Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. tammercity

    tammercity Gearhead

    Musta "siviilipoliisi" Victoria Ideaparkin parkkisella.
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tämänpäiväisiä bongauksia:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lisäksi 1gen Firebird, toinen Kupla, pari uuskoppaista Vania sekä Chevy Fleetside.
     
    cdv70, redneck1 ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    Kun on Autoja joiden näkemisestä tulee aina hyvä mieli. Päivän nostalgia pläjäys Siilinjärvellä. Keltainen caprice 1967. joka on samassa mildcustom/lowrider kuosissa liikkunut jo jostain 80 luvulta (jotain päivitystä tullut maalipintaan). Muistelisin että mannermaan ekoja (vai peräti eka)straippaamia autoja.BIA-7? kilvellä. Alla spinnereillä varustetut cragar s/s. Omistajalle suuri hatun nosto että ei ole lähteny pilaamaan nostalgista lookkia. Autohan on ilmeisesti täällä pyörinyt jo aika pitkään (jostain 90 luvulta vai kenties kauemminkin itse muistan jostain 90 luvun alkuvuosilta) vaikka itse olen sitä varsin harvoin liikenteessä bongannut.
     
    12345678910, miguelo, Gary Grand ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eilen tiksissä '59 impala, viininpunainen, katto ja takaloosteri valkoinen.

    Niin ja oli 2D HT.
     
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Kiteen Tokmannin pihalla 9000 Saab, Cayenne JA 72-73 avo-Musse
    Ja punainen Pontiac Grand Am
     
    Muokattu: 24.7.2019
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tummansininen saab 9000?
     
  7. musta pässi

    musta pässi Gearhead

  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joku ropailee meidän firman vastapäätä olevan puljun pihalla mattamustaa 70-80-luvun taitteen caminoa parhaillaan.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Suunta on vaan itselle tuttu ja yks tuttu 9000 sielläpäin ajelee. Toki eise tuikiharvinaine auto pohjois-kareliassakaaan ole.



    Siinä on kaksi rinkulaa poika...
     
  10. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    C5 Vette punainen avo ja 67-68 Firebird avo tumma väriltään. Isohkot vanteet alla. Sellaista "nykyaikaa" henkivä kampe. Valkea C4 vette american racing torgue thrusteilla....sanoisin että ei huono. Nämä kuopiossa tänään.
    Eilen tuli muuten kiinnitettyä huomiota Rätti-sitikoihin. Liikkuu yllättävän paljon näillä nurkilla. Rakennettujen Kuplien määrä on taas minusta yllättävän pieni. Pari vaaleaa ihan hyvällä maulla toteutettua (hitusen cal-look henkeä) on liikuskellut ja sitten se Rock-henkinen mattamusta /valkea, hieno sekin. Eräässä pihassa nakottaa 90-luvulla täällä kuopiossa pyörinyt baja-bug. Naapuritalossa olin asioilla niin tenttasin sen kohtalosta heiltä kun autoihmisiksi paljastuivat. Kupla on seisonut pihalla 5 vuotta ilmeisesti konerikon seurauksena. harmi.
     
    Muokattu: 24.7.2019
    isalmela tykkää tästä.
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Cadillac Escalade
    Chevrolet Camaro convertible 80-luku
    Cadillac Eldorado 90-luku
    Ford F-series pickup 2000-luku
     
  12. miguelo

    miguelo Gearhead

    Jyväskylässä, Vaasankadulla avo Triumph, vanhoilla Keski-Suomen läänin kilvillä.
    (noin vuosi sitten tätä ensimmäisen kerran olen bongannut, jolloin joku autosta tietävä siitä laittamaani kuvaa hieman kommentoikin)

    [​IMG]
     
    isalmela, cdv70, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. ramman

    ramman Double Gearhead

    Paripäivää sitten tuli toverit vastaan Rolls Royce Wraithilla. Ei ihan jokapäiväiväinen bongaus edes täällä itärajalla.
     
    isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  14. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Vai pojaksi se rupes vanhaa miestä haukkumaan. Toisaalta ite alotin ja vittuiluhan on välittämisen korkein muoto, kuulemma.
     
    Karpov tykkää tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Et oo tainnu naimisiin asti keretä kun et kihloja vihkisormuksesta erota?
     
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Karjalohjalla puolilta päivin tummanvihreä '69 GTO.
     
  17. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Saattoi olla tosiaan sininen se 9000.. unohtui kun alkoi kuulumaan V8 höpinää..
     
    Muokattu: 25.7.2019
  18. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Olen kyllä nainut mies, kolmikymmenvuotisesta sodasta on jo yli puolet sodittu. Raamatussakin sanotaan että parempi naida kuin palaa. Kävi muuten vielä niin että minua kosittiin. Pääsee nääs välillä sanomaan vaimolle riidellessä että mitäs kosit, sitä saa mitä tilaa.
     
    Nikuzai, DX, ImpJay ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No V8 tonnari on ehkä vielä harvinaisempi kuin tummansininen.

    Ja minä en kyllä erota kuin yhden rinkulan.
     
    Jooli ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Enempi v8 tonnareita on kuin leppäjeeppejä micran 1.0 koneella
     

Kerro tästä muillekin!