Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos se vipu vaan hölskyy eikä jää käkkäri päälle, niin laiska modaa sitä valokytkintä :D
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Se käsijarruvaijerin eka pätkä kurvaa vähän sellasesta kurapaikasta alas ja alkaa ruostua. Kun se metallivaippa ruostuu ja turpoaa, niin sisus puristuu huonosti liikkuvaksi. Diagnoosin voi vahvistaa vetäsemällä alta vajereista kädellä, jos poljin kolahtaa ylös, niin tuo.
    Voitelut ei auta, kun muovipintavaijeri.
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja se vaikuttaa myös cruisen toimintaan.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

  5. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Ei ois kellään ylimääräistä neutral safety switchiä -79 C10?

    Ei olis tietty kallis palikka ostaa uus, mutta vanha orkkis vois olla paree ku uus kiinalainen.
     
  6. Turre11

    Turre11 2nd gear

    -94 td ei käynnisty. Siirtopumppu pelaa, hehkut lämpiää ja startti pyörittää vauhdilla, eli lieneekö syöttöpumpun aivot lopussa?
     
  7. Mika.T

    Mika.T Gearhead

  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jep.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mikäköhän jenga 6,5 lohkossa on sille startin tukiraudalle?
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Millinen se on, mutta en ny muista oliko 8 vai 10.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Eiköhän se kasi ole. Ei ainakaan kymppi.
     
    palontie tykkää tästä.
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Startin pulttien mitatkin ois kiva saada,näyttää olevan 8,8 ja edellisiin oon vaihtanut astetta kovmmat.
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ne ei sit varmaan ole enää orkkikset, jos tollanen merkintä on. Tosin nekin kyllä kestää, kun tuki on paikallaan. Alkuperäsissähän tais olla myös karhennusta tyvessä.
     
  15. jarona

    jarona Gearhead

    110mm
     
    palontie tykkää tästä.
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo ei oo orkkikset kun pultti oli katkennut vähän ennen kun ostin sen.Tukihan tästä puuttuu,ja karhennus on tosiaan alkuperäisissä mutta en mä usko että sillä nyt isoa merkitystä on.
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo ton pituinen löytyi hanskalokerosta ja 8,8 kovuus joten siitä päättelin että myös koneessa on samat koska sanoin että osta samalla yksi ylimääräinen.
     
  18. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Miksi se karhennus on alkuperäisessä pultissa?
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sitä oon itsekkin ihmetellyt,kai se hidastaa startin tippumista asfalttiin kun molemmat pultit katkee yhtäaikaa:D
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  20. Juus091

    Juus091 1st gear

    8 on alkuperäinen. Mulla ainakin oli kierteet hävinnyt ajan saatossa sieltä kokonaan. Kauankohan lie ollut ilman sitä tukirautaa tuo auto... Piti tehdä uudet kierteet että sai raudan paikalleen.
     

Kerro tästä muillekin!