Chevrolet Colorado

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja camina, 27.9.2014.

  1. camina

    camina 1st gear

    Terve

    Olen harkinnut tuollaisen tuontia Coloradon tuolta Ruotsista. Siellä niitä näyttää olevan tarjolla jatkuvasti, eriyisesti vuosimallia 2005.
    Onko kellään aikaisempia kokemuksia coloradosta? Lähinnä olen miettinyt tuolla 3.5L (L52) eli vuosimalli 2004-2006 välillä. Onko mitään erityisiä tyyppivikoja?
    Kuinka mahtaa coloradon varaosien saati toimia täällä Suomessa?
    Kaikki kokemukseen perustuvat mielipiteet ovat tervetulleita 8)

    -Antti
     
  2. moscowiz

    moscowiz Gearhead

    Meinasin aloittaa uuden threadin mutta olikin jo aiheesta aloitettu joten jatketaan tähän....

    Minuakin kiinnostaa ko automalli noin yleisesti. Vaihdoin mun F250:n 2009 Coloradoon. Mun sininen Colorado on 5.3 litraisella pikkulohkolla, jatkohytillä, takaveto, ZQ8-malli (matalampi ja sporttisempi alusta) liekö kasilla muita Suomessa? Jenkeissäkään niitä ei kaiketi joka päivä näe. Onko entinen omistaja foorumilla?
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tämä on varmaankin se sama Colorado sieltä Kaarinasta ?

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/colorado/9901970
    Onnittelut hienosta autosta :pinup:

    En tunne edellistä omistajaa, enkä autoakaan, mutta seurailin pitkään, liki vuoden ilmoitusta Nettiautossa...alkoi loppuaikoina olemaan jo ostohinnoissa ja harkitsin jopa Kaarinassa käyntiä, mutta ehdit sitten ensin :odwink:

    Melkoisen harvinainen herkkuhan se on, tuntuu vain ettei porukka vaan tajua...LH8 5300 Vortec pannu niin pienessä avolavassa, sama autohan se on kuin Isuzu D-Max täällä, siinä on potentiaalia vaikka mihinkä...LH8 konehan on jollakin tapaa omansa, koska se on ahdettu pieneen konehuoneeseen.
    Ompa noihin Jenkeissä tungettu 6.0 - 7.0 LS-koneitakin...

    Onko siinä koneessa muuten alumiinilohko kuten L33:ssa vai patarautaa ?

    Ps. SS-tyyliin rakentelisin itse sitä, netistä löytyy hyviä vinkkejä kun selailee :odcool:
     
  4. moscowiz

    moscowiz Gearhead

    Juurikin Kaarinasta tuo mun auto tuli hommattua. Jonkin aikaa mäkin sitä kyttäsin. Liike on mun työmatkan varrella, joten poikkeaminen ei suurta suunnittelua vaatinut. Alumiinia on koneessa lohko ja kannet. 300 heppaa lupaavat koneesta, eikä tuo nyt takavetoisena (ainakaan nyt talvella) käyttiksenä enempää tunnu kaipaavan. Käyttöautona arvostan sitä että on iso mylly pienessä autossa ja jos olen ymmärtänyt oikein niin automaattiloota ja perä on samat kuin isoveljessä silveradossa. Luulisi kestävän. Jenkkifoorumeita olen aiheesta lueskellut ja ainakin isompaan tehontarpeeseen mieluusti laittavat isompaa myllyä konehuoneeseen. No siellä romikset on täynnä vaihtomoottoreita. Saa nähdä innostunko sen enempää rakentelemaan, saattaa mennä ihan käyttiksenä.
     

Kerro tästä muillekin!