Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. jarona

    jarona Gearhead

    Etuperän huohotinletku.
     
  2. tst

    tst Gearhead

    Onko sellaista sattunu kellään että ohjaus muuttuu kankeaksi vasemmalle kääntäessä. Simpukka vai ohjausiskariko siellä temppuilee?
     
  3. fudge85

    fudge85 Gearhead

    voisin veikata simpukan vuotoa,, ittellä vähän samaa vikaa..
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Risukeulassa ainakin takertavan suunnan alapallon loppuminen tekee tuota. Vai olikohan se just päin vastoin... Toiseen suuntaan ei kuitenkaan vaikuta sillai.
     
  5. tst

    tst Gearhead

    On siinä pientä vuotoakin ollut jo kauan mutta ei ennen ole tuota tehnyt. Rasvasin kaikki nivelet ja hetken tuntuikin kevyemmältä mutta sitten taas yhtäkkiä meni niin jumiin että pumppu pitää suhinaa vasemmalle kääntäessä, takaisin kyllä kääntyy kevyesti.
    95 risukeulaversiohan tuo on.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mä olin kanssa ihan varma tuota autoa ostaessani, et saan vaihtaa simpukan. Kun oikeelle kääntäessä tarvittiin voimaa ja meni vähän nykimällä. Ja just leimattu... Oikee alapallo oli ihan loppu. Siitä on jo aikaa, mut muistaakseni se takertava kääntösuunta oli just sille paskalle puolelle.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  7. Rytari

    Rytari Gearhead

    [​IMG]

    Mulla on alkuperäisestä penkistä jo pitkään ollut kangas rikki, mutta tuossa keväällä meni selkänojasta jousetkin ja olen joutunut nojailemaan siihen ohuesti pehmustettuun pelkkään selkänojan runkoputkeen.

    Siihen kyllästyneenä tein pienen investoinnin ja hommasin vuosikymmenen verran uudemman 2 osaisen istumalaitoksen, väri ei ole ihan sitä mitä tarttis mutta onhan se ehjempi istua.
     
    fudge85, jarona, Karpov ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Alkup sohva ei ihmeitä tarjoa ja mulla kovennut myös istuinosasta. Myös polvikulma sellanen, että kannikat vaan koskee soffaan.


    Värikin sulla nyt ihan hyvin natsaa mitä vois olla
     
  9. Rytari

    Rytari Gearhead



    Mulla oli alkuperäisessä sohvassa kiilamaiset korotuspalat millä penkkiä nostettettu juuri tuon istuma asento asian takia.
     
    Muokattu: 28.6.2019
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mietin kans sitä kiilausta, mutta sitten se kova penkki on silti kova


    [​IMG]

    Jos kesän aikana sais noi paikalleen edes.
     
  11. Tuhe

    Tuhe 1st gear

    Moro kaikille.
    Ei kellään sattus olemaan Kainuun alueella joutilaana 6,5td koneeseen sopivaa öljynjäähdytintä?
    Porsi vanhasta putken kiinnike letkujen vaihto operaation yhteydessä. Tilasin purkuosan ja paketin avatessa sain todeta että lähettivät vaihteisto öljyjäähyn moottoriöljy jäähyn sijaan.... Oppipahan taas uusia kirosanoja...
    Pikkasen tietenki hoppu olisi että sais auton ajoon...
    Kiitos jo etukäteen..
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paljonkos sitä kylmäainetta menee takailmastoituun -95 Subbeen?
     
  13. wilburi

    wilburi Gearhead

    Ootas käyn lunttaamassa
     
  14. wilburi

    wilburi Gearhead

    1.93 kg
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä muistelin että yli 2kg..
     
  16. wilburi

    wilburi Gearhead

    Ainakin mulla virallisessa lapussa toi 1.93 lukee pöntönpäällä

    E ja sen verran mulle laitettiinkin
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

  18. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mulla on ehjiä vakio kennoja kärkölässä jos tarviaa.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mistäs ootte tilanneet led-polttimoille käypäsiä umpioita ja ootteko olleet ostokseen tyytyväisiä?Omassa toisesta umpiosta rupee heijastinpinta irtoomaan niin vois päivittää tohon ledvalot.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Etkai ajovaloista puhu?
     

Kerro tästä muillekin!