Kysymyksiä Chevy Astro 4WD '92

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja _Dexi, 19.6.2008.

  1. Jonkko

    Jonkko 1st gear

    Joo,siis tarkoitus olis väsätä ajohyttiin katkaisian ja merkkivalon et sais penkin päältä laitettua päälle ja pois.
    Nytt kuulema konepellin alta,kun ei pahemmin nelivetoa käyttää.

    Jatkuva nelivetohan astros on,mutta sama etuperä Blazerin kanssa niin eiköhän ne yhteen sopii?
     
  2. hantta

    hantta Double Gearhead

    Noissa ketjun aiemmissa viesteissä oli juuri sentapainen ongelma, että paikat narisee ja vauhti hiipuu käännettäessä etupyöriä, joka on merkki siitä, että visko on jumissa, ja kun se on jumissa, se ei aukea ilman laikkakonetta. Olen tuollaisen viskon joskus vaihtanut, ja osia odotellessa auto oli normikäytössä ilman etukardaania, eli saa lukkoon, kun vetää ympyrää kaasu pohjassa, joskin seurauksena on etuperän kiinnitysten repeäminen ;)
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eli kysyjälle, astro kannattaa kiertää vähän kauempaa.
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mutta mulla on sulle espoossa s10 blazerin etuperän vaijeri, jos sä sen haluat kytkytellä. Poiskanto hintaan, oli us partsissa muistaakseni 80e, rokissa varmaan vähemmän.
     
  5. Jonkko

    Jonkko 1st gear

    Kyllä kiitos,en tiedä onko tarvetta mutta jos niin .... ;)
    Kyll mä jotain saan sillä vielä rikottua :D

    Tosiaan työt haittaa harrastusta,et menee tohoon 31 päivään et pääsen Suomeen ja Hesan kautta kotiin taas.
     
  6. Jonkko

    Jonkko 1st gear


    Naah.

    Ei ne kaikki voi paskoja olla..... :rolleyes:
    Täsä on just huolettu etuperä ja laatikon.
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Olettaen että tarviit sen vaijerin, jollainhan se sen kytkee nytkin. Jos nyt pitäs toi jollain kytkee, ni alipaineella, sekun löytyy autosta, letkut hyttiin, ja vaikka mopon bensahana jolla kytkee sen. 3 lähtöä että saa imun päälle ja pois
     
  8. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mulla noita ollut muutama... Itse en huolisi alkupään nelivetoastroja kun ei ne käännykään
    "minnekään", nyt on tuollainen -98 AWD:

    [​IMG]
     
  9. Jonkko

    Jonkko 1st gear

    Moro taas.
    Astro tuli hankittua ja tyytyväinen olen,pehmeää ja mukavaa ajaa.

    Mutta....
    Kytkin peräkärryn autoon ja kärrys ei toiminut kun vilkut,samalla jäi brake valo autoon palamaan...
    Palaa vieläkin ilman kärryä virrat päällä onko sitten käsijarru päällä tai ei.

    Kärry ON kondikses.

    Eli olisko kellään kytkentäkaavio -91 mallin neliveto Astroon et sais pistokkeen oikein kytketty,pelkkä maadoitusviasta tuskin on kyse....?

    Vai käyttääkö jenkit samat värit kun japsit?
    Epäilen ettei.

    Niin ja mikä vikakoodin lukia käy varmuudella tohoon autoon ettei väärän hankkii?
    Tämä vissin käy? https://www.elekma.com/icarsoft_i900_gm_vikakoodinlukija




    Kiitokset taas etukäteen.
     

Kerro tästä muillekin!