Ols 403

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mantariini, 13.7.2019.

  1. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Moikka mikähän on vikana rempatussa 403 oldsin koneessa kun öp ei riitä tyhjäkäynnillä ja öp valo alkaa palaa. Öljyn lämmöt on 120 astetta ja peltisarjat menee kyllä lähellä öljypohjaa. ölkypunppu on uusi ym osat.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eihän oo ö.pumpun käyttöakseli menny pyöreäksi? Ja onko normipumppu vai joku haistvittu(high volume)?
     
  3. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Normipumppu paineita on kierroksilla mut putoo tyhjäkäynnillä liian alas
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eihän oo nostajakanavan öljytulppa unohtunu? Ootko ite rempannu? Ja nakuttaako/koliseeko tyhjäkäynnillä? o_O
     
  5. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Oliko öljynpaineita ensistartissa, vai häviskö ne pikkuhiljaa? Onko kylmänä paineita, ja sit häviää kun öljyt lämpenee/ohenee?

    Just rempattu, eli onko laakeroitu ja käyty koko kone läpi, vai minkälainen remppa.

    Suolista öljyfiltteri, ja jos löytyy laakerisilppua/glitteriä, se on moro runkolaakereille..:(
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  6. 3964

    3964 3rd gear

    Paljoonko ne paineet tippuu?

    Aika rallia oot vetäny jos öljyn lämmöt 120.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ootko ite mittaillu öljynlämpöjä koskaan?
     
  8. saresks

    saresks Gearhead

    Laakerivaurio tai väärät laakerivälykset alkujaan. Surkea öljy (eurol jäteöljy tms)? Chevroletin tai muut väärät nostajat, joissa öljynauha väärässä kohtaa? Paskaa ja silikonia sihdissä tai muualla kierrossa? Pultattavan sihdin laippapinnan suoruus? jotkut kiinantekeleet ollu karmeita. Studit runkolinjassa, jolloin voi kantaa studin mutteriin/prikkaan ÖP:n runko? Paskaa jäänyt ÖP:n ja lohkon väliin? Lohko tai kampura tai molemmat murtuneet (toiv. ei)?

    Unohtunut pääöljykanavan tulppa ei nosta mitään paineita. paitti jos jäi sormitiukkuuteen...

    Mittari kiinni niin tiedetään enemmän sitten ehkä.
     

Kerro tästä muillekin!