkin saatiin aikaan :) Eipä siinä hauskaahan se oli turista..
     
    WBBC tykkää tästä.
  19. rb

    rb Double Gearhead

    Tästä on nyt joku kesä, kun herra oli liikkeellä tommoisella.

    [​IMG]

    Mun ymmärtääkseni tuutti Hondasta sen rakentelu lähti ja sellaiseen (tosin Super Sport versioon) se palasi, eli kukaan meistä ei pääse nuoruuden muistoistaan eroon...
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Mikä Olds? Olen hiukan kartoittanut noita kuuskutosia ;)
     

Kerro tästä muillekin!