Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. gmcville

    gmcville 1st gear

    jaahas eli lisäystä edelliseen ni jenkkisivuilta löyty tietoa että nuo ois rear abs jarrut eli vain takapäähän ja pyörimisnopeuden ottaa vss-vehicle speed sensorilta ja olikohan jakiksen kyljessä, pitääpä oottaa liukkaampia kelejä et pääsee kunnolla testaamaan lukkojarrutusta, ei kuulemma mikään luotettavin gm-keksintö (en yllättynyt) et voi olla jo kytkettynä poiskin
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    On absit ja takana juuri tuolla tavalla.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä nuo mulla ainakin hyvin toimineet. Liukkaalla parhaiten huomaa risteyksissä että pientä liikettä polkimessa. Myös maantiellä tasapainoinen jarrutus (ei tarvi pelätä että kylki tulee rinnalle kun jarrua painaa)
     
  4. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mistähän perhansta noita korityynyjen kuppiprikkoja oikein saa? Pitäs vissiin alkaa vaihtamaan kun oli toiseksi viimeinenkin ruostunut kokonaan irti, hytti yhdellä pultilla kiinni :oops: LMC Truckilta ei näytä saavan kuin kumipuslien kanssa kittinä joka maksaa $150

    [​IMG]
     
  5. fudge85

    fudge85 Gearhead

    rockautosta ei vissiin saa erikseen mutta koko sarjoja löytyy. aikoinaan kattelin blazeriin niin oli n.80 e koko sarja. ei paha
     
  6. suorsa

    suorsa 3rd gear

    Catrik tykkää tästä.
  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Ihan oikeassa sinä olet. Siinähän ne törröttää suoraan nenän edessä ja just samaa sivua muka tuijotin :D sitten vaan jännittämään postikuluja.

    E: ei hyvää päivää... Postikuluja ei saanu näkyviin ilman että antaa korttitiedot nii pistin sitten spostilla viestiä että paljos se olis. Menee 3-5 työpäivää että ne löytää toimituskuluille hinnan.

    Ei vissiin ulkomaanmyynti kauheesti kiinnosta?

    Varmaan vanhempi vuosimalli jossa on tavalliset lättänät prikat? Mulla on tuommoset ylläolevan kuvan mukaiset ja en oo nähny missään muualla ku LMC:llä noita. Pelkät puslat nyt saa mistä vaan.


    Sain muuten ne ovien valokytkimet uusittua, kyllä nyt kelpaa! Ihan niinku uudella autolla ajais!
     
    Muokattu: 27.11.2018
    wilburi, suorsa ja palontie tykkäävät tästä.
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Joo toi LMC truck shipping quote on jotain -80lukua... Osat kiinnostaisi, mutta pitää maksaa yms että saa rahdin hinnan selville... juu ei...
     
  9. rade

    rade Gearhead

    Se on totta että joudut laittamaan kortti tiedot, mutta lmc ilmoittaa siitä 24h sisällä postikulut sähköpostiin. Tämän jälkeen voit hyväksyä tilauksen tai perua tilauksen spostilla. Olen tilannut paljon tuolta ja kaikki on mennyt hyvin.
     
    Catrik, Gary Grand ja Fuselage tykkäävät tästä.
  10. rb

    rb Double Gearhead

    Onko kenellekään käynyt niin, että uusi tarvike puola olisi hetimmiten poikinut?

    Nyt on vähän outoo, kun starttaa niin satunnaisesti yrittää käynnistyä, mut ei sit kuitenkaan.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei mitään uutta auringon alla jos olisi heti rikki tai valmiiksi sökö
     
  12. Samuzki82

    Samuzki82 1st gear

    Kertokaas tyhmälle kumpi kannattaa hommata... 1500 vai 2500 subbe, ja mitä eroja niissä on teknisesti.
     
  13. Samuzki82

    Samuzki82 1st gear

    Tarkoitus olisi hommata subbe vm. - 94- - 97
     
  14. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Merkintöjä ja varustelua on vähän ristiin rastiin mutta 2500 on painavempi joten siinä on yleensä vähän vankemmat alustan osat eli levyjarruissa voi olla eroja, nivelissä, akseleissa, pyörännavoissa, vakaajissa ja sen sellaisissa. Moottori ja loota ovat yleisimmin 6.5 ja 4L80.
     
  15. Samuzki82

    Samuzki82 1st gear

    Painot onkin tiedossa, mutta lähinnä metästän koneen ja lootan kestävyyseroja ja kulutuseroja. Sitten olen miettinyt et miten lujia/vikasia on ns. Nappineliveto, eli sähköinen nelikon kytkentä?
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Bensa vie enemmän kuin diesel mutta ei dieselkään pyhällä hengellä kulje. Väitän että helpommin löytyy kestävä bensakoneellinen kuin diesel
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jos valita saa niin kepillä.Esim jos kone sammuu ja virtoja ei oo niin sähköistä et saa vapaalle.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  18. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Takaveto taitaa olla yksinkertaisin ja varmin, vähiten rikkoontuvia osia.
     
    kapa73 ja Karpov tykkäävät tästä.
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu jos ei nelikolle tarvetta niin turha sitä on ottaa. Hinnassakin jo näkyy.

    Tosin takavetosubbaria lie vaikeempi löytää kun nelikkoa?
     
  20. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Juu eipä tuu äkkiseltään montaa mieleen (ehkä noin yksi 2500-koppanen diesel takaveto) mutta kysyjä kysyi mikä olisi varmin (tai jotain siihen suuntaan) niin heitellään nyt vähän suuntaa-antavia...
     
    Karpov tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!