Olds 307 tietäjää.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 0rs0n, 19.3.2019.

  1. zuinula

    zuinula Gearhead

    Hävisin.
    Mutta toivon että saat sahan kuntoon!
     
  2. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Vaihoin toisen rattaan tilalle ja kasasin No kävi kuin aikasemmin. En kyllä käyttäny ku vartin Et ei sata varma voi. Olla. Tänään kasaan loppuun ja heitän koe lenkin. Jos toimii ni tilaan uuden rattaan ja ketjun sekä vesi pumpun. Ja kaikki tiivisteet/Stefan. Käytän samalla ö-pohjan auki
     
  3. fennia

    fennia Gearhead

    Älä tilaa niitä vakio muovirattaita, mielummin Edelbroch, Cloyes, tai muu vastaava jakopää.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  4. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Juu tilaan tuommosen rauta pyörän mikä nyt paikallaan.

    En luota tuommosen muovipyörään.
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Aikoinaan ostin yhden -68 Mallisen 350Olds koneen ja kun purkasin sen niin ihmettelin niitä pieniä kolmioita joita tippui öljyn joukossa pois koneesta o_Oo_O
     
  6. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Toivottavasti ei ole murusia sihdissä ja jakopään vaihdolla tulee kuntoon...
    Mulla toi auto toimi erittäin hyvin ja toimi luottopelinä kun muut gm tuotteet porsi..
    Jos toi nyt on mun entinen ees.. NG-36*
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Viime kesänä tuli mulle. En ollu vaihtanu öljyjä ennen kone rikkoa ni en tiedä oliko ylimäärästä öljyn seassa.
     
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Hyvinhän se ei toiminu tullessani. Eikä koko aikana mulla. Oisko ollu jako pielessä ku tuli mulle? En päässy kotiin asti ku oli lämmöt tapissa. Nesteet jotain ihme kuraa. Mut ite aatelin sen johtuvan siitä rokkiorkesterista mistä oli puhe kaupan teossa Tarkotus oli talven aikaa rassata. Mut tuli isompi remppa.

    Useampaa kertaa nosti lämpöjä. Ei kuitenkaa keittänyt. Mut jos sieltä jako heitti koko ajan. Eikä. Se kaasari pelkästään mitä aattelin.

    Toivotaan et alkais pelaamaan ni tilaan lisää osia. Käytän pohjan pois ni putsaan sihdinki.
     
  9. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Mulla ei ollu lämpöjen kanssa ongelmia kertaakaan, kaasari oli hiukka erikoinen, mutta itselle se tuli juuri katsastettuna niin oletin sen olevan ainakin päästöjen osalta ok.
    Ei pitänyt kolinoita tai ylimääräisiä ääniä moottori.
    Sen takia sanoin että se toimi hyvin mulla. Aina lähti hyvin käyntiin.
    Lämpöongelmia ei mulla ollut ollenkaan. Syylärikin siinä oli vain muutaman vuoden vanha. Nesteet siinä ei kyllä kirkkaat olleet missään mielessä, mutta ei ne lämmöt nousseet kertaakaan yli 90 asteen.
    Melkein vuosi tuolla tuli ajeltua epäsäännöllisesti.
    Se tässä vähän päästä ottaakin kun buickki päätti vittuilla heti sen jälkeen kun omistaja vaihtui.

    Yllätyksenä rehellisesti sanottuna tämä tuli, ja oli vähän vaikea uskoa että juuri tästä autosta on kyse. Ymmärrän tuskat ja että ottaa pattiin, mutta ei tämmöiseen oikein mitään voi paljoa enempää sanoa.

    Ketään ei ole tarkoitus höynäyttää, ja kaverillekkin sanoin vaihtoreissulla, että vaikka ei autot vaihdukkaan nii ei se minua haittaa.
     
  10. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Kyllä se muovipinnoote rattaasta lähtee kerralla.
     
  11. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    En minä pahalla päällä oo. Ja hyvin pärjäsin noitten lämpöjen kans. Hölläs hetken kaasua ja taas mentiin. Veikkaan vaa et oli ajoitus pikkusen pielessä jo sillon. Mut epäilin sitä Kaasaria. Kuten meillä oli puhe sillo ku vaihdettiin. Eli tiedossa oli. Ja osa lämpö ongelmia teki varmaan nuo nesteet. Pesin niitä viime kesän Mut vielä näyttäs olevan tosi paskaset nesteet En tiiä mikä sen aiheuttaa No pestävä lisää kesällä. Ku saa taas ajoon.

    Tiiä oisko voinu vuotaa imarin välistä vähä pako kaasua nesteisiin?
     
  12. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Cadillacista oli lähteny parista hampaasta. Huomasin ku vesipumpun vaihdoin ja katkes pultti ni joutu jako kotelon irrottamaan.
     

Kerro tästä muillekin!