Mistä vihreä nopeusmittarin vaijerin ratas th350

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Ponu84, 18.7.2019.

  1. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Tarkkaa hammasmäärää ei tullu laskettua,mutta tais olla vähän toisella kymmenyksellä,laatikosta ei ole satavarmuutta mistä se on,mutta eikös näissä mene värikoodeilla aika pitkälle?yks Vihree 42 hampainen on mutta se on jo ihan liian iso.mistähän vois lähtee kyselemään
     
  2. nurkkajussi

    nurkkajussi 1st gear

    Rock autosta olen tilannu
     
  3. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Näitähän oli juuri jossain myytävänä, v8market tai fasepuukki? Jos muistan ja löyän, ni voin linkittää joskus yöllä ku pääsen läppärille. Jos ei v8market, ni fb cruising night swap, ehkä...
     
  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    Eiköhän tuollaisia ole kautta aikain ollut us- partsissa, ja vastaavissa sekä automaattikorjaamoilla ;)
     
  5. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Laske ne hampaat niin joku läheltäsi(missä?) tarjoaa sopivaa ratasta sulle? Aikoinaan niitä itekin muutaman ostin että sai mittarin alueelle, tais South West Tradesta silloin löytyä, ne.....
     
  6. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Mä kauppaan ainakin TH400 rattaita noissa. Oli vaan vääntöä siitä sopiiko TH350:n. Ilmeisesti toisiin sopii. Ostin setin eBaysta, sain omaani juurikin sopivan ja loput on myynnissä.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  7. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    ^Teikäläisen ilmoja näköjään joo. Kaikkea turhaa tietoa sitä päähän tarttuukin, mut loota kuitenkin vähän väärä, mulla ei mitää hajua noista, muut jatkakaa...
     
    hzemax tykkää tästä.
  8. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Tervetuloa kööriin
     
  9. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ai niin. Mopareilla on vaan värikoodit noissa rattaissa. Anteeks Kalu
     
  10. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Gary Grand tykkää tästä.
  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Lasket ne hampaat tai välityksen minkä tarviit. Värikooditus ei oikeen aina pelaa näissä..:(

    Mulla on kohta jonkinmoinen valikoima myytäväksikin vaikka, kun tilasin täyden setim TH700:n.
    Piti ottaa koko setti kun vaihtuu sähkönen mekaaniseksi mittariksi. Siinä sai sitten sen irtopesänkin vss-anturin tilalle..o_O

    TH350:ssä on ollu mittarin pyörittäjällä pienirunkoista ja bop-laatikoissa tuota isorunkoista joka löytyy TH400 ja TH700 laatikoistakin.:confused:
     
  12. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Joo siis us-partsilta oon kysynyt ja saanut eioota, joitakin vaihteiskorjaajia käyny läpi ja sama vastaus, tossa just kävin laskemassa niin 20 hammasta ja ihan tummanvihreä...jos siis sellanen joltain löytyy jouten niin.......
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  13. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Paljos sillä pyörylällä on halkaisijaa? Nuo isorunkoisen pyöräthän on jotain 35-40mm halkasijaltaan.
    Sellanen ei pikkurunkoisen reiästä edes menis sisään!

    Tuollaisen tilasin itselle:
    https://www.ebay.co.uk/itm/GM-350-4...749215?hash=item287c28eedf:g:HsoAAOSwAH1Zfgi9


    Ja tuollanen on se pikkurunkoisen systeemi:
    https://www.ebay.co.uk/itm/TH350-Sp...997376?hash=item489e17ae40:g:xBIAAOSwnipWUV7N
     
  14. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Karkeasti sanottuna tollanen sormenkokoinen halkaisijaltaan,mulla on tollanen isolla halkasijalla oleva ratas niin se on suunnilleen puolet isompia,ja tuo pikkurunkoisen kiinnitys kyllä näyttää samalta kuin tossa ja tuo rataskin näyttää samankokoluokan
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!