Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    350 bensa olkoon se varmin. Odottelen dieselmiesten vastaiskua...
     
    tappokinnas ja kapa73 tykkäävät tästä.
  2. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Ite ainaskin olen tuohon bensa takaveto 2500 subbariin ollut tyytyväinen. Myös etunavat on erinlaiset eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia.
     
  3. Samuzki82

    Samuzki82 1st gear

    Nelikko pitäis työn takia olla. Eli.. .yleisesti ottaen 2500 on lujempaa tekoa kun 1500. Se tieto riittää. Tuo olimyös hyvä tietää et keppinelikon saa vapaalle.
    Kiitos infosta
     
  4. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Sähkönelikon saa myös vapaalle kyllä.
    Pointtina tais olla se, että jos sähköt häviää jostain syystä nii sitten ei saa.
     
  5. wilburi

    wilburi Gearhead

    Prrrkle taitaa olla lyhyt mutta sitäkin kivisempi suhde mulla ton suburbanin kanssa :mad::odrealmad:
    Nyt ei etu puhallin pelitä
    Mittasin ensin juu ei tuu virta ja tilasin etuvastuksen no alko virta tulee mut puhallin mykkä
    No puhallin irti ja kattelee suoralla virralla pelaa muuten ei
    Auto antaa virtaa kyllä n 8-9 volttia kun nopuetta säätelee mut puhallin ei pyöri edes hiljaa eikä autettuna

    Onko ny se kallis katkaisia stydeemi paskana vai valmis etuvastus vai mikä nyt nyppii sen verran paljo ettei järkiluista
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko jotain muita sähköjä hukassa? Toimiiko esim. lämppärin säätimet?
     
  7. wilburi

    wilburi Gearhead

    Ny ku sanoit ni ei kuulunu ääntä ku renkkasin ajossa et edes patovoimalla tulis lasille
     
  8. Bukero

    Bukero Gearhead

    ...ja maadoitus ok??. vaikka etuvastus kunnossa niin puhallin ei "jaksa" pyöriä alennettuja nopeuksia jos laakereista jumittaa...suoralla virralla kyllä silloinkin pyörii.
     
    palontie tykkää tästä.
  9. wilburi

    wilburi Gearhead

    Kokeilin pickupin puhaltimella (toimii pickupissa) ni sama juttu
    Maat katoin läpi en nähny mitää ihmeellistä ja kaikki liitokset puhtaat
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Etuuuvastus kabutttt
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Virtalukonpohja vois olla. Tai sit sulake vaan, jos mitään muuta ei ole kadoksissa. Pikkarissa häipyy myös abs pumpulta sähkö, kun lämppäriä syöttävä sähkö katkee virtalukolta. Ja valo syttyy.
     
  12. fudge85

    fudge85 Gearhead

    -95 silveradossa meni se katkaisin paneeli eli missä on puhaltimen säätimet... senko vaihto niin alko pelaa
     
  13. wilburi

    wilburi Gearhead

    Juu sitä minakin jo aloin epäilemään kun mittailin lisää niin välillä voltit muuttu säädintä säätämällä ja välillä ei vaikka teki mitä

    Voltit 10.8 eikä pyöri kuitenkaan luulis et avustettuna pyöris jo tolla voltti määrällä mut ei edes varmasti ehjä pikkiksen puhallin pyöri
     
  14. arska 77

    arska 77 1st gear

    Suosittelen nelivetoa jos ajelee talvella aika surkee on meneen takapotkuna ainakin leveillä aalterraneilla
     
  15. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    KAIKKI autot ovat surkeita menemään talvella leveillä allterrainella...
     
    Ranee, Jussi289, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. arska 77

    arska 77 1st gear

    Mulla ei oo ollu tossa muita renkaita kun 33 terraneita luultavasti ajo ominaisuudet paranis kapeemmilla renkailla myös kesällä
     
  17. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Millanen painojakauma takaveto suburbanissa on? Siitähän se on pitkälti renkaiden lisäksi kiinni (tai kiinni jäämättä, heh).

    Neliveto pickup ei mee takavedolla ilman lukkoa 235 leveillä allterraineilla mihinkään muualle ku alamäkeen. Lukon kanssa pystyy liikkumaan eteenpäin sivuluisussa, kunnollisilla renkailla ja kevytkeulaisemmalla takavetomallilla voi varmaan jo ajaa silleen normaalisti ja sivistyneesti, kunhan pysyy auratuilla teillä.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos 2wd pickup menee vallan mainiosti lava tyhjänä nastarenkailla niin tuskin suburban painavampana perästäkin huonompi on.
     
  19. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Kinasin tästä just kaverin kanssa jonka mielestä olen täys idiootti koska haluaisin takaveto-suburbanin. Kauhee huuto asiasta et ei sillä pääse mihinkään kun raskas kone keulilla ja takaveto. Katoin sitä hetken ja kysyin et onko sen vanissa ( jolla se on ajanut vuodesta 2004) sitten neliveto kun sillä pääsee kesät talvet. "Ai niin joo..."
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kaikki on niin renkaista kiinni! Normi talvikelillä jopa vituttaa kun pickup puskee ympyröissä ja vaatii yritystä, että saa sladiin (jäisellä tiellä käyttäytyy sentään kuin takaveto).


    Mut sit just kaikki nappulakumit niin turha ihmetellä kun ei etene ja spinnailee missä sattuu
     
    Catrik tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!