Monipalvelu M Tuomi, Ylöjärvi - huijari!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja karra, 19.5.2019.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Et ole. Jos nyt alkup. ostaja ilmoittautuisi juputtamaan, niin palautat rahat miinus 2 v säilytyskulut.
     
  2. GULF

    GULF Gearhead

    Ei minullakaan enää tule mieleen tilata mitään keneltäkään yksityishenkilöltä.

    Ei osata puhelinnumeroa laittaa oikein matkahuollon kaavakkeeseen joten saapumissoittoa
    ei tule. Kun itse saat ensin myyjälle soitettuaan selville missä paketti sijaitsee saa
    maksettavakseen vielä ylimääräisiä varastointikuluja.

    Kun niistä reklamoin myyjälle/lähettäjälle haukutaan valittavaksi vanhaksi ämmäksi.

    Tarjosin jopa maksaa tuotteen etukäteen ja olis lähetys tullut suoraan mun postilaatikkoon.
    Ei käynyt myyjälle.

    Teki kovasti mieli olla lunastamatta koko pakettia mutta kun on tottunut sanansa pitämään.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  3. z 900

    z 900 Gearhead

    Mulla on aina menny kaikki ihan hienosti kaikki mitä olen lähettänyt ennakolla tai rahat tilille ensin ei koskaan mitään ongelmaa.
    Kaikki mitä olen ostanut rahat tilille ensin tyylillä tai kuinka vaan niin koskaan ei ole ollut kenenkään kanssa mitään ongelmia ?
    Siis en kuitenkaan ole ollut otsikossa mainitun kanssa tekemisissä.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    En kyllä ymmärrä miksi huuto.netiä ei käytetä enemmän. No se tietysti että haku on aika kökkö, mutte muuten en. Siellä kun heti näkee palautteesta mikä toinen osapuoli on henkilöitään. Varmaan luokkaa 300 kauppaa tullut sitä kautta tehtyä ja yhden kerran joutui poliisilla uhkailemaan, sitten hoitui sekin kunnialla maaliin. Kertoi laittaneensa veljensä pelikonsolin myyntiin kysymättä ja yllättyi kun se menikin kaupaksi :rotfl:
     
    miguelo tykkää tästä.
  5. Holley

    Holley Gearhead

    Itse olen sen kymmenet ostot jo maksanut etukäteen tilille, ja sitten yhden pirun veekasipaketin lähetin Kajaaniin - yli 200 autolehteä 30 eurolla ja jälkiennakolla - maksoin niistä omista lehdistäni lopulta 80 euroa niitä ennakkokuluja erään Arttu-nimisen ostajan vedettyä homman puihin, joten jos ei ostaja etukäteen maksa, mitä olisinkaan myymässä, niin siinähän sitten ihmettelisim, ellei sitten tietenkin käy hakemassa ja siinä maksamassa tavaroita.
     
  6. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    miguelo ja Pertti K tykkäävät tästä.
  7. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ja osien takuu ei vastaa kotimaisten tukkurien takuita...
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Aika huono takuu noilla tuntuu olevan.
     
  9. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Tämä ei nyt varsinaisesti sivua otsikon aihetta, mutta noista takuuasioista tuli vaan mieleen seikka joka on monasti askarruttanut mieltäni: Miksi käytettyä autoa myyvä liike on vastuussa jonkun paskaa suoltavan autotehtaan tuotteista jos se on omistanut sen kyseisen objektin vähän aikaa, otettuaan sen vaihdossa joltain asiakkaalta joka kirkkain silmin on sanonut sen olevan kunnossa. Vaikka tämä asiakas on saattanut kertoa muunneltua totuutta...o_O
     
    T&S ja z 900 tykkäävät tästä.
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Siksi, että liike voi pyytää värkistä isomman rahan ja mitään ymmärtämätön asiakas saa edes jonkun turvan?
    E: Ja lisätään, et he siellä liikkeessä ovat alan "ammattilaisia" ja osaavat arvioida riskit.
     
    maxvo2, Nikuzai, 4d sedan ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!