Viper vs Vette

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja dodgevipersrt10, 26.1.2005.

  1. dodgevipersrt10

    dodgevipersrt10 1st gear

    Kumman ottaisitte ja miksi? vai ottaisitteko mieluummin Ferrarin
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vetten tietty. En vaan oo vielä osannu päättää haluaisinko '63-67 mallisen vaiko ihan kuuskytluvun lopun mallin joten oon toistaseks ajellu vaan noilla Impaloilla ja muilla semmosilla :rotfl:
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Uusi tai vanha GT40 olisi tosi hieno, mutta Ferrareistakin 250 LM saa aina veden kielelle.
     
  4. fe390

    fe390 Gearhead

    Eräs nimettömänä pysyvä (en minä) ei osannut päättää. Hän toi Jenkeistä molemmat. Lisäksi 2 E-type Jaguaria.
     
  5. Fastback

    Fastback Gearhead

    Oletko täysin varma ettei osannut päättää?? Jos meikäläisellä ei olisi pikkurahan puutetta, niin osaisin taatusti päättää, mutta tulisi sitä silti kaikki edellä mainitut ja pari kiellon päälle. Ebayllä oli just hiljan ttoooooooosi hieno e-type.... fordin 302:lla.... :lol:
     
  6. C3 72

    C3 72 Gearhead

  7. Stone

    Stone 3rd gear

    Kumman kaa?...

    Corvette on nätimpi ja saman verran tehoo kuin Viperissä...

    ...mut Viper on härskimpi! Se! 8)
     
  8. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    vaikka vissiin gämmän miehiä muka ollaan niin kai se olis totke, on ainakin kalliimpi :odroll:
     
  9. tammercity

    tammercity Gearhead

    Trans amien uutta tulemista odotellessa varmaankin Viper voisi toimia Kesä leluna.
     
  10. Chrome

    Chrome 1st gear

    Pantera, eikä tarttes olla niin paljon tuota pikkurahaa :eek:
     
  11. HEMI

    HEMI 1st gear

    No kait se viperi (vaikka onkin 2 pyttyä liikaa) syyt: Miehekkäämpi muotoilu ja se muhkea vääntö 8)
     
  12. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    Ehottomasti viper....onhan se oikeen merkkinen :lol: no makuasioista ei kannata kiistellä...kyllä sillä corvetellakin kerkiäisi...mutta viperin valintaan vaikuttaisi itsellä tuo "oikea" merkki ja jotenkin eksoottisempi tuo v10, muutenkin viperin ulkonäkö hetkauttaa enemmän mitä tuo corvette....toisaalta mielestäni corvette on kyllä hiukka tyylikkäämpi sisältä......siis nyt kommentoin uusia -05 malleja, mutta vanhemmissakin vuosimalleissa kys merkeissä olen viperin kannalla....tosin asia erikseen nuo -60 luvun vetet isolohkolla....hhhm nam. :D

    Outroadrebels/Jouni
     
  13. tniitty

    tniitty Gearhead

    kumpi

    tietenkin viper mun mielestä.täytyy tunnustaa että mulla on ollut -68 ja
    -71 avo vette ja molemmat oli ihan paskoja ajaa,vaihka väljää ei ollut
    missään alustassa eikä ohjauksessa.ok uus vette varmaan on hyvä ajaa ,mutta päätetty
    mikä päätetty vetteä EI tule meidän perheeseen.on noita challengereitakin ollut pari kappaletta ja tällähetkellä C-koppanen avo moppe ja täytyy sanoo että ne on AUTOJA. ok toinen tykkää äitistä ja
    toinen tyttärestä maku asioita joista ei voi kiistellä. 8)
     
  14. tuurna

    tuurna 1st gear

    Mä luottaisin Chevrolettiin, kaikki chevyt ovat vaan niin........(paitsi jotkut kiina daewoot) ja vuosimalli voia olla 67-69...viper käy muttta jos rahaa olis molempiin niin ostaisin..vaikee päätös molemmat(älkää ottako tosissanne) liian uusia, muovia múovia....maku asioista ei kannata kiistellä, sillä aiheet ovat loputtamattomia...Corvette
     
  15. HEMI

    HEMI 1st gear

    Nii jos vapaasti sais valita tästä maailmasta auton minkä haluaa(ja minkälaisella tekniikalla tahansa)

    Menee vähän taas virtuaali hot roddauksen puolelle :oops: :lol: (Mutta haaveiluhan on kivaa)
    Niin kyllä se olis musta 69 chargeri 540:sellä alumiini hempalla (stage V kansilla) jossa tietysti 14-71 pumppu ruiskun kera ja kuivasumpu voitelu ja joku kova manuaali loota Ja alustasta vastais magnum forcen coil over etu akselisto ja takana saman firman nelilinkki ja rata-ajo säädöt, nascar vanteet ja kumit alle, 8-mäntäsillä satulolla varustettut wilwoodin levyjarrua joka kulmaan ja konepelti,lokarit,ovet ja takakontin luukku hiilikuidusta, lexani lasit ja runko tietysti jäykistetty ja kaaret löytys myös ja sisusta....ai mikä sisusta no tarvittavat mittarit ja kuppipenkit thats it :D eihän sitä rekisteriin sais mutta vosihan sitä radalla ja perä kylillä kurvailla............... eli en edes viperiä enkä mitään uutta auto edes ajattelis :lol:
     
  16. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    Vette, perusteluita ei tarvitse mainita erikseen, järkevät tietävät miksi vette!
     
  17. Flathead

    Flathead 1st gear

    Viper ehdottomasti. Mun makuun toi uus Vette on vähän turhan sieluton peli.
     
  18. kole

    kole 3rd gear

    voi kun minnuu hävettää!
    Ikinä ei ole ollut taas olisi. Pakko myöntää että näistä uusista GT voorti
    kyllä olis minun pihassa jos lotossa räpsähtäs kintuille rahhaa oiken urakalla. Ikäni olen ajanut mopareilla tai gempsuilla, mutta nyt foorti vetäis voiton :oops: . Upea peli :pinup:
     
  19. Jome

    Jome Gearhead

    Corvetessa on oikee kone...Viperissä 2-syl. liikaa...vaikee valinta, ehkä Corvette se on kuitenkin Amerikkalainen Legenda...
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    ferrari!
     

Kerro tästä muillekin!