Mitä tytöt mieltä jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pölyttäjä, 21.7.2005.

  1. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Nii, en tiiä muustakaan ku ennen oli letukka ennenkun ensimmäinen emäntä :p
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  2. max

    max Double Gearhead

    Sanos muuta!
     
    zuinula tykkää tästä.
  3. Make.S

    Make.S Gearhead

    -31 chopattu coupe foorti ja levitetty chopattu helmiäis-sininen kupla oli neitosten mieleen, terassilta ja liikennevaloissa sai aina moikkauksia. Noilla "muskeliautoilla" mitä nyt on alla ollut, on saanut aikas rauhassa olla...
     
    xarper tykkää tästä.
  4. 69

    69 Gearhead

    Huh mitä sotanorsuja teillä, jos ihan letukal.
     
    PilsnerBil tykkää tästä.
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    Aikas hiljasta ollut letukalla kuin mopareillakin. Onkohan se vika vaan meikkässä...;)
     
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    No mutta kun me toiset tykätään muhkummasta :poff:
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Mä oon huomannu semmosen ilmiön et mitä matalaviritteisempi saastemoottori löytyy pellin alta mahdollisimman isolla tilavuudella ni sitä enemmän se saa pöksyt kostumaan.
    Yhtään jos on ränttätänttää sit ja kireetä tekniikkaa ni lakkaa naaraita kiinnostamasta täysin samantien.

    Isolohko Monacolla kyllä sai nartut kyytiin aina, Satellite ei taas tunnu kiinnostavan juuri ketään jos ei oo nyt autoihin päin jollain tapaa suuntautunu muuten.
     
    mikaa7146 ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  8. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Datsunissa ei ainakaan saanu.

    Ja sit kun mä hommasin jenkin, niin vaimo ei enää kehdannut vaihtaa mua. Muutenkin, keski-ikäinen mies ruosteisessa ruskeassa farmariautossa antaa sellaiset sopivat sarjamurhaajavibat, että kyytiin ei varsinaisesti ollut tunkua.

    Parhaiten on vipinää ollut silloin, kun mulla ei ollut autoa liikenteessä ollenkaan. Olin silloin jatkuvasti kännissä. Mitä tästä opimme? Mieluummin alkoholisti kun mobilisti.
     
    mikkis83, duel ja eilhik tykkäävät tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja joku ihana kivan värinen pikkuauto/kupla tai sporttinen auto (ei pälvikaljumersu)
     
    Make.S tykkää tästä.
  10. tammercity

    tammercity Gearhead

    No jos pojat nyt niitä naisia halajaa, niin melko varma "pillumagneetti" on limusiinit.
    Joku cadillaci tai lincolni alle venytettynä, niin persettä tulee aamusta iltaan ikkunoista ja ovista :D puhelin soi varmaan noin muutenkin ihan vaan kaverien toimesta (heitätkö baariin?).
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikään ei ole niin ihanaa, kun limusiinistä nouseva siiderivalailla ryyditetty white trash porukka baarin edessä. Ja sillonhan sitä ollaan oikein jotain kun on limusiini vuokrattu :cool:
     
    mikkis83, Nyypäle66, Galaxie500 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jep, noi "herttaiset" pikkuautot tuntuu kiinostavan, nää "äijäautot" ei oikein toimi.
     
  13. max

    max Double Gearhead

    En usko.Sukupuoleen katsomatta meteli ja vauhti kiinnostaa ihmistä.
    Olin muutama vuosi sitten homo työkaverini kanssa Stadin cruisingissa Camarolla ja se tykkäs äänieristämättömän auton hirveästä metelistä.
    En pannut sitä.
     
    mikkis83, Nyypäle66, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. zuinula

    zuinula Gearhead

    Pihtari!:p
     
    mikkis83, Nyypäle66 ja max tykkäävät tästä.
  15. f34

    f34 Double Gearhead

    Entäs toisinpäin:eek:
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  16. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Devilin Impala on kiva. Siin saa varakuskin paikalla istuessa orkun.:D
     
    belair66 tykkää tästä.
  17. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    70-Luvun kutuVanilla, joka oli kyllästetty punaisella plyyshillä, sai myös usein sitä itteään. :D
     
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mun autoissa on vietetty jatkoja varmasti yli sata kertaa. Aiemmin lähes joka viikonloppu, mutta nykyään ehkä 10 kertaa vuodessa. Riippuu vähän, miten ite jaksaa.
     
  19. belair66

    belair66 Gearhead

    Viime kesänä kaveri oli mökillä ja kutsui käymään, sillä oli mukana noin 16-17 vuotias tytär. Menin mun - 61 isolohko Impalalla sinne. Tytär nyt ei kiinnitänyt juuri mitään huomiota minuun eikä autoon, enempi peilaili itseään ja mesetteli kaveriensa kanssa. No lähdettiin sitten käymään kylällä kaupassa ja laskin lasit alas. Maantielle kun päästiin ja sain ratin suoraan niin polkaisin urut selälleen, niin takapenkiltä kuului isolla äänellä : Voi luoja! Tyttö sai vissiin ensimmäisen kerran eläissään kunnon kyytiä! :D Toistin muutaman kerran ja joka kerta sama vaikutus! Ihan hauskaa oli, ja tytöstä sai aluksi vaikutuksen, ettei paljon kiinnosta kuin vaatteet ja kengät. :odwink:
     
    mikkis83, onoff road, isoatlas ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No, tänä kesänä tyttö on ehkä jo 18v. Mitä aiot?
     
    mikkis83 ja xarper tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!