vesipumpun pulttisarja vette c4-1991

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja vilkku99, 24.2.2019.

  1. vilkku99

    vilkku99 1st gear

    mistäs saisi ostettua vesipumppuun uudet pultit?ei tunnu netistä läytyvän
    eli 2kpl eripituiset pinnapultit,missä ns,mutteri keskellä ja 2kpl tavallisia pultteja
    konehan on 5,7l
     
  2. TimoT

    TimoT 3rd gear

  3. vilkku99

    vilkku99 1st gear

    tarvii olla pinnapultit,ei saa muuten ilmastoinnin kompuraa kiinni/apulaitteita
    sain pultit finnveteltä
     
  4. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Tavan tuumapultit esim. IKH ja apulaiterautojen kohdalle pidemmät, missä mutskun tilalla muutama prikka mutskun paksuutta korvaamassa.
    Nettisivuilta voi katella sopivia pituuksia ja unc kierteitä ja tilata vaikka postissa, muutaman euron postikuluilla.
     
  5. vilkku99

    vilkku99 1st gear

    pitää olla pultit kovaa tavaraa,jos katkeaa,minkä tekevätkin,että saa lohkosta pois ne vittuilematta,mutta pultit tosiaan sainkin jo,kiitos vastauksista
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eipähän siinä kohdin taida mitään "kovaa" tavaraa olla. Niissä samoissa pulteissa on iänajan ollu apulaiterautoja kiinni ilman välikantaa, ja ihan tavallista matskua.
     
  7. vilkku99

    vilkku99 1st gear

    no,tullu 30 vuotta kateltuu näitä juttuja,ja olen ottanut opiksi,se kovempi tavarainen pultti lähtee lohkosta KATKENNEENA poiskin ILMAN poraa
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No, oot sit oppinu 10 vuotta nopeemmin jotain sellasta, mitä mun ei oo tarvinnu oppia.
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Puuttumatta pultin materiaaliin, sanoisin, että on perinjuurin harvinaista, että Chevyn vesipumpun pultti katkeaa, itse en muista tavanneeni, ja myös sen 30 vuotta niitä tuli äimisteltyä.
     
  10. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Kuka jaksaa äimistellä vesipumpun pultteja 30 vuotta. No jos ei kiire ole niin..:D
     
    hantta tykkää tästä.
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    Hantta ;)
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Piti oikein ottaa sormet pois housuista, ja suorittaa matemaattinen tehtävä tuloksella, ensimmäinen Chevrolet v. 1977, viimeinen v. 2007+ vajaa parikymmentä vuotta jonkinsortin Mercruiserasentajana, ja kuuluu tuohon ajanjaksoon valtuutettu Chevrolet huoltohistoria, eli kyllä, olen äimistellyt Chevyn vesipumpun pultteja 30 v :d
     
    Jussi289, stana, renttu81 ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!