Superbee vs Roadrunner

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Beavis-Billurson, 29.3.2019.

  1. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Aivan varmasti,pääset meidän eliittikerhoon haukkumaanGM/Ford ym konsernien tekeleitä:):)
     
    xarper tykkää tästä.
  2. Make.S

    Make.S Gearhead

    Opit ainakin käyttämään työkaluja, mopareilla tuntuu olevan tapana muokata kuskia...
     
    Mon383, stealth, caprice305 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Beavis-Billurson

    Beavis-Billurson 1st gear

    Voidaanko minua silti pitää paskahousuna kun olen aiemmin omistanut gm ja fomoco autoja?
     
    Make.S tykkää tästä.
  4. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Meillä kaikilla menneisyydessä vaiheita joita ei halua/kannata muistella kun pääsee parempaan elämään kiinni,ja niistä Moottorin Osat Pitkin Ajo Rataa letkautuksista ei kannata välittää kun muiden lauseita ovat General Mistakes tai Fix Or Repair Daily;)
     
  5. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    GM Master race :cool:
     
    chevytb02 tykkää tästä.
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Päänuppisi koko kasvaa 440%
     
    stealth, rb ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  7. Make.S

    Make.S Gearhead

    ... Ai kun sais joskus - 68 - 71 b tai e-body möypärin isolohkolla... ;)
     
  8. Latvis

    Latvis 2nd gear

    Onhan ne nuokin kriteerit valita harrasteajoneuvo: olenko cool ja mitä toiset sanoo. :rotfl:

    Ei sillä ole väliä, minkä itse haluaisi ja pystyisi hankkimaan... :confused:
     
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    On se nero.
     
  10. Beavis-Billurson

    Beavis-Billurson 1st gear

    Katsotaan miten käy, jos ostan niin vedetään sutilla mäihää yhdessä vai mitä vit tuu
     
    Inlinee ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  11. Latvis

    Latvis 2nd gear

    :rotfl:
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  12. MudMax

    MudMax Gearhead

    En tiiä, mutta 383 ei oo hemmo, se on wedge.
     
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Menehän ali-ihminen muualle romuines täältä herrojen ketjusta.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    :odeek: :rotfl::rotfl::rotfl:
     
    chevytb02 tykkää tästä.
  15. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    toisaalta, voihan se olla niinkin, että ollaan epävarmoja ja kysytään mitä ns. valtavirta on mieltä, jotta varmistutaan että ei mennä samassa veneessä.

    niin minä tekisin.
     
    ImpJay ja xarper tykkäävät tästä.
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Mua ei oo kyllä koskaan mitään Mustangit, Chargerit tai Challengerit kiihottanu yhtään. Eikä kaks ovisetkaan autot. Avotki vähä niin ja näin, olihan se avo Satellite tovi sit Nettiautossa kyl houkuttava mut mielummi farkun samanlaisen haluaisin joku vuos.

    Emt onko nää 68-70 B bodyt niin valtavirtaa sit ku noi yllämainitut? Ainaski paljon vähemmän niitä tuntuu olevan.
     
  17. jariha

    jariha Double Gearhead

    olet! osta roadrunneri, geeämmät ja voordit on joojoomiehille:D
     
  18. Make.S

    Make.S Gearhead

    Itteä ei kiinnosta 4d, farmari tai muskeliavot, no ehkä corvette vois mennä. Nää valtavirta-autot (muskelit), mitä kaikki rummuttaa, tykkään ittekin niistä.
    Challe, tsartseri, b-body 68 -70, e-body, fb musset, alle - 73 GM...
    Hyvä että kaikkille löytyy mieleinen, tietty mulla toi lompakko rajaa aikas paljon tuolta ravintoketjun huipulta...;)
     
    junkyard dog tykkää tästä.
  19. grantorino

    grantorino Gearhead

    Ei kannata tollasia kansan malleja hankkia, valitse Superbird, niin sitten myydessäsi ajopeliä museoon, voit vielä jotain euroja takaisinkin saada ennen ilmastokatastrofia.
     
  20. rb

    rb Double Gearhead

    Joo..... Toi kannattaa kyllä pitää mielessä, ennen kun lähtee siirtämään kymmeniä tuhansia ison veden taakse.

    Et mielummin kannattaa maksaa jollekin, joka käy tsekkaamassa auton, kun huomata sitten täällä Suomessa, että sieltä tuli kittipallo.
     
    max tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!