Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mä oot tehny 3 subbariin tänä vuonna bilteman relesarjalla ajovalojen releytykset ja diodi väliin ni jää lyhkäiset palamaan koko ajan. Ja yks kannataa ottaa lyhkäisille ohjaus virta valokatkaisialta suoraan kun viiksi paketti on vähän kulunut tulee sellain ilmiö että kun vaihtaa pitkiltä lyhkäisille ni sammuu kaikki jos ei vaihta sillain nopeasti. Meinaa mulla on varastossa 2 subbaria jotka tekee just noin.


    Btw on osat noista cruisereista aika kovia happanemaan. Mulla on kzj90 ni nyt se oottelee leimaremonttia ni siitä mätäni takatukivarret poikki.
     
  2. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Ei siellä ole mitään releitä alunperin. Kaikki valoihin liittyvä sähkö kulkee valokatkaisijan ja pitkien viikset kautta.
     
    Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Bilteman relesarjaa oon itekin käyttänyt. On ihan jees. Helppo vielä vaihtaa hb kannat ja tehdä johtomuutos jos on silveraatovalot keulilla.
     
    palontie tykkää tästä.
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kävin pistämässä aamulla yli vuoden seisseen subbarin tulille. Hehkurele ol paskana. Korotettu aika paljon 33" gummit alla ja olis myytävänä, onko kiinnostusta. Tunnen omistajan niin hyvin että tiedän että se ei tiedä mitä siitä pitäisi pyytää:lol: .
    Kone lakas sauhuttamasta kun se lämpeni, öölipaineet lämpösenä tyhmäkäynnillä yli 40 piiisii. Lootassa 3 hukassa eli tirekti mäntä halki.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Laita mulle yv, ja kerro siitä lisää
     
    wilburi tykkää tästä.
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    BFG AT kumit?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tossa mitä kerroin oli ihan kaikki mitä tosta tiedän. Eikä ollu guuäfbeetritsit eikä välttämättä 33" takaraivo kerto sen jälkeenpäin:rotfl:. Soitan sille ja pyydän pari fotoo ja vaikka rekisteriotteesta kopsun.
     
    wilburi ja palontie tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Huomenna puran mutta pitää sitä spekuloida ja kysyä ennakkoon...

    Cruise napsuu ja rutisee kun sitä yritää laittaa päälle. Välillä saattaa hetken pitää tasasella mutta mäkeen rutisee.

    Ratas paskana? Sähkönenhän tässä on ja se liina taitaa rullan ympärille kietoutua? Ja liina on kiinni vaijerissa.
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Huame pitäis tulla kuvii, tiatoo ja hintapyyntii tohon mun kertomaan keksintöön.
     
    palontie tykkää tästä.
  10. GLS

    GLS 1st gear

    6,5TD -97 dieselpumppu porsii. Onko siinä kalliimmassa 1500 eskon osassa ruiskupumpussa uutena mukana myös se syöttöpumppu?
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]

    Avasin cruisen. Ei silppua missään, metallinen kierukka lie tuon näkönen alunperin ja muoviversiokin joka nauhaa vetää oli hampaita.

    Kuparijohdotuksen yläpuolella on torx. Se kiinnitti tuon solenoidin tai mikälie rattaanvetovarsi olikaan. Siinä oli 5mm välys eli ruuvi ei ollut pohjassa. Mietin olisko oe mulla vikana, eli ratas ei mene tarpeeksi liki. Kirin sen pohjaan asti.


    Tuli vaan nyt mieleen, että onko siinä joku säätö ja nyt rattaat liian liki? Kaasua paikallaan polkiessa ei rahissut. Mulla boksin ruuvit kaikki telottu joten massalla ja nippusiteillä kansi kiinni. Ei viittis heti uusiksi avata.
     
  12. jarona

    jarona Gearhead

    Siirtopumppua meinaat.
    Ei ole.
     
  13. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Miten nämä suben varustetasot menee? Osa on LT ja osa LS jne.
    Onko pyöräkaarien levikkeitä eri levyisiä? Muutamissa kuvissa näyttää että olisi tavallista leveämmät kaaret mutta voi olla kyllä optinen harha :D
    Miten sitten nämä KA-mallit joissa on pehmeä takapenkki? Saako kovapenkkiseen vaihtaa tilalle alkuperäisen pehmeän penkin?
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Varustetasoissa eroja

    On eri levyisiä levikkeitä
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sen kai pitäs pystyä kytkemään toi kartioratas siihen matopyörään ja vapauttamaan se kans äkkiä. Koko ajanhan se ratas ei saa olla matopyörässä kiinni.
    Kaasun polkeminen ei tohon vaikuta, kun polkimelta menee oma vaijeri ja tältä omansa.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Meinsin kaasun poljenalla sitä ettei ainakaan rutissut se ratas siinä kiinni, kun hätäpäissäni liimasin boksin kiinni. Outoa olis jos siinä olis säätö? Mut mistäs näistä tietää. Se oli kuitenkin järkevin vika. Ois ne rattaan palaset tiiviissä laatikon pohjassa tai rasvassa olleet.
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eiku sen rattaan pitäs liikkua kiinni matopyörään, kun cruise kytketään päälle ja irrota toki ku jarrutetaan tai otetaan se pois päältä. Ei saa siis olla kii kai koko ajan. Luulen, kun en oo ite kattonu.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu just noin se menee kun sanoit! Mietin vaan jos se ruuvi ois löystynyt ja se kytkentä ei pidä kun pyörä ei painu tarpeeksi liki matopyörää.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No jos se pysyy sähköttömänä irti siitä matopyörästä, niin siihen asti kärsii kiristää. Taas arvelisin.
     
  20. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Metroauto oy peräisin ne leveämmät etulevikkeet. Eli vain suomiautoissa.

    Saa vaihtaa orginaali penkin lakun tilalle.

    Btw mulla on muuten useampi pehmeä takapenkki varastossa ylimääräisenä.
     

Kerro tästä muillekin!