Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. mph76

    mph76 1st gear

  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Niin kauan ku kone on edes suunnilleen iskussa, niin ei se ilmanputsariinkaan viety ilmaletku sitä putsaria sotke isommin.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Noemmätiä, uudemmissa sotkee kaasuläppiäkin kun sinne suunnille nykyään ohjaa paskaa. Eikä koneet loppu ole.

    Jenkeissä monesti sutannut putsarin takaosaa just siitä missä se letku on. En tiiä sitten kevyessä kesäajossa, mutta enempi kun ajaa niin selvä ero.
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Eipä juuri.
    Jos se falskaa kumpaankin suuntaan vapaasti, niin ei toimi ja jos se ei virtaa kumpaankaan suuntaan, niin ei toimi. Jotkut aukeaa pienellä paine-erolla..
    Uusi ei maksa kuin muutaman euron, niin kannattaa vaihtaa silloin tällöin.
     
  5. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Onko 90-luvun c1500 SS-pickupit aina HD-jarruilla/alustalla?
    Kevään aikana pitäis 89 pickup katsastaa lm7 moottorilla ja mietin, että pitääkö alustaa päivittää?
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mikäs kantavuusluokka minimissään piti renkailla olla -90luvun Suburbaneihin?
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Varmaan 105-108 alkaen on se luokka.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei taida 2500 alustaiseen nuo käydä mitä karpov esitti.
     
  10. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Olis 1850-2000kg/akseli.
     
  11. kapa73

    kapa73 2nd gear

    94 2500 oli 2722 taka-akseli eli 120 pitäis olla.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikset sitten heti sanonut, että 2500 on alusta? Perkeleen kyrpä
     
    palontie tykkää tästä.
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Käytännössä on, RPO koodi F44 hanskalokeron pohjassa.

    SS 454 tuli vasta 1990...mutta HD/F44 alusta voi olla vaikka 4.3 work truck:ssa (usein niissä) ja aina pitkä hyttisessä, joten katso ne koodit.

    F44 tarkoittaa lähinnä jykevämpiä spindle:a / laakereita, vähän paksummat jarrulevyt ja jarrusatulat isommilla männillä etuakselilla, eri pääsylinteri ja takajarrusylinterit...takarummut samat.
    SS 454:ssa on lisäksi vahvempi 9.5" perä jota voi olla myös muissa...perä ei liity varsinaisesti HD alustaan.
     
    Muokattu: 20.3.2019
    Rac3r_ tykkää tästä.
  14. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Mie oon monasti laittanu tulpan tuohon.

    Nuo ebokit osaa olla niin huonoja muutenkin ettei se mitään lisäilmaa kaipaa mistään suunnasta :);):D
     
  15. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Minkä näkönen keksintö on kyseessä?
     
  16. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Oot sie kokeillu sitä lukkoo avata sillä kuskin oven napilla vai kaukosäätimellä?
    Teoriassa sillä ei pitäs olla mitään eroo mutta miun ex subbe ei suostunu takaovee kaukosäätimestä avaamaan läheskään aina.
    Kuskin ovesta ränkkäämällä lähti
     
  17. Juus091

    Juus091 1st gear

    Onko kellään kokemuksia tuosta parking jarrun pedaalista että mikä sen palauttaa kun vedetään tuosta vapautusvivusta? Ei palauta mulla tarpeeksi ylös jalkapoljinta kun jää kojetauluun palamaan parking brake valo kun jarrun vapauttaa..
     
  18. Toke

    Toke Gearhead


    Joo, ei vaikutusta. Irrottelin sen ovipahvin ovi kiinni, onnistuu rikkomatta mitään. Ruuvit käsinojan syvennyksen pohjasta irti, ikkunankytkin lähtee nostamalla, siitä liitin irti, sisävalo lähtee vetämällä, siitä liitin irti. Sitte verhoilun irrotuskoukulla vääntelee ovipahvin alhaalta auki ja hiukan nostamalla lähtee irti. Sitte vielä kaiuttimen johto irti, niin saa koko ovipahvin irti. Mulla on keskuslukon solenoidi ryytynyt täysin, lukitusvivun sai väännettyä irti siitä, ja sama vipu jatkuu lukolle asti, joten nyt toimii oven lukitusvivusta. Jossain välissä täytyy vaihtaa, jos jaksaa...

    Käsinojasta ei vieläkään oo tietoa, etupenkin joka on siis sohvamalli niin keskiselkänoja taittuu käsinojaksi ilmeisesti niin että vääntää kuskin suuntaan samalla kun taittaa. Takapenkissä vaikuttaa olevan samannäköinen mekanismi, lienee vaan jotenkin jumiutunut koska sitä en oo vieläkään saanut ala asentoon
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jousi, monesti vanhemmissa kengän kärjellä pieni avustus niin valo sammuu
     
    palontie tykkää tästä.
  20. Juus091

    Juus091 1st gear

    Saa avustaa kokoajan sillä kengän kärjellä jos haluaa ettei valo pala :D valahtaa aina sen verran alaspäin ku päästää irti. Eli ilmeisesti tuo jousi on niin väsähtänyt ettei jaksa pitää poljinta tarpeeksi ylhäällä..
     

Kerro tästä muillekin!