MB 190E 2.3-16 - Museoauto projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja EVO X, 25.2.2019.

  1. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Hirmutyö tehty, on hieno!
     
    rekkamies ja EVO X tykkäävät tästä.
  2. EVO X

    EVO X Gearhead

    Juhannuksena tuli käytyä kotiseudulla niin ehti yhden illan ratustaa auton kanssa. Nostettiin ovet ja takaluukku paikalleen ja asennettiin naapurin miehen kanssa takalasi. Lasi oli niin pinttynyt, että myllytin sen ennen tiivisteen asennusta.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Laitoin myös venakopan takaisin paikalleen, ja siistin muutenkin ympäristöä maalaamalla tulipellin läpi menevän nesteputken, ja uusimalla laturin johtoja suojaavan alu/paperiputken. Konehuoneen varsinainen siistiminen on tarkoitus tehdä vasta kun muu auto on kasassa, mutta tulipa nyt väkerrettyä. Työmaatahan tuossa on vielä riitävästi. Luukut pitää hienosäätää ja asentaa loput ikkunat ennenkun pääsee levittämään ruostesuojaa ja äänieristettä.. ja toki kovasti odotan että saadaan nuo alustan hilut vihdoin vaihdettua ja kasattua auto taas liikuteltavaan kuntoon.

    [​IMG]
     
    rekkamies, Gary Grand, Pertti K ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. OldschoolAhole

    OldschoolAhole 1st gear

    Nyt on se paras vaihe.
     
  4. EVO X

    EVO X Gearhead

    Tämä on myös se kriittisin vaihe, ettei tulisi kovin paljoa jälkiä ja osat istuu kunnolla. Tässävaiheessa lopputuloksen saa pienellä pilalle.

    Mutta sitä en kiellä, etteikö kunnostettuja osia olisi mukava ruuvailla paikalleen.
     
    mukko, palontie, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. EVO X

    EVO X Gearhead

    Hieman ofttopicina W124 Jalopuupanelin entisöinti.
    Veljen museoprojektiin ei sitten millään löytynyt oikeanlaista Zebrano panelia konsoliin, joten päätin tehdä itse. Hommassa apuna oli toki se, että olin jo muutama vuosi sitten tehnyt näitä muutaman, mutten ollut tyytyväinen jälkeen.
    Hommahan lähti siitä, että löysin purkuautosta pähkinäpuisen panelin, jonka kosteus oli pilannut. Siinä kuitenkin oli oikeat reijitykset, joten lähtökohdaksi se oli hyvä.

    [​IMG]

    1.Ensimmäisenä poistin lakan epäkeskolla 120 paperilla. Kun viilu oli kerran väärää, ei sitäkään tarvinnut varoa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    2. Zebrano viilua oli jäänyt hyllyyn, joten sitä ei tarvinnut ostaa. Sitä saa mm. Hollolan viilu & laminaatista. Putsasin panelin pölystä ja liimasin uuden viilun kontaktiliimalla.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    3. Ylimääräisiä reunoja leikatessa on hyvä teipata viilupinta maalarinteipillä, sillä se lohkeaa helposti. Reunoista leikkasin enimmät saksilla ja loput epäkeskolla 80 paperilla.

    [​IMG]

    [​IMG]

    4. Reijitysten avaaminen on melko työläs, mutta onnistuu mattoveitsen ja pienen viilan avulla.

    [​IMG]

    5. Kun viilu oli muodossaan hioin sen epäkeskolla 240 paperilla.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    JouniK, Visa, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. EVO X

    EVO X Gearhead

    6. Petsiksi valitsin tälläkertaa Liberonin mahongin, jonka tiesin jo valmiiksi liian punaiseksi. Petsiä sivelin kaksi kerrosta.

    [​IMG]

    7. Petsin päälle lakkasin 2K akryylilakalla parikerrosta sulkeakseni pinnan.

    [​IMG]

    8. Lakan kuivuttua vesihioin (400) kevyesti pinnan, mutta en edes yrittänyt poistaa virheitä. Siinä on riskinä, että lakka kuluu puhki, ja petsipinta ohenee ja tulee epätasainen väri.

    9. Punaisuutta lähdin taittamaan ruskealla sävylakalla, eli siis sekoitin samaan 2K lakkaan Cromaxin am90 pigmenttiä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    10. Taas vesihionta ja uusi kerros lakkaa.

    [​IMG]

    11. Vesihionta, Kolmas kerros lakkaa

    12. Vesihionta/virheiden poisto, neljäs kerros lakkaa

    [​IMG]

    [​IMG]

    13. Vesihionta 1000 paperilla ja alkukiillotus mirkelityyppisellä koneella ja rättilaikalla plus Mirkan 35 tahnalla. Sitten käsikoneella ja kolmella tahnalla myllytys ja lopuksi pinnan puhdistus puuvillarättilaikalla isossa koneessa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Lopputulos tälläkertaa varsin onnistunut ja ajaa asiansa kohteessa.

    Tenavaan ei ole juurikaan mitään tehty.. maalasin ovistopparit kun oli unohtunut ja käytin sinkissä pari sarjaa pyörän pultteja ja ovien lukkosalpojen vastakappaleet.

    [​IMG]
     
    PetriN, freetime-cruiser, JouniK ja 21 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. dart -66

    dart -66 Gearhead

    ...kun tietää, mitä tekee... Hienoa
     
    Pertti K, EVO X ja palontie tykkäävät tästä.
  8. NickeR

    NickeR 3rd gear

    Loppuu hatut pian.....nostetaan peukku tällä kertaa!!
     
    falcon1, Pertti K, EVO X ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tulin tuosta viilutuksestasi fiilis että kokeilen samaa Ponun keskikonsoliin.Onhan se naurettavaa laittaa tuollaiseen muoviautoon jalopuuta, mutta tuleepa kokeiltua. Ja hionnan laatukaan ei tarvitse olla samaa tasoa.
    Mutta jos vaikka oppisi uutta!!
     
    VilleTre, EVO X, palontie ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. splitti

    splitti 2nd gear

    Parempaa matskua tää on ku noi toistosivustot. Täällä rupeaa kummasti suolakurkkua kutittamaan, ku näitä käsitöitä ihastelee.
     
    EVO X tykkää tästä.
  11. EVO X

    EVO X Gearhead

    Vihdoin pääsin muutamaksi päiväksi tekemään autoa Pohjanmaalle. Heti saapumispäivänä piti saada irrotettua vanha takakelkka, että saan maalattua jouset ja vakaajan. En saanut ketään kaveriksi talliin, mutta homma onnistui kohtuullisen näppärästi yksinkin. Kun auto saatiin nosturille, nostin sen ylös ja asettelin pukit kelkan alle. Seuraavaksi irrottelin bensalinjan, ABS anturin ja muita tiellä olevia osia. Sitten laskin autoa pukkien päälle ja avasin kelkan pultit. Muuta ei tarvinnut kun nostaa auto ylös ja kelkka jäi pukeille.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kelkan alta ei oltu vielä maalattu pohjaa, joten ensimmäisenä vuorossa oli tietenkin harjaus, pesu ja maalaus. Seuraavaksi irrottelin vanhat rapeat jarruputket ja taittelin tilalle uudet. Tasonsäädön hydrauliöljyputket olivat osittain uusittu jonkun aiemman omistajan toimesta, joten niille ei tarvinnut tehdä mitään.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kun ilta oli vielä nuori, puhdistin jouset ja vakaajan sekä ruiskuttelin ne uudelleen mustaksi. Seuraavana aamuna nostimme Tuomon kanssa uuden kelkan pukeille, ja toisen laskiessa autoa toinen sihtasi sitä paikalleen. Homma meni varsin näppärästi ja pultit löysivät paikkansa nopeasti. Sitten vuorossa oli jousten ja uusien iskarien asennus. Hyvällä puristimella homma hoitui jällleen kohtuullisen näppärästi, mutta apukädet oli tarpeen tuossakin. Vauhdikkaalla tahdilla paikalleen lyötiin vetarit ja perä johon oli aiemmin vaihdettu uudet tiivisteet. Perään lykkäsin Liqui Molyn 85W90 Hypoidit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Niputtamista oli vielä jonkun verran, tasonsäädön säädin, jarruletkut, bensalinja, ABS anturi jne. Näiden jälkeen paikalleen löysi käsijarrun linkku ja vaijerit. Sitten kardaania paikalleen ja lopuksi lämpösuojat putkille. Viimeinen lämpösuoja konehuoneen päähän vaati, että myös etupään jarruputket on vedetty, jarruputkien vetoa ennen oli kuitenkin saatava tehostin irti maalausta varten ja tehostimen alta piti myös saada maalattua osa konehuonetta. Kun nyt purkamaan lähti niin samalla vaihtui poljinpakettiin kytkimen sylinteri kun näytti vanha vuotavan. Näiden pikku viivästysten jälkeen sain vihdoin viimeisenkin suojapellin paikalleen ja pääsi untenmaille.

    [​IMG]

    Kolmantena päivänä asensimme kahteen pekkaan putkiston kannakkeineen. Samaan syssyyn paikalle pamahti tuulilasin asentaja, joten tuli sekin hoidettua. Lasin asennuksen jälkeen pääsin jatkamaan jarrujen ilmausta joka hoitui paineilmakäyttöisen ilmaajan avulla varsin näppärästi, mutta pyysin vielä 70-kymppistä äitiäni pumppaamaan jarrua, että saan varmasti ilmat pois. Kytkin ilmaantui pelkällä pumppauksella, jota saikin hetken tehdä.


    [​IMG]

    [​IMG]

    Pohjaan löysi tiensä vielä bensapumpun ja tukivarsien muovikuoret ja etupäähän pohjamuovi. Loppuilta meni etulokareita asentaessa. Vielä jäi paljon säädettävää mm. Ovien suhteen, että kaikki istuu hienosti. Pikkutunneilla ratustin vielä takaovien lasit paikalleen, mutta etulasit jätin suosiolla seuraavaan kertaan.. olihan siinä taas riittävästi tekemistä näin kesäloman kunniaksi. Nyt saa taas jatkaa lomailua.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Seevu, JouniK, jariha ja 17 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Wauuuu,kyllä edistyy ja tulee hieno.Hienoa että euroautokin saa tällaisen käsittelyn sen sijaan että lyötäisiin paaliin,harvinainen tämänkuntoinen teinitähti ja etenkin 16v on.Kyllä saaneet kovaa kättä kun aikoinaan voimaakin/suorituskykyä ollu aikalaisiinsa verrattuna ja kniinkuin mekin iän karttuessa vaivaa/kulumaa alkaa esiintyä
     
    palontie, J.J. ja EVO X tykkäävät tästä.
  13. EVO X

    EVO X Gearhead

    Näin on, ja tämä yksilöhän kävi todellakin haudan partaalla, kun toinen omistaja myi sen jo varaosiksi. Kolmas omistaja ei vaan koskaan purkanut sitä sisustaa lukuunottamatta.
     
    LPV tykkää tästä.
  14. EVO X

    EVO X Gearhead

    Viime viikonloppuna näpersin vielä mersun kimpussa sen verran, että säädin ovet ja lokasuojat linjaan. Samalla nostettiin konepelti paikalleen ja jumpattiin myös sen istuvuutta. Olis noissa saumoissa vielä hierottavaa, mutta katsotaan miltä näyttää kun saa loputkin osat paikalleen. Myös loput ikkunat asensin samalla.

    [​IMG]

    Kattoluukun tiivisteet tai pikemminkin reunojen karvalistat oli niin murentuneet, että päätin repiä ne irti. Samalla molemmilta puolen katkesi 4mm etummaiset ruuvit kun irroitin rosterilistoja.. ylimääräistä hommaa siis porailun ja kierteiden kanssa tuli siitä, mutta ne on hoidettu. Listat lähti matkaan ebaysta ja tulikin Hollanin myyjältä eilen perille. Otin koko 4-osaisen sarjan, vaikka tuskin vaihdan etummaista tiivistettä. Siinä ei varsinaisesti ole vikaa, ja uuden asennus vaatisi oikeaoppisesti vähintään kattoluukun rungon löysäämistä. Kerran olen yksiosaisen tiivisteen 124:een vaihtanut ja se oli ihan persehommaa. Hinnankin olivat osille keksineet sillä w201 setti maksoi lopulta 185€ kuluineen. Karvalistat olisi saanut Suomesta noin 130€/kpl joten oli tuo toki kaikenkaikkiaan edullisempi.

    [​IMG]

    Ensi kerralla kun pääsen tallille, olisi tarkoitus käydä säädättämässä pyöränkulmat, ne on nyt niin päin honkia uusien osien asennusten jäljiltä. Sitten saisi täyttää SLS hydraulijärjestelmän, mutta vaihan vielä konehuoneeseen pumpun letkun. Onhan tuossa uudet paineakutkin odottamassa, joten nekin joutunee vielä vaihtaa. Toki myös kattoluukun saa sitten kasata. Jos oikein innostuu, saattaa myös korisarjan osat löytää paikalleen taakse ja sivuille. Eteen täytyy vielä ratustaa kaikenlaista, niin joutunee jättää sen kokoamisen myöhemmälle. Siitä sitten toivottavasti suunta kohti kotitallia.
     
    JouniK, jarona, Gary Grand ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. splitti

    splitti 2nd gear

    Tämä topikki tarjoilee taas taattua tuotosta!
     
    jarona, EVO X, Kowalski ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. EVO X

    EVO X Gearhead

    Taas kerkesi vierähtää monta viikkoa ennenkuin pääsi jälleen jatkamaan projektia. Toki Etelän päässä on jotakin näperretty. Sisustan osat kaivoin varastosta, ja puhdistelin pölystä. Samalla tein pientä fiksausta ovipahveille pesun ja ihan pienen paikkamaalauksen muodossa. Ovipahvit tässä olikin suorastaan loistavat, joten niiden kanssa pääsi vähällä. Nyt kamat odottelee puhtaammissa tiloissa auton saapumista.

    [​IMG]

    Sain myös hankittua renkaat noille Evo-vanteille. Niille tuli Hankookin 195/50R16 joka on korkeudelta lähempänä alkuperäiskokoa. Lorinserit ja barumit sen sijaan jatkoivat matkaa seuraavalle harrastajalle.

    [​IMG]

    Siinä joutessani pyysin kaveria Pohjanmaan päässä nopeasti vilkaisemaan millanen vilkun viiksi autossa on, kun niitä on kahta mallia... noo pian kävi selväksi, että niitä on ainakin kolme versiota. Tämä -85 vuoden bägillinen vilkun viiksi sattui vaan olemaan hippasen harvinaisempi tapaus, etten edes löytänyt siitä kuvaa googlella. Myös mersun järjestelmä ehdottaa uudempaa viikseä tilalle. Homman nimi on vaan se, että tässä viiksessä on kiinteästi airbagin liukukontaktipinnat tööttikontaktien lisäksi. Uudemmassa viiksessä on vain töötin kontaktit ja bagin kontaktit on erillisessä levyssä ratin ja viiksen välissä. Molemmissa versioissa on kuitenkin sama johtosarjan liitin bägille, joten osat on päivitettävissä. Uudenmallinen viiksi tilaukseen ja purkuautosta uudenmallinen kontaktilevy, problem solved.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    No sitten oli ärsyttänyt pitkän aikaa tulipellin huonokuntoinen eriste, joten hain paloluokiteltua harmaata huopaa, ja purkuautosta nappasintuon irtonaisen pellin minkä avulla sain tehtyä sabluunan. Sitten vaan sakset ja silppuamaan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ja niinhän siinä kävi etten pystyny kattella noita huonosti istuvia etulokareita, jotka paljastui vielä lopulta tarvikkeiksi. Niinpä mahdollisimman hyvät alkuperäiset hakuun. Hankalaa oli löytää virheettömiä, mutta kohtuulliset löytyi, jota piti hieman hitsuutella. molempiin tein vielä vilkunreijät oikeille paikoille. Kaaret puhallettiin ja vetäsin niihin päälle epoksin. Vielä ennen maalarille kuskausta sovitin kaaret ja panelit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vihdoin kun oli päästy Pohjanmaalle niin sain kasattua kattoluukun paikalleen. Se oli pakko-homma kun seuraavalle päivälle oli luvattu vettä, ja auto piti kuskata trailerilla pyöränkulmien säätöön. Kattoluukun ja uusien tiivisteiden kanssa riitti haasteita ja kirosanoja, mutta on se nyt siellä paikallaan. Kulmien säädön ohella vaihdettiin vielä Getragiin öljyt. Tupaan meni usealla foorumilla suositeltua Redlinen MTL:ää.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kun auto saatiin takasin, asensin uudet tasonsäädön paineakut paikalleen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kun nyt oli tullut hankittua uudet tiivisteet tasonsäädön pumppuun, niin olihan sekin tehtävä samalla.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sitten vaan uudet nesteet tupaan ja hakemaan kannullinen 98:ia ja toivoa parasta. Autohan starttasi puolen vuoden tauon jälkeen harvinaisenkin hyvin, ei edes vuotoja tullut.. mitä nyt paineakkujen banjoliittimistä puuttui toiset kupariprikat.
    Siinä kerkesin tovin jo vähän ajella, ja kohtuullisen hyvinhän tuo nyt pelas.

    Sitten alkoikin se mukava vaihe ja sai alkaa niputella osia. Aloitin konepellin äänieristeestä jonka liimaamiseen käytin bostikin kontaktiliimaa ja levittämiseen telaa, menee helpommin kun pensselillä tollaseen pehmeeseen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    musta78 ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. EVO X

    EVO X Gearhead

    Peräpää alkoikin näyttää taas autolta, kun siihen saatiin spoileri ja puskuri paikalleen. Myös takakaaret, sivuhelmat ja takaovien panelit sain asennettua. Muut jäi odottamaan uusia etulokareita.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tulihan siinä vielä kattolistat asennettua ja tuulilasin ylälaitaan. Ainut vaan että näille ei alunperin suunniteltu pesu riittänyt, vaan maalailin ne uusiksi vielä yömyöhään. Tässähän siis on ne vanhemmat maalatut listat.

    [​IMG]

    Ja tulihan siinä purettua vielä lämppärinpuhallin pois joka oli ihan jumissa. Kenno sen sijaan näytti hyvältä. Täytynee laittaa puhallin tilaukseen. Ai niin ja kulmien säädön jälkeen ratti oli puoli kierrosta vinossa. Simpukka tosin oli suorassa, joten ongelma oli rattiakselissa, mikä oli mennyt väärään asentoon kun simpukka oli irti. Siitä selvisi kun irroitin haitariputken ja rättinivelet ja käänsin suoraan..

    Ensi kerralla olisikin sitten ajatus nakata raato kärryille ja tuoda kotiin. Syyskuun puolesssa välissä se tuli vuosi sitten haettua, joten kohta vuosi tämän kanssa on jo ratustettu.
     
    jarona, LPV, musta78 ja 21 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. EVO X

    EVO X Gearhead

    Vieläkin ollaan odottavlla kannalla auton haun suhteen, mutta kai se tässä tulevan parin viikon päästä tulee viimein kotiin. Kaikkea turhanpäiväistä näperrystä taas on tullut harrastettua kun ei nyt muka olisi muutakaan. Ostin muutamat ehjät takavalot hyllyyn odottamaan tulevia tarpeita. Sattumalta löytyi myös Fifftin aidot mustat takavalot tenavaan. Kaikki oli enemmän ja vähemmän sammaleessa, mutta patapatalla pesu, ja sitten lakka päälle niin nehän on hyvät.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kaikenmaailman roipetta on tullut muutenkin kerättyä JOS vaikka joskus tarvis. Esimerkkinä nyt Beckerin CD soitin 90-luvulta ja lisää Sportline tavaraa. 5v-manuaalin Sportline nuppi oli päältä kulunut aika pahoinkin, mutta sain vielä entrattua tuon vanhan nahan ja värjäsin koko systeemin uudelleen. muovi emblemin kiillottelin vaan uudelleen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Facebookin kautta tuli sattumalta eteen tollanen orkkisvarapyörä 7x15 Et44 ja päällä oikeen alkuperäinen Pirelli P6 205/55R15. Olihan se kopattava talteen jos nyt vaihtaisi sen tuon peltisen tilalle.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Orkkisalut sai muutenkin vihdoin hiekkakylvyn ja päästelin ne vielä epäkeskolla ennen pulverimaalaukseen kuskausta. Näillekkin yllättäen tarvi renkaat, vaikka tuskin eivät paljoa alla pyöri. Tuuria oli ilmassa kun satuin Lahden Kärkkäiseltä kysymään onko jäänyt mitään kumeja maatumaan hyllyyn ja sattumalta oli juurikin Nankangin NS-2:t jääneet koossa 205/55R15. Hinta oli vähintäänkin harrastajaystävällinen, joten kovin suurta tunnontuskaa ei aiheittanut siirtää kumeja peräkontin puolelle.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cossuun tuli tilattua uusi lämmittimen puhallin ja puola Saksasta. Nyt alkaa olla kaikki irtoroippeet (toivottavasti) hankittu. Maalari oli aikeissa maalata uudet etulokarit tämän viikon aikana, joten näyttää siltä, että saan ne vielä vaihdettua paikalleen pohjanmaalla. Nuo toiset etulokarit voisin myydä jos jotakuta 16v harrastajaa kiinnostaa. Lisää informaatiota ja toivottavasti myös oikeaa edistymistä sitten parin viikon päästä.
     
    speedy, Custom_Rod, wilburi ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. EVO X

    EVO X Gearhead

    [​IMG]

    Sain nuo alkuperäisvanteet maalarilta. Niihin tuli hopea pulveri ja kirkaslakka. Ihan siistithän ne, mutta kritisoin vahvasti tuon Teknoksen pulverilakan käyttöä, kun se ei vaan yksinkertaisesti ole täyskiiltävää. Kiiltoaste jää mielestäni sinne 80% luokkaan. Hieman nämäkin parani kun antoi vähän myllykonetta. Päälle asennettiin renkaat ja pintaan vielä kerros Collinitea. Lauantaina pitäis olla auto kotona, joten jotkut vanteista vaihtuu nastojen tilalle.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    VilleTre, Pertti K, rekkamies ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Arvostan tuollaista autoa kymmenkertaisesti verrattuna uuteen vastaavaan, joka vain käydään liikkeestä kuittaamassa ;)
     
    Pertti K, palontie, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!