Th700R4 transgo reprogramming kit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lampesteri, 17.3.2019.

  1. lampesteri

    lampesteri 1st gear

    Moro!

    Olisi kysyttävää th700 laatikosta, mulla tällä hetkellä laitettu transgon 2-3 repro kitti ja paljon muuta nippeliä ja vaiva on semmonen että ei vaihda kakkoselta kolmoselle kaasu pohjassa.
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    No varmaan oletkin kokeillu jo mut kun et mainitse mitä olet tehny niin avaan pelin... ;) mites vaijerinsäätö ja vipusuhde? Laitoitko ne kaikki shimmit sinne kitissä tulleeseen uuteen tv valveen?
     
  3. north

    north Gearhead

    Niin ja tollan kun sen asenttaa, niin toimii.
     
    Muokattu: 20.3.2019
  4. lampesteri

    lampesteri 1st gear

    Eli kaveri tehnyt laatikon ja itse olen ollut myös mukana siinä. Laatikko on tehty ohjeen mukaan automaatti versioksi. Aluksi laatikko toimi hienosti kunnes öljypumpun valu kiekko ratkesi kolmeen osaan, nykyään laatikossa kokonaan vaihdettu öljypumppu, johon vanhasta otin ne venttiilit jotka siihen oli vaihdettu. Nyt ei enään vaihda kolmoselle kaasu pohjassa muutakuin että hieman kevittää kaasupoljinta.
     
  5. north

    north Gearhead

  6. lampesteri

    lampesteri 1st gear

    Tv- vaijeri on säädetty mielestäni oikein ja on kiinni vakio paikallaan, koneena lt1 ja vaijerin geometria pitäis olla täysin oikein. Jos vaijeria löysää vähän niin ei toimi kickdowni enään kunnolla.
     
  7. lampesteri

    lampesteri 1st gear

    Ja viel semmonen et jos kolmosella kiihdyttää kaasu pohjas niin saattaa pompata ”vapaalle” kun jenkaa on yli 4000rpm.
     

Kerro tästä muillekin!