Missä ne ovat nyt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja raggare, 19.3.2013.

  1. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    hitto mä oon kuolannut tota jo lauantaista asti kun se tuli myyntiin :lol: nyt vaan pitää saada perheenjäsen takaisin kotiin..
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No ei muuta ku rysy takas. :)
     
  3. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Niin just, mitä sitä haukottelemaan! Voit sitten näyttää miten pallo palaa kun se on niin makee juttu :lol:
     
  4. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    Alkaa olemaan Kallasti autoaan suurempi kuuluisuus:

    http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1437963 ... invointi-2
     
  5. Ede

    Ede 1st gear

    Harmi jos BP-63 on rutattu..... Akesta löytyy kyllä uuden Saksalaisen omistajan tiedot (jos ne edes pitävät paikkaansa).
     
  6. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Onkohan Mustang Ht ´65 NY-139 vielä olemassa jossainpäin Pirkanmaata?
     
  7. 528

    528 Gearhead

    Seinäjoella oli joskus aikanaan Rinta Joupin autoliikkeen lähellä korjaamon pihassa, arviolta 1966 Oldsmobile Cutlass. Viininpunainen metallinhohto. Vähän eteenpäin Rinta Joupilta Ilmajoen suuntaan ja samalla puolella tietä kuin Citymarket. Onkohan missä nykyään ja millä koneella tuo oli? Kuva voisi olla jossakin mulla siitä.
     
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Enon entinen 1974 buick century. Alko mietityttämään. Oiskoha vielä hengissä. Vihreä valkoisella vinyyli katolla. Orimattilassa asui kun vaihtoi Mazda 323 joskus 80-90 taitteessa

    Rekkaria en muista.

    Onkohan Suomessa ollu paljon -74 centurya?
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Meillä oli korjaamon asiakkaalla -75 Buick, taisi olla Skylark?, eli Nova-korilla, v6+ th 200, valkoinen, mihinköhän perikunta hukkasi?
     
  10. cadillac 59

    cadillac 59 1st gear

    Auto on edelleen Seinäjoen seudulla. Palautettu liikenteeseen kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Auto on nykyään mattamusta ja tummat ikkunat. Autossa on 330 kone ja 400 laatikko sekä 10 pulttinen perä.
     
    Powerstroke, rane58 ja hantta tykkäävät tästä.
  11. Camaro77LT

    Camaro77LT 1st gear

    Moro...
    Oletko varma vuosiluvusta? 1976 vihreä valkoisella vinyylikatolla on mulla.
    Tosin nyt se on musta..
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Varsinkin muuttoautoissa voi otteessa olla mikä valmistusvuosi tahansa. Meillä oli korjaamon asiakas, vanha mies, jolla Buick Skylark -74, ja lupasi sen meille, kun ajaminen loppuu No, . ukko kuoli, ja auto hävisi sen sileän tien. kone v6, laatikko th 200.
     
  13. z 900

    z 900 Gearhead

    [​IMG]

    Onkohan vielä hengissä tämä mun eka jenkki? NBO-75
     
  14. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    -74 se muistaakseni oli. Oli muutto auto. Eka Suomesta Ruotsiin. Ja sit Ruotsista takas Suomeen
     
  15. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    -76 eikös se ole aika paljo erin näkönen?
     
  16. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    - Joo, ja on siellä (päivitetyllä tekniikalla) samoissa kuosissa edelleenkin. :)
     
  17. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Mikkelissä (aikoinaan Suomen chopattujen autojen ghetto) oli 30 vuotta sitten, tutulla kaverilla sellainen chopattu -60 Courier farkku, joka muutti väriä aika usein.. ja omaa aika uskomattoman historian Etelä-Savolaisissa piireissä.
    Ja jäi lopulta Espanjaan, paikallisen parkkipirkkojen aitaukseen, maksamattomien parkkisakkojen yms takia -90 luvun loppupuolella. Rahat loppu ja auto jäi sinne. Ryyppyreissun päätöksenä heput itse tuli suomeen lentokoneella tai jollain banaanilaivalla.

    Sittemmin joku suomituristi bongasi Courierin siellä Espanjassa verkkoaitojen sisäpuolella aika lohduttomassa kunnossa... ja siihen katkeaakin sitten faktatiedot.

    Olis kerrassaan kiehtovaa joskus saada tietää minne se lopulta päätyi. Paaliinko päätyi?
    Itse autoin ko. auton omistajaa vaihtamaan siihen koneen juuri Espanjan matkaa edellistävänä yönä. Huoh...
     
  18. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    tää pitäis saada takasin suomeen...oli vaan niin rouheen kuuloinen ja näköinen peli. Joskus aamuvuoroon lähtiessä arvasi Mikkelissä että mikä tulee kun kuului ensin matala jyminä ja sitten ilmaantui 55 näkyviin. Ja päivä oli taas pelastettu. missäs on se 55 farkku?
     
  19. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Yks chopattu sininen Courier farkku oli vasta nettiautossa myynnissä. Liekö vanha tekele vai muuten vaa mustat kilvet hankittu.
     
  20. miguelo

    miguelo Gearhead

    Joo, tuollainen, oli Äänekoskella. (auton rekisteritunnus: EX-520, liekö toiminut aikoinaan uutena Turun/Porin läänissä hautauskäytössä?)
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!