Outo kierre

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja musta pässi, 16.2.2019.

  1. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    [​IMG]
     
  2. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    lodjuihin mulla on ollu tapana tehdä parista pultista ja mutterista pohjaproppuja lyhentämällä suuremman pultin kantaa ja mutteria kaventamalla ja poraamalla reikä isomman pultin keskelle + kierteet. molempiin pultteihin kuparitiivisteet lodjun ulkopuolelle
    [​IMG]
    kaupallisia kittejäkin on saatavilla ja olen hommannutkin pussillisen sellaisia, mutta yhden asentamisen jälkeen hukkasin pussin:(:poff:
    [​IMG]
     
  3. musta pässi

    musta pässi Gearhead

  4. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onks öljynkestävää?
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  6. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Tommonen oli lykätty lootan öljypohjaan edellisen toimesta.

    Ei kait noita tartte tehdä itse, supistusnippa ja siihen tulppa tai pultti. Messinki, kirkas voi valita materiaalinkin.
     
  7. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    itte tekemällä saa just sellasen ku sattuu tulemaan.. rst/happosista oon tehny
     
    4d sedan tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!