Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    1991 - 93 C1500 SS454 - moottori GenV 454cid / 255hp

    F44 koodin HD etu- ja takajarrut, pääsylinteri...Spindle:sta en puhuisi yhtään mitään kun madallus on jo merkittynä...olet vain vaihtanut autoon isommat F44 HD-jarrut.

    L31 Vortec 5700 koneisessa myös sama 255hp, mutta saattavat alkaa kyselemään ABS jarruja...
     
  2. Rac3r_

    Rac3r_ 1st gear

    Mutta eikös spindlet pidä kuitenkin vaihtaa jos laittaa hd-jarrut?
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Pitää, HD:ssa isommat laakerit ja isommat jarrusylinterit.

    Voivat kuitenkin alkaa kyselemään hyväksymispapereita spindle:sta jos mainostat että olet vaihtanut nekin...nehän on jo valmiiksi otteessa kun lukee se madallus.
     
  4. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Pioneer merkkiset moottorityynyt. Ollu about reilun vuoden ajossa, nyt jo täysin riekaleina ja mutkalla :mad: eipä tuolla hinnalla voinut paljoa odottaa mutta ei ollu Rockautossa oikein muutakaan.

    E: tommoset löyty https://www.energysuspensionparts.com/3.1152
    Vieläköhän ne orkkis tyynyt ois tallella, niissä oli se peltikuori jotain 3mm kamaa kun noissa pioneerin paskoissa oli millistä pahvipeltiä. Noissa on siis idea että se orkkis kuori avataan ja laitetaan noi uretaanipuslat sinne tilalle.

    E2: https://www.race.fi/fi tuolta on muuten aina saanu parhaan hinnan Energy Suspensionin puslille, ei oo paljon kannattanu jenkeistä tilata.
     
    Muokattu: 12.4.2019
  5. kuutio

    kuutio Gearhead

    Kaikille erikoismies-tinkijöille tiedoksi;- Toisinaan herr Doktor tekee myös kotikäyntejä. Jos sattuu potilas ees vähän reitin varrelle.(Mutta ilmeisesti vaan premium-asiakkaille..)
    Eli tää ykskin halvaantunu Subbe taas tienpäällä. ISO käsi kiitos Kojopowerille!! On se ammattilaiselle helppoo kun taito tassuissa..
    Taas oli mukava hävittää yks ittestään liikoja luullut v40, lähti kisaan päättyvällä kaistalla eikä arvannu että tännäkönen huussikin saattaa pysyä ns liikenteen rytmissä
    No liimastointi ei toimi vieläkään mutta kukas sitä kaipaa kun kumminkin oik takalasi pitää olla raollaan .. myös hormiasioissa kannattaa kysyä Kojopowerilta
     
    tukkijulli, Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mää kysyin tällä viikolla hormiasioita kojolta..
     
  7. kuutio

    kuutio Gearhead

    Jep eikä aina se ämerrikan tilaus kannata, ainakin kannattaa kysyä kojoltakin
     
    palontie tykkää tästä.
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllä mä Nurmijärveltä tilaan uuden 4"hormiston kun vanha on aika hapero.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  9. tst

    tst Gearhead

    Missäs se on se laite joka tuon jarrun vikavalon sytyttää? Johonkin oli nestettä kadonnut etusäiliöstä ja lisäyksen jälkeen syttyi tuo valo eikä sammu ilmaamallakaan.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Se "abs" mötikkäkö? Nestesäiliön lähellä pellin alla. Tai minkä vuotinen auto?


    Vai nesteen anturia oot vailla? Sekin siinä lähellä.
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Syttyy ilman absia käsijarrusta ja jarrupiirien paine-erosta. Etusäiliö kun on tyhjentyny, niin eiköhän siellä oo takaputki ruostunu puhki.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  12. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    ^Jos noin,ni kärsivällisyyttä ilmaamiseen.Saattaa ottaa aikaa ja tupakkia.Toivottavast ei.
     
  13. tst

    tst Gearhead

    Olihan siellä perän päällä märkä läiskä näköjään, mitä kokoa tuo putki mahtaa olla tai onko valmiita kellään myydä?
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eiköhän se neljännestuumaa ollu. Ja voi olla yhdellä tai kahdella väliliitoksella. Yleisin kai yhdellä, joka on siinä koneen takareunan kohdilla.
     
  15. JL-

    JL- 3rd gear

    Kuinka pitkälle 350+th700 kombinaatiolla moottori suurinpiirtein kiertää vakiona ennen vaihtoa kun kiihdytetään lappu lattiassa ja tv-vaijeri on järkevästi säädetty? Kysyjällä 91 vuoden c1500 ja kysymyksellä ei sen suurempaa tarkoitusta.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    4000rpm aikalailla lähellä maximia. Toki tv pitää olla siltappaa että pienemmällä kaasulla vaihdot kanssa ok ja ylivaihde.
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kahdella oli mulla -96 subessa.Takaoven tienoilla oli yksi liitos.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  18. römpsä

    römpsä 1st gear

    Nonni. Tuossa äijien kans tutkittiin suben alustaa ja paikannettiin iänikuista kolinaa/naputusta jonka tuntuu jo kuskin kohale lattiaanki aika-ajoin. Sieltähän oli etuperän takapään? korvakko irtipoikkikatkennu :mad:.... Onko tullu vastaan moista tapausta? Mahtaa olla jottain alumiiniseosta nuo kuoret, että perän irrotusta ja kiikutus alumiinihitsarille:cool:
     
  19. tst

    tst Gearhead

    Näytti olevan perän päältä keskeltä t-haarasta pyörään menevä putki puhki. Saakohan tuohon t-haaraan ruuvattua vaikka ilmausnipan tukkeeksi siihen asti kun putki saapuu?
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Saa varmaankin.
     

Kerro tästä muillekin!