firebirdin 305 90 ilmastoinnin kompura

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja ROSENBERG, 7.11.2018.

  1. ROSENBERG

    ROSENBERG 1st gear

    rosenberg moro...tuli firebirdin kompuran kytkimen kanssa ihmetys....vaihoin compressor clutchin...magneetti tuntuu heikolta ku kytken ilmastoinnin päälle eli ei jaksa vetästä että kompuran axeli lähtee mukaan pyörimään ellen avita sormella himpun...vanhan magneetin plugi oli leveillä pinneillä ja tää uus nyt taas pikkusilla pinneillä,onko mahollisuus ettei virta riitä pikku pinnojen läpi...käyn just kokeilee johdoilla suoraan akusta...ja onko magneetin asennolla joku merkitus koska kompuran kyljessä on joku ihmeen X kirjain....onx kellekkää tullu samaa eteen ja neuvoo kiitos ennen ku puran ja rikon ilman ulos vetäjää=)=)juu akusta suoraan johdoilla niin sama juttu ei jaxa magneetti vetästä kytkintä ellen avita sormilla
     
    Muokattu: 7.11.2018
  2. ROSENBERG

    ROSENBERG 1st gear

    NONIIN...pienestä on kiinni tuo magnetismi......prikka mutterin alle että clutch menee kunnolla pohjaan ja kytkimen ja hihnapyörän väliil jää milli...johan magneetti riittää ja kaikki toimii=)
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vois olla vähemmänkin ku milli. Siinä ei yleensä ole mitään "pohjaa", johon se levy vedetään, vaan pitää hakea oikea välys.
     
  4. sibe70

    sibe70 Gearhead

    0,6mm on virallinen... Mutta niin lähelle ku mahdollista ettei kiinni ota
     

Kerro tästä muillekin!