Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. wilburi

    wilburi Gearhead

    Jep koko käyttöpaneeli menee uusiks
    Johtoja lämminny ja joku katkonu kiinnikkeitä

    Hei onkos toi välipuhaltimenkin sähköt ton paneelin takana kun sekään virka mitään

    Ihan takimmainen pelaa kyllä yksinäänkin
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tota meinasin seuraavaks ehdotella. Ne liittimet jotka on lämmenny voi kyl korjaillakin, kun se johtopää on kuuitenkin korjattava, vaikka vaihtas uuden panelinkin.
     
  3. wilburi

    wilburi Gearhead

    Joku katkonu liki kaikki kiinnikkeet koko laitoksesta ni en näe hyötyä korjata tota enää vaan jättää ton varaosiks

    Muoks
    [​IMG]
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo lukko toki ehdoton. Ja toki mettätiellä tai mäkisessä liukkaassa paikassa nelikko poikaa. Mutta tollanen 2wd ei silti huono ole talviautoksi
     
    keke1478, Gary Grand ja rb tykkäävät tästä.
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oliko siinä muutakin sulanu, ku puhallinkytkimen liittimiä?
     
  6. wilburi

    wilburi Gearhead

    En sisälle ruennu tutkailee mut puhallus suuntaus ei pelannu ja painonapit jähmi
     
  7. fudge85

    fudge85 Gearhead

    joo uutta suolee ko vanaha kuolee..
     
    wilburi tykkää tästä.
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itsellä -87 Fleetside, perässä on lukko. Renkaina Nokian nastat 215/75/16".
    Kyllä se lukko auttaa jäisistä liikennevaloista lähtiessä. Tosin yhtä paljon melkein auttaa, kun on manuaali ja lähtee 2 vaihteella liikkeelle. Pysähtyy hyvin, eikä puske tai vetele.
    Mutta kun lunta on yli 5cm, ni ei se paska pääse liikkeelle oikein mitenkään, perä lähtee vaan sivulle ja saa hinkata ees suun takasin että pääsee liikkeelle tai kaivettava lapio esille ja metri lunta pois renkaiden edestä.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Outoa
     
  10. JL-

    JL- 3rd gear

    Toki etelän talvesta kyse, mutta en muista että ois ollut ongelmia toissatalvena -91 pitkälavasella takavetofleetsidellä. Huonosti toimiva käkikello ja -99 paistetut hakkapeliitta ykköset alla koossa 235/75-15. Oikeesti yllätyin varsinkin etupään pidosta, ei joutunut mitenkään ajamaan kieli keskellä suuta. Olin varautunut ostamaan jonkun talviritsan ja pistämään tuon talliin mutta en nähnyt mitään tarvetta niin ajoin koko talven, ja olisin ajanut seuraavankin ellei olis koneenvaihto tullut talven projektiksi.
     
    Karpov tykkää tästä.
  11. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Eilen kiskasin oman dodge ramin neliveto päällä ojaan pystyyn. Vuoden vanhat nokian rotivat alla. Vauhtia ei ollut paljoa, mutta kun ei käänny tai pysähdy niin minkäs teet.

    Mä menin ostamaan kierroksen nastarenkaita. Mä luistelin noilla rotivoilla viime talven ja olen luistellut k5 blazerilla ja allterraineillakin. Mun mielestä se on vaan vaarallista ja vaikeeta.
     
    fudge85 ja Karpov tykkäävät tästä.
  12. 0132

    0132 Gearhead

    Kertokaas parkkikiekkomittariston lämpömittarin asteikosta. Kun se alkaa 40c ja päättyy 125c, niin onkos se 40 ja 100 asteen puolessa välissä olevan viivan tarkoitus olla 70 vai jotain ihan muuta? Ei oo mikään maailman loogisin asteikko.
     
  13. JL-

    JL- 3rd gear

    Niin mä sen oon päätelly kanssa. Itellä nousee lämmetessä melkein 100 kohdalle ja sit tippuu termarin auettua ”neulan” verran sen oletetun 70 asteen viivan päälle ja pysyy siinä. Vanhalla ja uudella termarilla sekä lämpöanturilla sama käytös, todellista lämpöä en oo mitannut.
     
  14. tst

    tst Gearhead

    Mikäs se oli kooltaan niiden neljän pultin kanta millä 8-pulttisen etunapa on kiinni?
    Vetari taisi irrota 36mm hylsyllä, olikos siinä muita erikoisempia työkaluja mitä tarvitaan navan vaihtoon?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla sama mutta nousee jonkin verran yli 100 kun termari aukee, sitten just 40 ja 100 puolenväliin mikä on aldl mittauksella varmistettu 90 asteeseen. 100 astetta oli muistaakseni aika tarkka koneen lämmöksi myös.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    pikkuinen sorkkarauta tai vastaava on ihan ok,mulla oli kerran niin perkeleen jumissa että piti kammeta aivan sairaasti että sai irti.Pultin kantaa en kyllä muista,niitäkin taisi olla pulttikantaisia ja kuusiokolollista.
     
  17. fudge85

    fudge85 Gearhead

    muistaakseni 2500 silveradossa -95 oli 15 koon hylsällä ne pultit ja on tihiäll jengalla ja lujassa. jousipultit ko oikein kilisi ko niitä löi-
     
  18. wilburi

    wilburi Gearhead

    6 pulttisessa 15mm kannalla ainassii 8 pulttisesta en tiedä mut luulis samoja olevan
     
  19. fudge85

    fudge85 Gearhead

    jep. eli mie puhuin 8-pulttisesta ja siinä kans tais olla sama. kannattaa se napa ottaa kokonaan irti ja aukassa sitte se napa..
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo tais olla 15mm
     

Kerro tästä muillekin!