454seen puhtia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Chevrolet454ss, 23.8.2018.

  1. TimoT

    TimoT 3rd gear

    Pattipäätä ja ränttätänttää, asiaa, mihis kiuluun tää peto on tulossa?
     
  2. max

    max Double Gearhead

    454SS Pikkikseen jossain vaiheessa ja ajatus olis lähestyä tässä virityksessä pienemmillä kanavilla ja suuremmalla virtausnopeudella.Tollanen Pikkis on kuitenkin aikamoinen murikka painoltaan joten vois hyötyä em. asiasta.
     
  3. Terok

    Terok 1st gear

    E-streetit tuotti muuten julman väännön ZZ502 puolimoottorin päällä, 820Nm. Laittelen tarkempia lukuja kun haen SS:n pajalta ja saan dynopaprut kouraan.
     
    Skigu, Chevrolet454ss ja Herje tykkäävät tästä.
  4. Chevrolet454ss

    Chevrolet454ss 1st gear

    No p....kele hyvät on nyyttonit.....kesällä pääsee sitten laatikkoa ja perää "roplaamaa":)
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  5. Terok

    Terok 1st gear

    Laatikko kestää maanjäristyksen, se on vahvistettu. Perä on sitten seuraava kohde, tai lähinnä lukko. Jotain jämäkämpää tarvitaan, detroit lockeria tekis mieli... :rolleyes:
     
  6. max

    max Double Gearhead

    Toi 454 SS Pikkiksen persus ei kyllä ihan heti antaudu.Mulla on tosin 3 kpl uusia ja erivalmistajien tekemiä lukkomurikoita tuohon 14 bolt persukseen jos jotain ikävää kuitenkin tapahtuisi.
     
  7. Terok

    Terok 1st gear

    Varmasti kestää katurenkailla, mutta kun tuon vakiolukon pito on vähän kyseenalainen: pitää vaan suoraan vedättäessä. Mahtaako kestää katuslicksien kanssa ja kunnon possutusta? Vetarit ei varmaan helpolla polvistu, nehän on 33 splines. No ajellaan tää kesä vakiolukolla ja katurenkailla, ens talvi sitten pitävämpää lukkoa ja rengasta alle.
     
  8. max

    max Double Gearhead

    Mul on kestänyt slicksien kanssa ja vaatii määrätietoisen burniksen jotta lukko pitää kunnolla.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  9. max

    max Double Gearhead

    Peltisistä venakopista puuttuu huohottajan alta pelti joka pitää ölpät motin sisäpuolella.
    Alumiinista tai pellistä ne siihen taivuttelen.
    Millä olette näitä liimailleet kiinni?
     
  10. 383

    383 Gearhead

  11. max

    max Double Gearhead

  12. 383

    383 Gearhead

    Tehdään vain käyn ensiviikonloppuna kaivamassa ne esiin
     
  13. max

    max Double Gearhead

    Jep.
     
  14. fenix

    fenix 3rd gear

  15. 383

    383 Gearhead

    Vähän siirty olen ollut kuumessa pari päivää ilm sitten
     
  16. max

    max Double Gearhead

    No hätä,Milodonien puunaus vielä kesken.
     
  17. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Tää projekti etenee hitaasti ja nokka mietityttää edelleen, mut se tarvis hommata seuraavaks. Palotilat pyöristeltynä tilavuudeksi tuli 122cc ja puristus on siten 10.25.
    Onko artsilla tai jollakin heittää vielä joku parempi nokka suositus, kuin tuo 274?
    Solid laahurin kuitenkin haluan.
     
  18. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    ^ Jos ajattelit vähän rauhallisemmalla rampilla olevaa kuin tuo XE-sarja, niin katteleppa niitä vähän vanhempia Compin magnumeita.
     
  19. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Juuri tätä meinasin.
    Compilla olis tosiaan 282s magnum missä on sama 236 @.050 lift kuin tuossa xs274:ssä ja se pudottaisi dynaamiset inan päälle kasiin mikä voisi olla turvallisempi valinta. Ilmeisesti myös pidempi venttiilien aukioloaika olisi parempi pieni kanavaisille kansille?

    Mielellänihän käyttäisin tässä peanut port räpellyksessä jotain 268 nokkaa, mutta sitä ei nyt oikeen saa natsaamaan näiden "ylimääräisten" osien kanssa.
     
  20. janihei

    janihei Gearhead

    Se on toi nokan valkkaus melkoista hommaa, aluksi helvetin siistiä ja lopuks tekis mieli repiä itseltään pää irti. Itsellä sama tilanne
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!