Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. jukiv

    jukiv 1st gear


    No mun 2500 papereis lukee taka-akselilla 2000kg:eek:
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Löysin jo renkaat ja niissä kantavuus 120.
     
    tukkijulli, kapa73 ja wilburi tykkäävät tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Squarebodyjen tankit. Onko tankin paikka vaihtunut jossain vaiheessa? Kun noita näkyy 1 tankkisina missä tankki on apparin puolella ja sit omassa taas tankki on kuskinpuolella.
    Ja onko toi apparin puolen tankin kiinnitys säilynyt samana? Kun nähnyt niitä yhdellä pannalla olevina vai onko ne 2 pantasia?
     
  4. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Ainakin rockauton kiinnitysrauta sanoo 1973-1986. Semmonen ero niissä oli että kuskin ja apparin puolella on erilainen pulttijako (josta kiinnittyy runkoon), muuten sama rauta. Alkuperäisissä raudoissa on kyllä kaikki reiät molemmissa mutta mutteriosat on hitsattu vain toisen puolen kiinnityksen. Voisin kuvitella että tuon Rockauton varaosan saa molemmille puolille kun ei ole eritelty kummalle puolen se on. Tai sitten poraa reiät ja hitsaa itse mutterit siihen. Blazerissa ja Suburbanissahan on sit ihan eri tankki rungon välissä.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

  6. jukiv

    jukiv 1st gear

    Ei oo. Ja ite ainakin pysyisin kaukaka noista viimoista.:D delvackia ostin viimeks 20l 68e
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Delvackia oon kyllä ennenkin käyttänyt ja hyväksi kokenut.
     
  8. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Kyllä tuo Viimakin on märkää ja liukasta, mutta viskositeetiltaan kesäkäyttöön soveltuva.
     
    Karpov tykkää tästä.
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  10. arska 77

    arska 77 1st gear

    Eikös tommosessa vanhassa 350 bensakoneessa mee 15w40 kesäkäytössä
     
    palontie tykkää tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Menee
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    No eikös kesä oo tulossa,sen takia mä ton postasin,talveksi sitten eri öljyt.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei susta aina tiedä, kun oot vähän "daiju".
     
  14. jarona

    jarona Gearhead

    Kävin töiden jälkeen rovakirkolla, ostin puusilmästä
    Teboil HPD 15W-40 ölppää subuun ja chevyyn.
    68 euroa 20 litraa.
    Luulen olevani oikeassa siinä että oikein tein.
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Se on ihan ok ööliä ainakin Subbeen.
     
  16. arska 77

    arska 77 1st gear

    Samaa käytän subussa ja vanissa kesät talvet
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Huomenna menee Subbe pyörien suuntaukseen ja pitäis saada säätöarvot,oisko kellään muistissa?-95mallinen.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mee ammattilaiselle joka tietää
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ninhän mä meenkin,mutta ei löydy koneelta tietoja.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä ammattilainen se sellanen on? Ei sieltä nyt acadianin tai amc pacerin tietoja tarvi löytyä...


    Toki tollasen vehkeen, missä ainoo säätö on kutakuinkin auraus niin tekee kuka vaan tallilla/pihallakin jos ei paikat tautisen jumissa.
     

Kerro tästä muillekin!